شناسه خبر : 85611
سه شنبه 06 مهر 1400 , 08:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز اربعین در آسایشگاه ثارالله صورت گرفت:

دیدارچهره به چهره رییس قوه قضائیه با جانبازان نخاعی

رئیس دستگاه قضا با بیان این‌که همه مردم قدردان جانبازان و ایثاگران هستند، تاکید کرد: جانبازان و خانواده‌های آن‌ها اجر بالایی دارند و زیارت این عزیزان به ما برای خدمت مضاعف روحیه می‌دهد.

فاش نیوز - همزمان با اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضائیه با حضور در آسایشگاه ثارالله تهران، ضمن عیادت از جانبازان مقیم این مرکز، از مجاهدت ایثارگران و جانبازان تجلیل کرد و جانبازان را ادامه‌دهنده راه عاشوراییان دانست و گفت: پرستاری از جانبازان یک شغل نیست، بلکه خدمت به بهترین بندگان خداست که پاداش آن از محاسبات عقل معاش‌اندیش خارج است.

 

اجر جانبازان فراتر از محاسبات عقل معاش‌اندیش است/ خانواده‌های جانبازان در مجاهدت این عزیزان سهیم هستندبنابراین گزارش حجت‌الاسلام "غلامحسین محسنی اژه‌ای" رئیس قوه قضائیه صبح روز دوشنبه پنجم مهر ماه (ع) از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله در شمال تهران بازدید کرد.

رئیس قوه قضاییه در این بازدید دو ساعته ضمن عیادت از تک‌تک جانبازان قطع نخاع بستری در این مرکز، پای حرف‌ها و درد دل‌ها‌یشان نشست و در جریان نحوه خدمت‌رسانی به آن‌ها قرار گرفت.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با تسلیت ایام حزن آل الله و اربعین حسینی (ع)، جانبازان را ادامه‌دهندگان راه عاشوراییان و نماد ایثار، صبر و استقامت معرفی کرد که منبع روحیه و انرژی در جامعه هستند.

رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: رنجی که جانبازان برای دفاع از ارزش‌ها متحمل شده‌اند، وظیفه ما را در انجام مسئولیت‌های‌مان سنگین‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای افزود: رنج خانواده‌های جانبازان هم به مراتب بیشتر است و آن‌ها به اندازه یک شهید و جانباز اجر می‌برند و در مجاهدت‌شان شریک هستند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا یک‌بار به این درجه رفیع نائل آمدند و رفتند، اما اجر لحظه لحظه عمر جانبازان و خانواده‌هایشان نزد خدا محفوظ است.

رئیس قوه قضاییه با تقدیر از مدیران و کارکنان آسایشگاه جانبازان ثارالله، تصریح کرد: پرستاری از جانبازان یک شغل نیست، بلکه خدمت به بهترین بندگان خداست که پاداش آن از محاسبات عقل معاش‌اندیش خارج است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای خطاب به پرستاران جانبازان گفت: هرچقدر با وجود کمبودها، صادقانه، خالصانه و مهربانانه به جانبازان خدمت و سختی‌های این کار را تحمل کنند، به اندازه تلاش و مجاهدت آن‌ها ماجور خواهند بود.

رئیس دستگاه قضا با بیان این‌که همه مردم قدردان جانبازان و ایثاگران هستند، تاکید کرد: جانبازان و خانواده‌های آن‌ها اجر بالایی دارند و زیارت این عزیزان به ما برای خدمت مضاعف روحیه می‌دهد.

در جریان این بازدید رئیس مرکز توانبخشی ثارالله گزارشی از وضعیت جانبازان بستری در این مرکز و نحوه خدمات‌رسانی به آن‌ها و همچنین کمبود‌ها و نیازهایشان ارائه کرد.

به گفته وی، ۳۰ جانباز دارای ۷۰ درصد ضایعات نخاعی که برخی از آن‌ها از نخستین سال‌های دفاع مقدس مجروح شده‌اند در آسایشگاه ثارالله بستری هستند و حدود ۹۰ نفر در بخش‌های مختلف به‌صورت ۲۴ ساعته مشغول ارائه خدمات آسایشگاهی به این عزیزان هستند.

جانبازان نیز در گفت‌وگوی بی واسطه‌شان با رئیس قوه قضائیه، به بیان دغدغه‌ها و مطالبات‌شان پرداختند و برای رئیس دستگاه قضا در انجام وظایفش در اجرای عدالت و احقاق حق آرزوی موفقیت کردند.

برخورد قاطع با مفسدان و رانت‌خواران و مدیران اجرایی گذشته که با ترک فعل و قصور‌ها باعث مشکلاتی برای مردم شدند، تقویت نظارت بر حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها، توسعه آسایشگاه‌ها‌ی جانبازان و توجه به امنیت شغلی و حقوق پرستاران از جمله مطالبات مطرح شده در این بازدید بود.

جانبازان قطع نخاع در پایان دیدار رئیس دستگاه قضایی، با وی عکس یادگاری انداختند و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای نیز از خدمات مدیران و کارکنان و پرستاران آسایشگاه ثارالله به جانبازان تقدیر کرد.

دفاع پرس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi