شناسه خبر : 99635
سه شنبه 05 ارديبهشت 1402 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیاتی مستند از فساد فاش شده در یکی از شرکت های تابعه سازمان بنیاد

گفته می شود تاکنون نه تنها اقدام موثری در برخورد با مفسدین در جهت احقاق حقوق وعودت اموال خانواده شهدا و سهامداران شرکت شاهد و مجازات عاملان آن صورت نگرفته است، بلکه مدیریت جریان اقتصادی بنیاد...

فاش نیوز - با فاش شدن جزئیات بیشتری از همراه با مستندات فساد مدیر ارشد بنیاد شهید در شرکت اسپید شاهد، مربوط به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، این پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، آقای "م پ" که از مدیران ارشد اقتصادی بنیاد شهید و از مدیران انتصابی رئیس فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد، زمان مدیریتش در شرکت شاهد، شرکت سپنتا طبیبان توانبخش را با سهامداری عمده همسر خود (م ی) و شراکت همسران مدیران اجرایی وقت شرکت بازرگانی اسپید شاهد، تاسیس کرده اند و با پشتیبانی و حمایت آقای "م پ" و در پوشش شرکت سپنتا طبیبان توانبخش، معاملات فسادآلود زیادی را با شرکت اسپید شاهد انجام داده‌اند و میلیاردها تومان سرمایه متعلق به فرزندان و همسران شهدا را به نفع خود مصادره کرده اند.

مستندات: آگهی روزنامه رسمی تاسیس به شرح: تاریخ نامه ثبت: 1394/08/18 تاریخ چاپ روزنامه رسمی: 1394/09/09؛ تاسیس شرکت با مسئولیت محدود شرکت بازرگانی سپنتا طبیبان توان بخش در تاریخ 18/08/1394 به شماره ثبت 482004 به شناسه ملی 14005367381 ثبت و امضا تکمیل گردیده و در این آگهی ذکر گردیده که خانم "م ی" به عنوان رییس هیئت مدیره و با بالاترین میزان سهام شرکت فوق را ثبت نموده است و طبق آگهی تغییرات شرکت مذکور با مسئولیت محدود به شماره ثبت 482004 و شناسه ملی 14005367381 تاریخ نامه ثبت: 1396/01/19 تاریخ چاپ روزنامه رسمی: 1396/02/04، خانم "م ی" (همسر "م پ") در سال 96 هم همچنان در شرکت حضور داشته‌اند (در زمان اوج معاملات بین دو شرکت) و سهامش حفظ شده ولی در طی سال‌های بعد این باند فساد، تلاش نموده‌اند که با تغییر سهامداران شرکت سپنتا طبیبان و پنهان نمودن معاملات و با پشتیبانی و رانت آقای "م پ"، سیستم‌های نظارتی را فریب داده و همچنان به سوءاستفاده خود ادامه دهند که با ورود هوشیارانه دستگاه‌های امنیتی این باند شناسایی شده‌ است.

همچنین گفته می شود تاکنون نه تنها اقدام موثری در برخورد با مفسدین در جهت احقاق حقوق وعودت اموال خانواده شهدا و سهامداران شرکت شاهد و مجازات عاملان آن صورت نگرفته است، بلکه مدیریت جریان اقتصادی بنیاد نیز به سرشبکه این فساد محول شده است!

گفته می شود در خصوص این پرونده فساد و برخی افراد معلوم الحال دیگر مرتبط با این پرونده نکات مهمی مطرح است که ...

|| امضا محفوظ

اینستاگرام
هر دم از این باغ بری می رسد ، این شما واین مردم
همدرد عزیز بگذار رسوایی این جماعت را جار بزنند که ثواب حسنه دارد در کشورهای پیشرفته حکم سنگین برای جرایم اقتصادی در نظر میگیرند که خدا محور هم نیستند . یاران صاحب الزمان (عج) از آبرو گذاشتن هراسی ندارند تازه فاش نیوز دارد رسالت اصلیش را انجام میدهد شستن پله ها از بالا به پایین بهترین حالت است باتشکر از دکتر ساقی عزیز وهمکاران خدوم فاش نیوز .
متاسفم بر این همه دزدی و اختلاس که هیچ فریادرسی هم نیست چرا باشد وقتی بقول عرب :
حامیه حرامیه
باسلام و عرض ادب ایکاش جناب اقای رییس جمهور رییس بنیاد شهید را بر کنار کنه چون این اقا خودش اهل استعفا وکنار رفتن نیست
سلام
اگر اخبارشان موثق است!
حروف الفبا را جمع کنید.
گزارش به سازمان بازرسی
قوه قضاییه
محاسبات
رئیس جمهور
و مهمتر از همه،، دفتر آقا و شخص ایشان...
درضمن در رسانه های رسمی منتشر شود.
احکام صادره و اجرای حکم در ملأ عام...
بازگشت اموال بصورت شفاف و واضح...
درضمن ایثارگران از سرمایه های خود بهتر مراقبت می‌کنند.
اموال این بزرگواران را به خودشان بازگردانید.
اگر اموال ایثارگران (خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و...) در اختیارخودشان بود!!!
الآن مستأجر و درمانده نبودند.
حضرت آقا،،، قبل از نابودی اسرائیل غاصب،،، این مارهای در آستین را نابود کنید.
انتظار جامعه ایثارگری و ملت شریف ایران، غیر از این نیست.
و...
احسنت برادر جانباز وقتی از خودی ضربه میخوری اعتماد و اعتقادت را همچون موریانه میجود و میخورد تازه دردشم بیشتره زخم از خودی برداشتن .
وقتی شما از نوشتن اسم وفامیل مشتری بعنوان یک رسانه دیگه از بقیه چه انتظاری داری
ای بابا کارمند بنیاد برای دادن وام اشتغال‌ پدر ما رو در آورد و تا تونست تلکه کرد !!! گزارش دادیم به بازرسی ، سر و ته قصهٔ رو بهم آوردن !!! و گفتن نباید بزارید خبر از خانواده ایثارگران به بیرون درز کنه ...!!!! و با کارمند هم هیچ برخوردی نشد !
حالا از این ماجرای فساد شرکت تابعه چه انتظاری دارید ؟؟؟ و فکر می‌کنید که چکار می کنند باهاشون ؟؟؟
فقط دلمون به این سایت خوشه که حرفامونو بزنیم .
اردیبهشت که از راه می رسد، آنهایی که هنوز دل در گرو یاران رفته دارند و بخصوص رزمندگان استان همدان، یاد شهید حاج محمود شهبازی، فرمانده سپاه استان و معاون شهید حاج احمد متوسلیان در ل۲۷ محمد رسول الله در دل هایشان زنده می شود.
...آنچه امروز کمبود آن به وضوح شاهد آن هستیم و باعث و بانی اصلی مشکلات است، عدم توجه به سیره، اعتقاد و سیر و سلوک عارفانه شهداست.
حاج محمود شهبازی؛ مفسر نهج االبلاغه بود و به گواه تمام همرزمان، در آغاز جلسات، سخنرانی ها و هر گونه مراسم،فرازی از نهج البلاغه را قرائت و مصداق عینی آن را با کلامی دلنشین و گیرا بیان می نمود و نیروهایش را به مهمترین سلاح؛ یعنی اعتقاد قلبی و ایمان راسخ مسلح می کرد.
شهید حاج محمود شهبازی را باید از زبان سردار شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی شناخت، در کتاب ماندگار "مهتابِ خیّن".
...به زعم حقیر،کمبود و خلاء سیره و روش حاج محمود شهبازی، و در یک کلام تمام شهدا، علت العلل بیشتر مشکلات،ناامیدی ها و ...است.
...وقتی ما هنوز درگیر سیم خاردار نفسمان هستیم، چگونه توان عبور از موانع دشمنان را خواهیم داشت؟ (نقل به مضمون از شهید علی چیت سازیان، فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر انصارالحسین (ع)].
...شهید مهندس حاج محمود شهبازی در آستانه آزادی خرمشهر و در کنار نهر خین، بال در بال ملائک گشود.
برادر عزیز جانباز جناب آقای ساقی مدیر محترم فاش نیوز که میدانم شما هم از جانبازان قطع نخاعی هستید
آیا تا بحال پیش وجدان خود و خدای خود فکر کرده اید چرا بعد از 7 یا 8 سال این موضوع منتشر شده ؟
و اگر حقیقت داشت مسولان نظارتی در این مدت دست بردار نبودند؟
واقعا اگر حقیقت داشت مسولان نظارتی اجازه میدادند که مجدد ایشان آقای م پ پست بگیرد ؟
و .....
انتشار این موضوع توسط آقای ...../ و آقای .....چون دستشون از فساد در بنیاد کوتاه شده و مباحث شخصی میباشد دست به چنین بی انصافی و بی تقوایی زده اند
آقای ساقی بزرگوار و جانباز گرامی
شما خود و جانبازیت را بخاطر این چند روز کثیف دنیا آلوده نکن
خواهش میکنم این نظر بنده را درج نمایید
متشکرم
آقای فرزندشهید که کارمندبنیادهستید،سلام علیکم. اگرجنابعالی به این مسائل اشراف داشتید یا دارید، و می فرماییدچرا مثلابعدازچندسال این موردرا رسانه ای کردید، خب خودتان درهمان زمان رسانه ای میکردید، اگرنسبت به موضوع مطلع نیستید پس خواهشا قضاوت درست بفرمایید.ذات رسانه خصوصا رسانه منتسب به ایثارگران،پرداختن به موضوعات مرتبط باجامعه ایثارگری و احقاق حقوق قانونی آنهاست، که خودتان هم منتفع هستید. اگرازموضع کارمندبنیاد این خرده رابرآقای ساقی گرفتید حرفی نیست چراکه ازعملکردنهادمتبوع خودتان دفاع میکنید حالا چه عملکردشان درست باشد چه نباشد، امابعنوان فرزندشهیدوالامقام ازشما گله مندیم. و اما اطلاعرسانی آقای ساقی بعنوان مدیرمسئول رسانه فاش نیوز، و بعنوان جانبازقطع نخاع که همه وجودش رادرجهت حفظ وثبات و امنیت واقتدارجمهوری اسلامی درطبق اخلاص گذاشت و باهرنمادظلم وظالم مبارزه میکند ازنظرایثارگران مقبول و تاییدمیگردد و اگرچنین نبود جای تامل بود.برای فاش نیوز و اصحاب فاش نیوز و هررسانه ای که درجهت دفاع ازحقوق قانونی ملت قهرمان ایران قدم برمیدارد ازخداوندمنان آرزوی عزتمندی و عاقبت بخیری مسئلت مینماییم.
هر جا امکان فساد هست ، به هر اسمی ، با هر نسبتی ، چرا بعضی انکار میکنند ؟ ممنون که فاش نیوز اشاره کرد ، کاش دست همه شان رو میشد ، ایثارگران لنگ یک کمک معیشت و وام هستند، با هزار مشکل و مشقت. آنوقت بعضی ها .... باید اسم شان اعلام شود و تک تک شان مجازات علنی شوند درخواست همه ایثارگران از قوه قضاییه است که قاطعانه برخورد شود
سلام درهیچ جای دنیا مفسدین هرجرمی خصوصاً مفسدین اقتصادی را نام ونشانشان را رسانه ای کرده ومیکننداونوقت درکشوراسلامی بایستی از حروف استفاده کردبایستی کامل ونه تنهارسانه ای بشه بلکه اشدمجازات که اعدام هست درخصوص شان اعمال کرد
بیراهه نریم !!! منشاء همه مفاسد را ازپشت پرده اسپانسرهای مالی ایام تبلیعات انتخاباتی کاندیدا ها باید جستجو کرد .
عجب دردی دارم
عجب درد گرانی دارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi