تاریخ : 1404,چهارشنبه 10 ارديبهشت16:08
کد خبر : 117862 - سرویس خبری : اخبار

تأکید سرلشکر موسوی بر استمرار خدمات درمانی ارتش در بندرعباس



فاش نیوز - فرمانده کل ارتش با تأکید بر استمرار خدمات درمانی ارتش در بندرعباس، از تلاش‌های انجام شده قدردانی کرد.

 دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با فرماندهان مناطق و پایگاه‌های دریایی، هوایی و پدافند ارتش مستقر در بندرعباس، ضمن خداقوت و قدردانی از اقدامات درمانی بیمارستان فوق تخصصی سیدالشهدای منطقه یکم دریایی و پشتیبانی‌های هوایی، بهداشت و درمان و امدادی پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی و منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، بر استمرار خدمات به مصدومان بستری در بیمارستان ارتش و ادامه هرگونه کمک‌رسانی‌های مورد نیاز ستاد بحران تأکید کرد.

تأکید سرلشکر موسوی بر استمرار خدمات درمانی ارتش در بندرعباس

فرمانده کل ارتش همچنین همدلی و همیاری مخلصانه تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری در ستاد بحران استان و آمادگی گروه‌های داوطلبِ کمک از دیگر نقاط کشور را نشانه همبستگی، ایثار و غیرت خادمان ملت برشمرد و ابراز همدردی و سوگواریِ مردم با خانواده فوت‌شدگان، مفقودان و آسیب‌دیدگان و اهدای خون را مؤید کرامت، درایت، درک مشترک و بزرگواری ملت شریف، عزیز و بی‌نظیر بندرعباس و ایران دانست.