شناسه خبر : 85612
سه شنبه 06 مهر 1400 , 08:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیادومنطقه آزاد اروند

تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با هدف ساماندهی و توسعه طرح‌های خوداشتغالی ایثارگران در منطقه اروند به امضا رسید.
 
تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد به امضا رسید

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شب دوشنبه ۵ مهرماه در آئین امضای این تفاهم‌نامه گفت: اکثر شهدا، جانبازان و رزمندگان ما تجربه حضور در جبهه‌های مناطق جنوب کشور را دارند و خون پاک آنان بر این خاک ریخته شده است.
وی افزود: ما در نهادی مشغول به خدمت هستیم که تنها با اشخاص مقدس سر و کار نداریم بلکه دایره کار ما مربوط به اماکن مقدسی چون گلزارهای شهدا و محل شهادت شهدا نیز می‌شود.
معاون رئیس جمهور در خصوص امضای این تفاهم‌نامه گفت: بخشی از نیازهای ایثارگران از طریق مناطق آزاد قابل تأمین است، به‌عنوان مثال خودروهای مورد نیاز جانبازان که بر اساس قانون موظف به تأمین آن هستیم می‌تواند از طریق ظرفیت مناطق آزاد تأمین شود.
قاضی‌زاده هاشمی تأکید کرد: پیش از این تفاهم‌نامه‌ای کلی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به امضا رسیده بود که تفاهم‌نامه فعلی مربوط به بخش مشخص منطقه آزاد اروند خواهد بود.
در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به امضای محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حسین گروسی سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند رسید.

منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام و عرض ادب و احترام به محضر حضرات، عرض شود شاید 2درصد جانبازان بتوانندخودروی خارجی ازمناطق آزادخریداری کنندو98درصدتوان مالیش راندارندپس لطفاً همان خودروی ساخت داخل روبهمون بدین کفایت می‌کند، باتشکر سیدعلی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi