شناسه خبر : 78446
سه شنبه 06 آبان 1399 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

​پدر شهیدان «ابدالی» آسمانی شد

پدر شهیدان «محمدرضا و علیرضا ابدالی» از شاهین شهر اصفهان پس از تحمل سال‌ها رنج دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
​پدر شهیدان «ابدالی» آسمانی شد
پدر شهیدان «محمدرضا و علیرضا ابدالی» از شاهین شهر اصفهان پس از تحمل سال‌ها رنج دوری از فرزندان شهیدش بر اثر کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر این پدر مهربان با بدرقه مردم قدرشناس محله حاجی‌آباد شاهین شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشییع و در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای حاجی‌آباد به خاک سپرده شد.
شهید محمدرضا ابدالی سال 45 در حاجی‌آباد شاهین شهر متولد شد و سال 61 در عملیات فتح‌المبین به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
شهید علیرضا ابدالی سال 45 در حاجی‌آباد شاهین شهر متولد شد و سال 61 در عملیات رمضان به جمع شهیدان راه الله پیوست و پیکر پاکش در گلزار شهدای حاجی‌آباد به خاک سپرده شد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi