شناسه خبر : 91260
دوشنبه 13 تير 1401 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح‌های «لبیک» ارتش را به اوج اقتدار خود می‌رساند

امیر سرتیپ «قربانی» اجرای طرح‌های لبیک را موجب دستیابی ارتش به اوج اقتدار دانست و گفت: ما وظیفه داریم که این طرح‌ها را به بهترین نحو اجرا کنیم تا یک ارتش آماده ظهور و مقتدر داشته باشیم.

 

طرح‌های «لبیک» ارتش را به اوج اقتدار خود می‌رساند امیر سرتیپ «یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش در مراسم جهاد تببین که در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه دوم رزمی هوانیروز مسجدسلیمان برگزار شد، با بیان اینکه باید دانش اسلامی را در فضای مجازی گسترش دهیم، اظهار داشت: مسیر انقلاب، مسیر روشن و درستی است و در این مسیر، باید به فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های لبیک، ارتش را به اوج اقتدار خود می‌رساند، افزود: طرح‌های لبیک، شیرازه و مأموریت‌های اصلی نیروی زمینی را از صفر تا صد مشخص کرده و ما وظیفه داریم که این طرح‌ها را به بهترین نحو اجرا کنیم تا یک ارتش آماده ظهور و مقتدر داشته باشیم.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اهمیت فضای مجازی در مواجهه با توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای این امر مهم داشته باشیم تا بتوانیم از آن خوب استفاده کنیم و نباید اجازه دهیم که دشمن خانواد‌ه‌ها را از طریق فضای مجازی هدف قرار دهد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi