شناسه خبر : 78461
چهارشنبه 07 آبان 1399 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سپاه درنگهداری اسناد دفاع مقدس موفق بود

ولایتی: سپاه در تدوین و نگهداری اسناد دفاع مقدس بسیار موفق بوده‌است

مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب اسلامی جمع‌آوری اسناد و ثبت و ضبط جلسات فرماندهان در دوران دفاع مقدس را نشانه نقش روشن سپاه در دوران دفاع مقدس دانست.

 به نقل از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس،‌ علی اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از مخزن مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمع‌آوری اسناد و ثبت و ضبط جلسات فرماندهان در دوران دفاع مقدس را نشانه آینده‌نگری، هوشمندی و نقش روشن سپاه در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: خوشبختانه سپاه پاسداران با جمع‌آوری این اسناد در دوران دفاع مقدس توانسته است نقص تجربه‌نگاری را به‌طور کامل برطرف کند.

 ظهر امروز دوشنبه پنجم آبان ماه، علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب اسلامی و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از مخزن و آرشیو اسنادی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بازدید کرد.
ولایتی که خود در دوران دفاع مقدس رئیس دستگاه دیپلماسی، وزیر امور خارجه و عضو شورای‌عالی دفاع بود، پس از بازدید مخزن اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، فعالیت این مرکز را بسیار مهم و بزرگ برشمرد و گفت: ملت ایران در طول تاریخ تجربیات زیادی را کسب کرده است ولی متأسفانه تاریخ ما را دیگران بر اساس آنچه خود می‌خواستند، نوشته‌اند و در این میان مردم ایران مظلوم واقع شده‌اند.
وی جمع‌آوری اسناد و ثبت و ضبط جلسات فرماندهان در دوران دفاع مقدس را نشانه نقش روشن سپاه در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: خوشبختانه سپاه پاسداران با جمع‌آوری این اسناد در دوران دفاع مقدس توانسته است نقص تجربه‌نگاری را به‌طور کامل برطرف کند.
در این بازدید طبق توافقی که میان علی‌اکبر ولایتی و سردار علی‌محمد نائینی ریاست مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صورت گرفت، یادداشت‌های ولایتی که در حوزه دیپلماسی خارجی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و به‌صورت روزانه نوشته شده، توسط مرکز منتشر خواهد شد.
همچنین در این جلسه قرار شد تاریخ شفاهی ولایتی و نقش وی در دوران دفاع مقدس توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شود.

در پایان این بازدید ولایتی بر دفتر یادبود بخش مخزن مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، یادداشتی را نوشت که بدین شرح است:

دفاع مقدس ,
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند بزرگ را سپاس می‌گویم به این حقیر توفیق عطا فرمودند که از مرکز اسناد افتخارآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید نمایم.
بحمدالله برادران سپاه پاسداران در تدارک، تدوین و نگهداری اسناد بسیار موفق بوده‌اند. خداوند بر توفیقات ایشان به‌عنوان یکی از دوستداران دفاع مقدس بیفزاید.
علی‌اکبر ولایتی
1399/8/5

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi