شناسه خبر : 81188
سه شنبه 12 اسفند 1399 , 08:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم رونمایی از دیوارنگاره عروج برگزار شد

مراسم رونمایی از دیوارنگاره عروج طرح اصلی ویژه روز بزرگداشت شهدا روز دوشنبه 11 اسفند ماه با حضور معاون ربیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد.
 
مراسم رونمایی از دیوارنگاره عروج برگزار شد
 اسکندر یار نسب، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با اشاره به رونمایی از تمبر یادبود روز شهدا با طرح عروج گفت: این طرح از استاد «محمدعلی رجبی» از بین 7000 طرح و پوستر از موزه شهدا برگزیده شده و بعد از تابلوی ظهر عاشورای «استاد فرشچیان» بیشترین توزیع را داشته است و پس از تکثیر آن در مناسبت‌های مختلف و بزرگداشت‌های مربوط به شهدا استفاده می‌شود.
برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تهران به مناسبت روز شهید در فضای شهری تهران، گفت: ما مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا هستیم که در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب جان خود را فدا کردند.
در پایان مراسم رونمایی دیوارنگاره عروج طرح اصلی ویژه «روز بزرگداشت شهدا 22 اسفند سال 1399» از «محمدعلی رجبی» طراح اصلی نگاره عروج با حضور مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از جانبازان سال‌های دفاع مقدس تقدیر و تجلیل شد.
در این مراسم سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi