
سیدحسین - شمااگرفهمیدید من نه! منظورمطلبی است که به نفل از آقای "فتح الله حسینی" نماینده مجلس ازآقای نوبخت نقل شدکه درپاسخ اعتراض آقای حسینی، بابت عدم پرداخت حقوق یاکمک معیشت ایثارگران معسر، آقای نوبخت گفته برای سال ۹۵مکلف به پرداخت شده ایم! و نکته اصلی که نفهمیدم این بودکه دکترنوبخت گفته بود به سازمان هدفمندی دستور رسیدگی داده اند.
حالا اگر شمامتوجه شدید سازمان هدفمندی یارانهها چه ربطی به حقوق ایثارگران دارد من را هم توجیه کنید! ما ازگرفتاری روزمره وکسری حقوق امسال شاکی هستیم، آنها وعده سال ۹۵می دهند!. بزک نمیر بهار میاد!... واقعا" جای تاسف دارد.
یافاش نیوز اخبار ومصاحبه را درست پیاده نکرده است یااگر متن همین بوده تکرار می کنم: جای تاسف دارد. حتماً بایدازنزدیک بیابند صورت ما را سیاه کنند وکلاه شیپوری سرمان بگذارند که به خودمان بیابیم، که دلقک شدیم.؟ آخر احمق ترین انسان هم ازپاسخ آقای نوبخت شوکه می شود ویا ازخنده روده بر. هدفمندی و حقوق ایثارگران...!! همین مانده بود مردم فکرکنند یارانه آنها بابت حقوق به ما پرداخت می شود!. ختم کلام اینکه آقای حسینی! شما را به جدت قسم ، یکبار شده سیاست پست ومقام را نادیده بگیرید وقاطع پیگر باشید وبه این همه استرس که حداقل من یکی رامثل پیرمرد ۷۰ساله کرده پایان دهید.
می ترسم از روزی که ازفکرو استرس دچار اسکیزوفرنی بشوم وبه تور فرصت طلبان افتاده باشم. بغض متحرکی که شاید انفجارش ازهرانفجاری صدایش بلندتر باشد. شایدتوقع مازیاد است، نمی دانم.. اما چندهزارنفرهستیم که چشم به صفحه سایت فاش نیوز دوخته ایم، تا خبری خوش بخوانیم که حداقل حقوق کسر شده رابرگردانند. این واقعا" همان به مرگ می گیرند تا به تب راضی بشویم است.
قرار بودکمک معیشت حقوق بشود آنهم با جدول حقوقی سپاه. عمداً کسرکردند که به همان کمک معیشت راضی باشیم. فاش نیوز، خداوکیلی پل ارتباطی ومستقیم من با آقای فتح الله حسینی باشید. من چندین پیامک فرستادم وچندین بار هم به ایشان درساعات و روزهای مختلف زنگ زدم ولی جواب ندادند شایداین بار شما واسطه شوید موفق شوم.
مشکل فقط مربوط به من تنها نیست پس کمک کنید. خداوند نگهدارتان