شناسه خبر : 85605
دوشنبه 05 مهر 1400 , 22:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از ۱۰ خانواده شهید محور مقاومت در کربلای معلی

تجلیل از 10 خانواده شهید محور مقاومت در کربلای معلی

دبیر ستاد فرهنگی اربعین ایران و عراق گفت که یکی از کارویژه‌های سالانه ما در ایام منتهی به اربعین تکریم مادران و همسران شهدای مقاومت عراق است.

به نقل از ستاد خبری کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، سعید غضنفری دبیر ستاد فرهنگی اربعین ایران و عراق از تجلیل از خانواده‌های شهدای محور مقاومت خبر داد و گفت: یکی از کارهای ویژه ما که هر سال در ایام منتهی به اربعین انجام می‌شود، تکریم از مادران و همسران شهدای مقاومت عراق است.

وی ادامه داد: وظیفه خودمان می‌دانیم که در کنار برنامه‌های فرهنگی متنوعی که داریم این کار را هم انجام دهیم و امروز در کربلا از خانواده‌های 10 شهید مقاومت تجلیل شد.

غضنفری درباره اهمیت تجلیل از خانواده شهدای مقاومت گفت: این امر موجب تقویت ارتباطات میان فرهنگی ایران و عراق است و امروز از 10 خانواده شهدای مقاومت که طی سال‌های اخیر در راه مبارزه با تروریست و تکفیر به شهادت رسیده‌ بودند، تجلیل به عمل آمد.

دبیر ستاد فرهنگی اربعین ایران و عراق درباره نحوه انتخاب خانواده‌های شهدا نیز اظهار کرد: شهدای شاخص مقاومت با همکاری گروه‌های حشد الشعبی و لوا الخدمه انتخاب و معرفی شده‌اند.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi