تاریخ : 1402,پنجشنبه 12 مرداد21:38
کد خبر : 102416 - سرویس خبری : اخبار

شکایتی دیگر علیه فاش نیوز؛ این بار شرکت سپنتا طبیبان!


شکایتی دیگر علیه فاش نیوز؛ این بار شرکت سپنتا طبیبان!

در همین پرونده که شرکت سپنتا طبیبان از پایگاه خبری فاش نیوز(فرهنگ ایثار و شهادت) شکایت کرده است، برخی مدیران اسبق شرکت اسپید شاهد نیز محکومیت کیفری و تحمل حبس دارند...

فاش نیوز - در ادامه شکایت های زنجیره ای دستگاه ها و شرکت های وابسته به بنیاد شهید از فاش نیوز، شرکت سپنتا طبیبان نیز اقدام به شکایت از این پایگاه خبری مستقل ایثارگران کرده است.

بر پایه این گزارش، در ادامه‌ی شکایت های زنجیره ای دستگاه ها و شرکت های وابسته به بنیاد شهید از فاش نیوز، شرکت بازرگانی سپنتا طبیبان نیز در حالی اقدام به شکایت از این پایگاه خبری مستقل ایثارگران کرده است که در حال حاضر مدیر این شرکت از حیث شخصیت حقوقی خود در همین موضوع محکومیت کیفری دارد.

عجیب‌تر این که شرکت سپنتا طبیبان در حالی به بهانه انتشار خبری در این پایگاه خبری با عنوان «جزئیاتی مستند از فساد فاش شده در یکی از شرکت های تابعه سازمان بنیاد»

اقدام به شکایت از فاش نیوز کرده که خبر درباره شرکت اسپید شاهد بوده است!

همین مسئله نشان می دهد که چون مدیرعامل این شرکت در همین رابطه محکومیت کیفری داشته، دست پیش را گرفته اند تا پس نیفتند.

همچنین در همین پرونده که شرکت سپنتا طبیبان از پایگاه خبری فاش نیوز(فرهنگ ایثار و شهادت) شکایت کرده است، برخی مدیران اسبق شرکت اسپید شاهد نیز محکومیت کیفری و تحمل حبس دارند.

گفتنی‌است در احکام و کیفرخواست های صادر شده علیه شرکت سپنتا طبیبان، تبانی این شرکت با شرکت اسپید شاهد بنیاد شهید احراز گردیده است.