شناسه خبر : 85592
یکشنبه 04 مهر 1400 , 14:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو تذکر جدی مقام معظم رهبری درباره «دفاع مقدس»

دو تذکر جدی مقام معظم رهبری درباره «دفاع مقدس»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که اولاً نگذارید دفاع مقدس فراموش شود، ثانیاً نگذارید دفاع مقدس تحریف و به انحراف برود.

 سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نخستین اجلاسیه 3 هزار پیام‌آور ایثار که با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار ادیبی و جمعی از راویان و پیشکسوتان جهاد و مقاومت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عرض تبریک به مناسبت انتصاب امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و آروزی موفقیت برای وی، تصریح کرد: در دیدارهایی که خدمت مقام معظم رهبری رسیده‌‌ایم، ایشان بر دو نکته درباره دفاع مقدس تاکید داشتند. معظم له فرمودند که اولاً نگذارید دفاع مقدس فراموش شود، ثانیاً نگذارید دفاع مقدس تحریف و به انحراف برود.

وی با اشاره به پیام امروز مقام رهبری به این اجلاسیه اظهار داشت: اگر دقت کرده باشید امروز هم مقام معظم رهبری، از عبارت «روایت صادق» استفاده کرده‌اند. یعنی این روایت‌گری صادقانه بسیار مهم و ضروری است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: متاسفانه برخی از انحراف‌ها در زمینه دفاع مقدس شکل‌گرفته‌ که وظیفه اصلی ماست تا با ارائه اسناد دقیق و متقن از تحریف جلوگیری کنیم. برای همین یکی از کارهایی که در این راستا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام داده‌است؛ تهیه و طراحی 68 کلان پروژه دفاع مقدس است که توسط سازمان‌ها در حال انجام است که ان‌شاءالله در اختیار راویان قرار می‌گیرد.

سردار کارگر در پایان خلوص در کارها را مهم خواند و به شهدای شاخص مثل شهید قاسم سلیمانی و شهید حججی اشاره کرد.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi