
فاش نیوز - فرمانده کل ارتش با تأکید بر استمرار خدمات درمانی ارتش در بندرعباس، از تلاشهای انجام شده قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش همچنین همدلی و همیاری مخلصانه تمامی سازمانها و دستگاههای کشوری و لشکری در ستاد بحران استان و آمادگی گروههای داوطلبِ کمک از دیگر نقاط کشور را نشانه همبستگی، ایثار و غیرت خادمان ملت برشمرد و ابراز همدردی و سوگواریِ مردم با خانواده فوتشدگان، مفقودان و آسیبدیدگان و اهدای خون را مؤید کرامت، درایت، درک مشترک و بزرگواری ملت شریف، عزیز و بینظیر بندرعباس و ایران دانست.