شناسه خبر : 85604
دوشنبه 05 مهر 1400 , 22:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرب و شتم وحشیانه بعثی‌ها به دلیل خواندن روضه امام حسین (ع)

میراث حماسه-8|حکایتی از ضرب و شتم وحشیانه بعثی‌ها به دلیل خواندن روضه امام حسین (ع)+ فیلم

دباغ‌چیان از ماجرایی سخن می‌گوید که شخصی تحت عنوان علی بندری را به جای مداح به اشتباهی برده و از صبح تا غروب به بدترین شکنجه‌ها او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

 علی دباغ‌چیان آزاده و راوی دفاع مقدس همزمان با چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و ایام اربعین  حسینی با حضور در خبرگزاری تسنیم به ذکر خاطره‌ای تأمل برانگیز  از جنگ تحمیلی پرداخت.

این اسیر ایرانی در چنگال‌های رژیم بعث در دوران دفاع مقدس به ماجرای عزاداری امام حسین(ع) در اردوگاه‌های بعثی اشاره می‌کند. او از ماجرایی سخن می‌گوید که شخصی تحت عنوان علی بندری- به دلیل اینکه اهل بندرعباس بوده، او را علی بندری خطاب می‌کردند- را به جای مداح بند اردوگاه به اشتباهی برده و از صبح تا غروب به بدترین شکنجه‌ها او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

این شکنجه‌ها به گونه‌ای بوده که حتی او قادر به راه رفتن به روی پا خود نبوده‌اند. وقتی از او در خصوص اینکه چرا مداح واقعی را لو نداده سئوال می‌پرسند، پاسخی جالبی می‌دهد که شنیدن و دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi