
فاش نیوز - به نام خدا، جانباز 30 درصد هستم و با بسیج سپاه پاسداران سال 60 به جبهه اعزام شدم. به علت نوع مجروحیتم از ازدواج و تشکیل خانواده محروم شدم، الآن در سن شصت سالگی تنها و مستاجر هستم و بعلت بیماری حتی نمیتوانم از جایم بلند شوم. هنوز از هیچکدام از خدمات بنیاد شهیدو تمور ایثارگران نتوانستهام استفاده کنم و کسی نیست به حرف ما توجه کند. لطفاً به وضعیت بنیاد شهید کرمانشاه رسیدگی کنید. شاید قبل از مردن ما، حداقل یکبار بنیاد برای ما کاری انجام دهد.
از زمان ریاست جمهوری آقای احمدینژاد من تلاش کردم یک وام رهن منزل بگیرم، تاکنون موفق نشدم و یکبار صاحبخانه وسایلمان را داخل کوچه ریخت و تا چهل روز داخل چادر کوچه زندگی کردم، چندینبار تصمیم داشتم به زندگی خود پایان دهم اما از خشم خدا ترسیدم به هر حال مردن از این زندگی خیلی شرافتمندانهتر است.
از کرمانشاه شماره پرونده 0502048881
|| رسول اکبری