فاش نیوز - سپهبد شهید غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء(ص) به عنوان رزمنده در جبهههای نبرد حق علیه باطل حضور یافت.

سردار سپهبد شهید غلامعلی رشید فرمانده شهید قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء(ص) در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان رزمنده در جبهههای نبرد حق علیه باطل حضور یافت.
سپهبد شهید غلامعلی رشید همراه با دیگر رزمندگان اسلام در مراسم ماه محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش شرکت کرد.تصاویری از حضور سپهبد شهید غلامعلی رشید در عزاداری رزمندگان اسلام در دوران حماسه و ایثار به یادگار مانده است.