شناسه خبر : 70890
دوشنبه 04 آذر 1398 , 12:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس طی سخنانی درباره سهمیه بندی بنزین:

دولت باید برای افراد خاص جامعه ایثارگری فکری بکند

با توجه به شرایط خاص اینگونه افراد(جانبازان و معلولان) برای ادامه زندگی طبیعی و رسیدگی به مشکلات درمانی به ناچار باید از وسیله شخصی برای تردد استفاده کنند و امکان استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای آنها فراهم نیست.

فاش نیوز -  نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس بر اختصاص سهمیه بنزین جانبازان و معلولان از سوی دولت تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، یحیی کمالی پور، نماینده ایثارگر مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه اعلام سهمیه بندی بنزین از سوی دولت یادآور شد:
سهمیه بندی اخیر بنزین از سوی دولت ایرادات و ابهامات زیادی دارد؛ چه در حوزه مناطق کمتر توسعه یافته و چه در حوزه افراد خاص و معلولین و جانبازان که شرایط سختی را دارند؛ چراکه با میزان سهمیه ای که در اختیار آنها قرار داده اند عملا امکان زندگی عادی از آنها سلب شده است.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم ادامه داد: با توجه به شرایط خاص اینگونه افراد برای ادامه زندگی طبیعی و رسیدگی به مشکلات درمانی به ناچار باید از وسیله شخصی برای تردد استفاده کنند و امکان استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای آنها فراهم نیست. بنابراین به نظر من دولت هر چه سریعتر باید برای افراد خاص جامعه ایثارگری  و هم اقشار آسیب پذیر در مناطق محروم چاره ای بیندیشد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان خاطرنشان کرد: دولت با سهمیه بندی بنزین متاسفانه گرفتاری های بسیار زیادی برای کشور ایجاد کرده است و اگر تدبیر مقام معظم رهبری نبود الان مشخص نبود که این وضعیت به چه سرانجامی ختم می‌شد. اما با این وجود این دلیل نمی شود دولت از مسئولیت هایی که بر عهده دارد شانه خالی کند.

وی ادامه داد: به نظر من دولت باید در مقابل مشکلات ایجاد شده ‏ بایستد و اشکالات و ابهامات مرتبط با موضوع سهمیه بندی بنزین را به مرور زمان برطرف کند.

نماینده ایثارگر مردم جیرفت در بهارستان، با انتقاد از نادیده گرفته شدن سهمیه بنزین جانبازان و اقشار خاص از سوی دولت متذکر شد: ما به عنوان نماینده ایثارگر مجلس در مورد نحوه و اعلام سهمیه بندی بنزین از سوی دولت حرف‌های بسیار زیادی داریم اما بنابر همان مصلحتی که وجود دارد می‌خواهیم به جزئیات موضوع بپردازیم. طرح سهمیه بندی بنزین توسط دولت، با همان استدلال هایی که در ابتدای دولت دهم آن را مورد انتقاد قرار دادند، دوباره در دولت یازدهم انجام گرفت!

کمالی پور با بیان برخی از استدلال های رئیس جمهور مانند اینکه «دو نرخی شدن باعث ایجاد فساد اقتصادی در کشور می شود» یادآور شد: متاسفانه در شرایط حاضر نیز برخی با استفاده از سهمیه بنزین و فروش آن موجب ایجاد فساد در کشور می شوند.

 نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه فساد مترتب بر عملکرد آقایان (دولت)  است و من از این موضوع تعجب می‌کنم که سران سه قوه وقتی این تصمیم را گرفتند مبتنی بر چه استدلالی بوده است؟ ما به عنوان نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی که از کف جامعه خبر داریم اعلام می‌کنیم که مردم شرایط موجود را نمی پسندند و ناراضی هستند و می گویند که دو نرخی شدن بنزین موجب فساد است.

این عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در پایان تصریح کرد: دولت حداقل به جای سهمیه بندی بنزین قیمت آن را با یک شیب ملایم تعدیل و در نهایت قیمت را تک نرخی می کرد تا شرایط فعلی جامعه اینگونه متلاطم نشود. امیدواریم که در ادامه اقدامات دولت راه حلی پیدا شود که مشکلات موجود مردم نسبت به قبل از سهمیه بندی کمتر شود.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
دولت از مردم نیست که چاره اندیش مکلات مردمش باشدپس از چهار دهه اقتدار گرایی درمملکت، میتوانستند وسایل نقلیه عمومی را برای عموم مردم مناسب سازی نمایند تا دراین وا نفسای اخلاقی و بی فرهنگی اختصاص سوخت به اقشار خاص حتما موجبات رانت برای عدهای و بدنامی برای معلولین و جانبازان خواهد بود.مارا به خیر شما امیدی نیست شر نرسانید
...
۱- از نیروی انتظامی عزیز ؛ از سپاه پاسداران عزیز ؛ از ارتش عزیز ؛ از بسیج عزیز ؛ از رزمندگان عزیز :
برای حفظ امنیت کشور و تمامیت ارضی ایران عزیز متشکریم .
۲- همه کشورهای جهان : کسانی برای بدست گرفتن قدرت کشورشان تظاهرات و اعتصاباتی انجام می دهند و پلیس آن کشورها هم با آنان مقابله می کنند و این طبیعی است .
و همیشه هم اتفاق می افتد .
آمریکا ۲۰ سال پیش همه اهالی یک روستا در آمریکا را کشت؟!
فقط برای اینکه حکومت آمریکا را قبول نداشتند.
۳- بنزین و گازوئیل و نفت سفید : چون قابل قاچاق به خارج ایران هستند؛ باید به قیمت منطقه فروخته شود.
در عوض دولت می تواند از طریق قیمت آب و برق و گاز جبران کند که قابل قاچاق نیستند.
۴- در پایان هر کاری بشود : همیشه عده ای برای کسب قدرت و بدست گرفتن حکومت از مردم عادی استفاده می کنند و این تا ابد ادامه دارد و تمام شدنی نیست .
۵- نتیجه اینکه به ظلم پایان دهید و به رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% جبهه و جنگ و دفاع مقدس ماهیانه ۲ میلیون تومان حقوق بدهید تا رستگار شوید.
ان شاالله .
...
سلام جناب کمالی میدانیم نزدیک انتخابات هست و لازبه فکررای گرفتن ازمردم هستین وگرنه درخصوص مشکلات جانبازان که درواقع جانبازان نبایستی اصلا از واژه ای بنام مشکل نام ببرند ولی چی میشود وقتی نمایندگان هم به نعل می زنند هم به میخ از یک طرف حاج آقای شهیدی رابه مجلس کشانده تادرخصوص مشکلات جانبازان سوال کنید البته شکی نیست که حاج آقای شهیدی توان مدیریت حتی حجره ای رانداشته چه برسد مدیریت بنیادشهیدو امورایثارگران ولی روز دیگر دعوت کرده وماچ وبوسه ردوبدل میکنید تاشما نمایندگان بوقلمون صفت واین دولت فریبکار جانبازان نه تنها مشگلاتشان حل نخواهدشدبلکه روزبروزبرمشگلاتشان افزوده خواهدشدپس جناب نماینده وجنابان نمایندگان مارابه خیرشماامیدی نیست لطفا شر مرسانید مشگلات مارا فقط خداوندتبارک وتعالی وسپس مقام معظم رهبری حل خواهندکرد والسلام
باتوجه به سی واندی سال ازجنگ ونظر دکتر کمیسیون که بدلیل از کار افتادگی جراحی دی چپم بدلیل عدم کنترا مغزو اعصاب ابتداز ریزش موهای سر وصورت در حودا ۱۵ قسمت وناتوانی همسرم از رفتارزننده بنده در فقر وتهی دستی حتی هزینه پزشکی نداشتتم و بادرد ورنجم ساختم و اولین فدرند بدلیل سکته مغری ورک قلب فوت وبدلیل قوت قلبم همسرم فرزن دوم بدنیا امد با معلولیت ذهنی بالای ۵۳ سال سن دارن بخاطر فشار بروی رکهایکیحگاه ازخارش گوش و وزوز کردن مجور به خیر گوشم راشستشوداده ولی درهفته سه بار ارام بهش تزرزق میکنم تا حادثه اسیب زدن اتفاق نیفادباشراط نخرز و نظرات دکترهای کمسیوک مواسفاته منف اعلان کردند گزارش مزشکات هم عضو کنسیوت بودتد اتقدر دارها متفات دادند زقبب بکنا میرفتن داروها وضعیتم را بدر کردتد تاکی باید تزریق ارام بخش کتم با ازکارافتاده گی شش انگشتم پارتی دلرههای جبهه نرفتا حقوق ونرایا دارد با ۲۶ ماه در اطلاعات حنگ و اتفحار سیستنهای نغز واعصابموبیکاری وتااولتی ازوار هات تشین شدم تا با کسی درگیز تشون وخسارا حزران نامذیرط وار ونم ائنقر داروهای خواب اور وتریق ازان بخش تزریق کردگ ککع هودبهگخود بخد اثرش از بین برود بفد په کنن با فرزند ملول رزاست داقعل رد فقر و خقوق ۷۵۰ تومن درماه باید چه کنم متلقارانندگی نمیکنم چون دوبار دجار توهم و ۳۰ میلیون خسارت و نزدک به مدگ جرا ناید ار امکاتت که خق مون هست پگونه بگیریم قتل وعام با کسانی که مشکل دارم گره ازمشکل حل میشود اقای دکتر کشارز
فکر بنزنین برای جانبازان نداشته باشید فکر اساسی برای مملکت باشید فکر گرانی اشتغال مسگن اقتصاد
سرهنگ بازنشسته سپاه و جانباز
سلام. حال دوباره چگ وراست وخاص وعامش کنید بابا اینها همه برای یک هدف رفتند ای بیانات باعت می شود دولت ها سو استفاده کرده وهیچ قانون را اجرا نکند
باسلام ودرودخدمت فرمانده کل قوا آقا تورو بخدا دستور فرماییدحقوق رزمندگان معسر را با بیمه کاملا تکمیلی به ما بدهندالان 60سالمونه نمایندگان محترم مجلس چند ساله تصویب کردنداز خانوادهامون خجالت میکشیم سرباز ولایت .الله واکبر خامنه ای رهبر جانم فدای رهبر
باعرض سلام وخسته نباشیدبه رییس دلسوزمجلس شورای اسلامی به استحضارعالی میرسانم اینجانب منصورجبارفرد جانباز۲۰درصدسالهاست اجاره نشینم دختردم بخت دارم خودم وهسمربیمارهستیم سالهاست بیکارم دربستربیماری هستم پیش خانوادم ومردم شرمندم بدهکارم ازشماخواهشنمدم به این بنده حقیررسیدگی فرمایید.باتشکرفراوان ازرییس دلسوزومهربان مجلس شورای اسلامی.
حاج آقا شهیدی هم فوت کرد خدا رحمتشان کند !! نمیدانم چرا قدم مثبتی برای جانبازان با درصد زیر 25 درصد بر نداشتند واز حقوقشان دفاع نکردند ؟؟؟؟
شهیدی رفت تا جواب اهمیتی مسؤلین وقت را با پیگیری نمایندگان از طریق یادآوری مرگ به عده ای گوشزد کند ....روحش ویادش.شاد
عرض ادب واحترام، بعد از گذشت 40 سال خدا وکیلی بتنهایی به این نتیجه رسیدی، یا به کمک دیگر نمایندگان زحمتکش، عزیز دل خیلی از بچه های جانباز از میان ما رفتند تعدادی دیگر هم به سختی نفس می‌کشند، ودلایل مختلف از جمله کم بود دارو و روند کندی رسیدگی درمان و پوشش عجیب وقریب بیمه دی در حال.... ( آدمی را نیست بخیر کسان مرا بخیر تو امید نیست شر مرسان ) از عمل به قوانین و مصوبات که خبری نیست، میشه لااقل راجعبش حرف هم نزنید ممنون دیدار به قیامت....
باسلام محض رضای خداوند به داد بازنشستگان برسید بنده ۶۰ماه در جبهه حق علیه باطل بودم پانزده درصد هم جانبازی دارم دولت چه گلی بسرم زده دوتا دختر دم بخت دارم از ترس نداری نمی توانم به خانه بخت بفرستم چه خاکی بسرم بریزم دردمو به کی بگم یک پسر دارم آن هم بیکار چرا به جانبازان زیر بیست درصدچیزی تعلق نمی گیرد مگر ما چه گناهی کرده ایم آقایان مسولین محترم آیا به نظر شما ۶۰ماه جبهه پانزده درصد جانبازی ارزش اینو نداشت که تنها فرزند ذکور مرا به کارگیری کنند به دری زدم باز نشد حتی اداره خودم سپاه که این همه زحمت کشیده ام
باسلام
چرابنیاددرپرداخت حقوق به جانبازان کارمند چندگانه عمل میکند؟ من فرهنگی فقط حق پرستاری میگیرم،دیگرهمکارفرهنگی ام ( بادرصدیکسان) علاوه بر حقوق اداره ازبنیادهم حقوق کامل ،مانندجانباز فاقد شغل دریافتی داره( چندبرابر من) وکارمندان تامین اجتماعی ودانشگاه آزاد و... بی کار محسوب شده وازبنیاد حقوق کامل میگیرند.چرا؟ مگه قانون نداریم؟
قرار بود طبق بخشنامه سازمان تامین اجتماعی کسانی که سربازی بیمه تامین اجتماعی بودند پول سابقه سربازی را پرداخت نکنند ولی متاسفانه سازمان تامین اجتماعی شعبه 13 تهران از بنده پول گرفته است چرا؟.
شماره بیمه 14552256
مرتضی کارمند رسمی بازنشسته مخابرات تهران
چرادردربهای ورودی بنیادمرکزاین همه توپ تانک گذاشتیدویک عده بی سوادوناشی که ایثارگران راباقول های واهی وپوچ ازیرخودشان ردمیکنندنه جوابی ونه اقدامی چراقبلاخانواده شاهدوجانبازان براحتی میامدندومشگلشان رامطرح ونتیجه مطلوب وراضی برمیگشتندچرامسولین بنیادمرکزخودشان راازپدرشهیدومادرشهیدوجانبازحتی بادرصدبالاپنهان میکننداون افرادی راکه درساختمان ورودی درب بنیادگذاشتید چکامیکنند
ایران در این مدت 7 تا 8 سال به خاطر، به علت و به دلیل سیاست نادرست، غلط و اشتباه روحانی، ظریف، عراقچی و... بیش از 999 میلیارد دلار برای گفت گو، مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی، توافق هسته ای بی مورد و برجام بی مورد هزینه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
مقامات آمریکایی با دستور حمله هوایی به فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.
مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.


ایران در این مدت 7 تا 8 سال به خاطر، به علت و به دلیل سیاست نادرست، غلط و اشتباه روحانی، ظریف، عراقچی و... بیش از 999 میلیارد دلار برای گفت گو، مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی، توافق هسته ای بی مورد و برجام بی مورد هزینه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
مقامات آمریکایی با دستور حمله هوایی به فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.

دعوت آمریکا را به برجام توسط روحانی، ظریف و عراقچی و... اشتباه بزرگی است.
مشکلات ما با آمریکایی ها و سه کشور اروپایی از طریق مذاکره، توافق هسته ای و برجام حل نخواهد شد و حل نمی شود چون به خاطر که آمریکایی ها و سه کشور اروپایی از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که با مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.


۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۰۹:۵۸
مشکلات مردم، کشور، کارمندان، کارگران و بازنشسته ها تاکنون ثابت کرده است که در کشور دولت نتوانسته باید و شاید به کارهای خودش سروسامان بده و وعده هاش رو عملی کنه
اعتراض علیه رای شعبه ۵۹ دیوان عدالت اداری
با توجه به اینکه که مشکل خودم را کتبی اعلام کردم ولی متاسفانه تاکنون کسی به حرف من گوش نکرده است.
اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری هر دو در باره شکایت و اعتراض بنده رسیدگی قانونی نکردند و کوتاهی کردند.
اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری متاسفانه تاکنون ثابت کردند که خودشان به جای حل مشکلات عامل اصلی به وجود آمدن آنها هستند.
دراداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و دیوان عدالت اداری تاکنون 4 رای درباره شکایت و اعتراض بنده صدور شده است ولی متاسفانه نتوانسته اند حق وحقوق پایمال شد بنده را رسیدگی قانونی بکنند.
مرتضی - کارمند رسمی بازنشسته مخابرات

حقوق کدام یک از مسئولان ۲ میلیون ۳۰۰ هزار تومان است. ... ولشکری تا, 500درصدحقوقشان بالابره ولی یه بازنشسته تامین اجتماعی ... با 33 سال سابقه بیمه 2100میلیون تومان اول اوردیبهشت بازنشسته شدم چرا ... معلول من که راضی نیستم خداوند به شما نشون بده حق ما بدبخت ها رانخورین ... عیدی کارمندان کی پرداخت می‌شود؟
کدام لشکری 500 درصد اضافه شده چرا حرف مفت میزنی
به اختلافات کارگر و کارفرما کجا رسیدگی می شود؟
برخی هیات هات تشخیص و هیات های حل اختلاف ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری متاسفانه به شکایت ها و اعتراض های کارگران و... را بررسی و رسیدگی قانونی نمی کنند و شکایت و اعتراض کارگران را رد می کنند چرا؟
بنده تاکنون به این نتیجه رسیدم که افراد ضعیف و مظلوم از قانون به حق و حقوق نمی رسد

درپاسخ به جناب محمد کاظم بهرامی - رئیس هیات عمومی دیوان عدالت اداری
وقتی که دو قاضی در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دو قاضی در دیوان عدالت اداری نتوانسته اند مشکل کارگر و بازنشسته را بررسی و رسیدگی و حل کنند دیگر مردم چکار کنند؟
برخی هیات های تشخیص و هیات های حل اختلاف ادارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری متاسفانه به شکایت ها و اعتراض های کارگران و… را بررسی و رسیدگی قانونی نمی کنند و شکایت ها و اعتراض های کارگران را رد می کنند چرا.
با سلام بنده مشکلات پرونده خودم را به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و دیوان اداره اعلام نمودم ولی متاسفانه آنها به وظیفه خود درست و قانونی انجام ندادند و مدارک مورد نیاز را باید شرکت مخابرات اسعلام می کردند ولی متاسفانه خودداری کردند و شکایت و اعتراض بنده را رد کردند.
و در قانون به هر جرم کوچکی هم رسیدگی می شود پس چه شد. و چه کسی باید در برابر این بی عدالتی ها پاسخگو باشد هر شکایت و اعتراض می می کنیم چرا بررسی و رسیدگی نمی شود.

سلام
پدر من جانباز شیمیایی و موج گرفتگی با 60 ماه تخریب چی خط مقدم باید یک‌میلیون و سیصد بگیرد شب ها میره ضایعات جمع میکنه. تکلیف رزمنده 54 ساله یابد این باشد
دولت روحانی متاسفانه از سال 1392 تاکنون حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته ها 10 تا 15 درصد افزایش داده است و این در حالی است که تورم بالای 50 درصد بوده است.

شکایت مردم از روحانی به کمیسیون اصل۹۰ رسید
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۵
شکایت مردم از روحانی به کمیسیون اصل۹۰ رسید
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ۲۲۰ هزار نفر از آحاد مختلف مردم شکایتی از رئیس جمهور مشتمل بر ۱۶ بند پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را تقدیم این کمیسیون کرده‌اند.
به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و دیوان عدالت اداری مراجعه کردم شکایت و اعتراض کردیم ولی متاسفانه شکایت ها و اعتراض های ما را رد کرده اند.
وقتی هم اعتراض می‌کنیم، پاسخ‌های سربالا می‌دهند!
و وقتی به آن‌ها اعتراض می‌کنیم برخورد تندی از خود نشان می‌دهند. از مسئولان قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند..
دولت، دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس در زمانی که واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی در رسانه ها شعار می دادند بسیار عالی است پس چرا از سال 1388 تاکنون در مورد مشکلات و حق و حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته ها ساکت هستند و سکوت کرده اند هیچ کاری نمی کنند.
دفاع از مشکلات و حق وحقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته ها
یک نفر مقام مسئول از دولت و مجلس پاسخ بدهد این دو قوه در کشور چه کاره هستند. چرا تاکنون به مشکلات کارمندان و کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ کاری نمی کنند و سکوت کرده اند.
دفاع از مظلومان
در جلسه هیأت دولت متاسفانه ثابت کرد که تاکنون نتوانست مشکلات مردم و کشور بررسی، پیگیری، رسیدگی و حل کند چرا؟

با اینکه شکایت و عتراض بنده را یک وکیل پایه یک دادگستری نوشته بود ولی متاسفانه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و دیوان عدالت اداری بدون مدارک مورد نیاز را از اداره مربوطه و یا شرکت مخابرات استان تهران اسعلام کنند متاسفانه کوتاهی کردند و شکایت و اعتراض بنده رد کردند.
آیا این عدالت است
عیدی شاغلین 6 تا 8 میلیون تومان/ ولی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی یک میلیون و 500 هزار تومان شرم آور است.
۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۸
وضعیت مردم سی سخت پس از زلزله
زلزله ۵.۶ ریشتری شهر سی سخت اگرچه تلفات جانی نداشت اما خسارات جبران ناپذیری به جای گذاشته است .
وضعیت مردم سی سخت پس از زلزله/ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
به کجا شکایت بکنیم که نتیجه داشته باشد.
بنده سه شنبه 1 تیر1395 علیه دادنامه شعبه 101 هیات حل حل اختلات اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران ازطریق دیوان عدالت اداری شکایت واعتراض کرده ام متاسفانه تاکنون پاسخ روشنی دریافت نکرده ام
ازمسئولان دیوان عدالت اداری تقاضای رسیدگی دارم.
ازطریق دادگاه نیزاگربخواهیم وارد شویم که چندین سال می کشد.

واقعا دلیلش را تحقیق و تفحص کنید واقعا چرا کارگران شاغل حدود 6 تا 8 میلیون عیدی میگیرند اما بازنشستگان 1/500 واقعا چرا اینگونه است
سازمان تامین اجتماعی باید هرسال حقوق یک ماه را به بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی بدهد و نه یک میلیون و 500 هزارتومان!
دفاع از بازنشستگان تامین اجتماعی
۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳
ارجاع پرونده تخلف "روحانی" برای عدم اجرای قانون لغو تحریم ها به قوه قضائیه توسط 222 نماینده مجلس/ شورای‌عالی امنیت ملی: توافق ایران و آژانس، قانون مجلس را خدشه‌دار نکرده +فیلم
رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: خسارت اجرای بیانیه سازمان انرژی اتمی کمتر از برجام نیست.
برنامه هسته ای ایران هیچ ارتباطی و ربطی به فرانسه جنایتکار شماره یک ندارد/ مذاکره با فرانسه جنایتکار شماره یک غلط و اشتباه بود.فرانسه جنایتکار شماره یک حق دخالت و مداخله در امور ایران را ندارد.ماکرون باز سخنگوی ریاض و تل‌آویو درباره ایران شدفرانسه جنایتکار شماره یک فقط زور را می فهمدبا تروریسم مورد حمایت فرانسه مبارزه و مقابله خواهیم کرد....
بنده بارها در باره بانک ملی شعبه نسیم شهر رباطر کریم به عبدالناصر همتی اعتراض کردم و پیام دادم ولی متاسفانه تاکنون پیگیری، بررسی و رسیدگی هیچ خبری نیست چرا؟
بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم، بازنشستگان تامین اجتماعی را تحریم کرده است که گواهی کسر حقوقی یا ضمانت تامین احتماعی را قبول نمی کند چرا؟
بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم کد 2358

امروز چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ که متاسفانه مطالبات کارکنان بازنشستگان مخابرات ایران و تهران و... از آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون پرداخت نشده است چرا؟
اعتراض جمعی از کارکنان و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور
خون شاغلنی ها برای بازنشسته ها رنگین تر است؟
واقعا دلیلش را تحقیق و تفحص کنید واقعا چرا کارگران شاغل حدود 6 تا 8 میلیون عیدی میگیرند اما بازنشستگان 1/500 واقعا چرا اینگونه است

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ ۱۱:۲۷
کارمندان، کارگران و بازنشسته ها کشورمان پایین‌ترین دستمزد و حقوق را در کشورهای منطقه دریافت می‌کنند.
دفاع از مظلومان
واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی غیر قانونی بوده است.
واگذاری کارکنان مخابرات به بخش خصوصی قانونی بوده است.
جناب آقای روحانی و جهانگیری آیا از پرداخت مطالبات رفاهیات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران و تهران خبری دارید یا خیر از 18 آبان ماه سال 1388 تاکنون نتظار مطالبات رفاهیات هستیم

وام ودیعه مسکن ۷۰ میلیونی با تولد فرزند سوم اعطا می‌شود/ و این در حالی است که بانک ملی شعبه نسیم شهر رباط کریم وام ودیعه مسکن ۱۵ میلیونی از آذر ماه امسال تاکنون به بهانه های مختلف وقبول نکردن گواهی کسر حقوقی و گواهی ضامن تامین اجتماعی به ما ندادند.
بانک ملی نسیم شهررباط کریم - کد: ۲۳۵۸
درپاسخ به نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس
درپاسخ به مالک شریعتی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی
درپاسخ به روحانی و واعظی
درپاسخ به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور
اعتراض علیه افزایش حقوق ۱۰ تا ۱۵ درصد بازنشستگان مظلوم
خون دولتی ها رنگین تر بازنشستگان تامین اجتماعی است؟ افزایش بی سروصدای ۷۵ درصدی حقوق دولتی ها و این در حالی است که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است چرا؟ آیا این بی عدالتی نیست.
چگونه است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدون مدرک و بدون دلیل در رسانه ها اعلام می کند حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 80 درصد افزایش یافته است.
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۱۲:۰۹
متاسفانه جنابت آقای مهندس آذری جهرمی و ارتباطات و فناوری طلاعات از سال 1396 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکرده است چرا؟
جناب آقای حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور
سیاست جمهوری اسلامی ایران مبارزه با آمریکا بوده است و نه مذاکره ، گفت وگو، ملاقات ، دیدار و همکاری با آمریکا
چون آمریکا از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
تذکر 79 نماینده به رئیس جمهور درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ پس بقیه ای نمایندگان مجلس درخانه کجا هستند و سکوت اختیار کرده اند و هیچ کاری نمی کنند و تاکنون نکرده اند؟
باید حقوق ما بازنشسته های تامین اجتماعی با نرخ تورم موجود در بازار افزایش کند پس به شماست که این امر هر چه سر آغاز انجام بگیرد.
هرچه زودتر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را با لشگری و کشوری برابر کنید.
دفاع از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

کاخ سفید: آماده مذاکره با ایران درباره برجام هستیم
ولی ما با قاتل شهید سردار سلیمانی مذاکره و همکاری نمی کنیم
متقاضیان مسکن ملی 150 میلیون تومان وام می گیرند/ و این در حالی است که بانک ملی شغبه نسیم شهر رباط کریم وام ودیعه مسکن 15 میلیون تومان از اول آذر ماه سال 1399 تاکنون به بنده نداده است چرا؟ تاکنون هزاران پیام به رئیس بانک مرکزی و رئیس بازرسی بانک ملی دادم و ارسال کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم.
بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم کد 2358

دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان، نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات، کارکنان، بازنشست های تامین تامین اجناعی، مردم و کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند و فقط در رسانه ها و... شعار سر می دهند.
به نام خدا
اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن
بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 7م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2357 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید
با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.!
برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15ملیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.

در جلسه روز سه شنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد و تاکنون نداشته است.

جهانگیری: مشکلی برای تأمین کالا‌های اساسی نداریم
ویدئو / وزیر کشور: در تامین کالاهای اساسی کشور مشکلی نداریم
مسئولان بدون مدارکی و بدون دلیل در رسانه ها اعلام می کنند تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم این یک دروغ بزرگی بوده است.
و این در حالی است که تامین کالاهای اساسی برای مردم دشوار شده است.







من برای دفاع از مردم وکشور رفتم ولی این مردم ودولت حق ما را با صد صد های که نمدانم چه جوره وچطور مخوان اون دنیا جواب بدن تعین کردن وخانواده ماوخودمان بیچاره ...من از مرگ حتمی بر گشتم هیچم ولی یکی پشت جبهه در صد میره رو30 به بالا ....به من گذشت گر چه خلی سخت مگذره ولی خدا به دادتان نرسه حق کسانی مثل من را پای مال کردین منهم شیمایم هم اعصاب روان

اگر 45 روز سابقه حضور در جبهه دارید بخوانید
سلام من سابقه 27 ماه جبهه دارم تا به هیچ تسهیلاتی به من ندادند هیچ کارت ایثاری هم صادر نکردند

خبر خوش نوبخت بعد از گذشته 7 سال 10 ماه برای بازنشستگان تامین اجتماعی: احکام جدیدتان با اجرای همسان‌سازی، اسفندماه صادر می‌شود شرم آور است.

بازنشستگان تامین اجتماعی در ایران چه وضعیتی دارند؟
دولت روحانی از سال 1392 تاکنون به جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می کند و متاسفانه هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت روحانی نمی شود.
دولت روحانی از سال 1392 تاکنون تنها فقط به پولداران و سرمایه داران کمک می کند.
دفاع از حق وحقوق بازنشستگان مظلوم تامین اجتماعی در سراسر کشور

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۱۰:۱۴
در سال 99 قیمت مرغ با هماهنگی دولت در سراسرکشور به کیلویی 30 تا 35 هزار تومان رسید. چرا مجلس شورای اسلامی تاکنون اقدامی نمی‌کند؟

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۱۰:۱۴
در سال 99 قیمت پراید با هماهنگی دولت روحانی در کشور به مبلغ 100 تا 130 میلیون تومان رسید. چرا مجلس شورای اسلامی تاکنون اقدامی نمی‌کند؟
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس یک هدف را دنبال می کنند و هم عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند.
جناب آقای روحانی! قیمت گوشت چگونه 130 تا 140 هزار تومان شده است.
جناب آقای روحانی! قیمت پژه پارس چگونه 280 تا 300 میلیون تومان شده است.
وضعیت پول بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی به خاطر نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام بوده است.
افزایش نرخ بنزین فقط به نفع روحانی بوده است، نه به نفع مردم
دولت روحانی عامل اصلی افزایش قیمت بنزین بود
ای کاش بدنیا نمی امدم ای کاش شهیدمیشدم نه جانباز ای کاش اذدواج نمیکردم اونهارااسیرکردم مشکلات مالی داغونمون کرد فولادبجای من مابوداب میشد وضع زندگی مون داغون به کی بگیم تیرترکش خمپاره اعصاب روان دردبلا بدبختی بیچارگی فرزندی صعلب العلاج پای مصنوعی وترکشهایی دربدن مستاجربودن مال من شدازاین دنیا چرادلتان به حال جانبازان مردم نمیسوزد چراچی میشه تو این عمر کم همه خوب زندگی کنن ماهم خوب زندگی کنیم ...
حقوق یک کارمند، کارگر و بازنشسته با 30 و 35 سال سابقه کار متاسفانه به اندازه حقوق 1 و 4 سال سابقه کار یک نماینده مجلس درخانه ملت نیست چرا؟ آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست
حرف دل همه کارمندان، کارگران و بازنشستگان در سراسر کشور
سرمدی: حمایت از بازنشستگان، وظیفه مجلس است/ متاسفانه تاکنون فقط یک شعار بوده است متاسفانه مجلس در باره مشکلات بازنشستگان کوتاهی کرده است.
مصوبه مجلس در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بعد از گذشته 7 سال 10 ماه تاسف بار است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دولت، مجلس شورای اسلامی، هر سه عامل اصلی مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی در سراسر کشور هستند.
1 - قیمت آپارتمان در زمان دولت روحانی از 50 تا 900 میلیون تومان افزایش یافته است ولی متاسفانه حقوق کارمند، کارگر و بازنشسته در این مدت هشت سال مبلغ 8 میلیون افزایش نیافته است چرا؟ آیا این عدالت است!
2 - قیمت خودرو در زمان دولت روحانی از 16 تا 600 میلیون تومان افزایش یافته است ولی متاسفانه حقوق کارمند، کارگر و بازنشسته در این مدت هشت سال مبلغ 8 میلیون افزایش نیافته است چرا؟ آیا این عدالت است!

متاسفانه دولت روحانی در این مدت 7 تا 8 سال اجازه نداده است حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیشتر از 15 درصد افزایش یابد چرا؟
دفاع از بازنشستگان مظلوم
در تمام کشورهای اسلامی ماه رمضان و ماه محرم، تاسوعا و عاشورای که فرا می‌رسد قیمت موادغذایی کاهش پیدا می‌کند در کشور ما به دلیل بی‌توجهی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس برعکس قیمت‌ها بالا می‌رود. بنویسید بسیاری از پست‌ها و جایگاه‌هایی که دولتی‌ها ونمایندگان اشغال کرده‌اند به دلیل بی‌توجهی به مردم غصبی بوده و باید پاسخگو باشند.
در حالی که دولت ۴ وزیر را مأمور مبارزه با گران‌فروشی کرده، ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، افزایش قیمت ها، کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و ... نکردند.
بعد از 42 سال از انقلاب اسلامی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بالای سه میلیون تومان شد+ جزنیات تاسف بار است.
تجمع اعتراض آمیز 2 هزارنفری بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل مجلس مجلس گفت: تا زمانی که حقوق خود نرسیم سکوت نخواهیم کرد.
از نگاه مردم همه قیمت ها خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، روغن، میوه و... در سراسر کشور غیرقانونی است و هم بصورت غیر قانونی افزایش یافته است.
دستور رئیس جمهور برای مقابله با گران فروشان تاکنون یک نمایشی بوده است
باز هم دستور مقابله با گرانی خودرو! تاکنون یک نمایشی بوده است.


افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت آجیل شب عید نسبت به سال گذشته/ فزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته های در کشور شرم آور است.
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۴:۵۳
پس بقیه نمایندگان چکار می کنند و چه نظری دارند ما ملت مجلس رو یک مجموعه واحد می بینیم . همشون باید در تمام پرونده ها و موضوعات نظر و فعال باشند
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۴:۵۳
چرا دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان از سال 1397 تاکنون فقط تماشاچی مشکلات و گرانی‌ها هستند؟

وزیر صمت: هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نیست/ و این در حالی است که مردم در باره گران قیمت تامین کالاهای اساسی مشکل دارد.

باعرض سلام . بازنشستگان سال 1395 هنوز سکه های بازنشستگیمان و جشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم . لطفا پیگیری نمایید . از باز نشستگان استان تهران مخابرات پس لطفا پیگیری فرمایید

دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخانه ملت ثابت کردند که 100 سال دیگر هم نمی توانند مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی، مردم و کشور را حل کنند.
حرف دل همه مردم ایران
وقتی که نماینده کارگر در اداره کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران از حق و حقوق کارگر و بازنشسته دفاع نمی کند با همدستی کارفرما حق کارگر و بازنشسته را پایمال می کند.
ایران نباید تنها طرف پرداخت‌کننده هزینه برای حفظ برجام باشد/ متاسفانه سه کشور اروپایی هم مانند آمریکا در توافق هسته ای و برجام به ایران خیانت کردند.

بعد از گذشته 7 سال 10 ماه اعتراف ظریف: شرمنده مردم هستیم/ آنچه را که باید برای مردم انجام ندادیم
شرمنده مردم هستیم که سفر‌ه‌شان کوچک شده است
ماامروز،شرمنده مردم هستیم
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران وعده داد قیمت مرغ متعادل شود، میوه گران نشود و از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان صمت استان تهران، اتحادیه باغداران دماوند و اتحادیه بارفروشان تهران با حداقل سود و از طریق شبکه‌ای توزیع و اعضاء اتحادیه خبر داد.

میوه گران نمی‌شود/ و این در حالی است که میوه و... در این مدت 12 ماه بیش از 30 بار گران شده است و همچنان نیز ادامه دارد.



پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ میوه گران نمی‌شود/ و این درحالی است که قیمت میوه 10 برابر شده است.
دولت روحانی دو راه بیشتر ندارد یا باید برجام لغو کند و یا تسلیم آمریکا شود

گروهک تروریستی منافقین، القاعده و داعش را آمریکا به وجود آورد پس چرا روحانی و ظریف باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با آمریکا هستند.

اگر دولت دخالت نکرده بود حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیشتر از کشوری و لشکری بود
دریافتی بازنشستگان کارگر تامین اجتماعی باید از بازنشستگان کشوری و لشکری بیشتر باید چون تولید و اقصتاد کشور به دست کارگران ایران است.
فقط چند نفر نماینده مجلس درخانه ملت در مورد گرانی و مشکلات مردم و... اعتراض می کنند پس بقیه نمایندگان مجلس چکار می کنند.

حسن روحانی ثابت کرد که رئیس جمهور مردم ایران کشور ایران نیست فقط رئیس جمهور نظام بوده است چون به خاطر که دراین مدت 7 تا 8 سال هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.

70 و 80 مشکلات اقتصادی کشور مربوط به کم کاری دولت روحانی بوده است.

مردم به افراد دروغگو رأی ندهند

خیال اینکه مذاکره مشکلات را حل می کند، اشتباه بزرگی است
انتظار نداشته باشیم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند.
همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند
تسهیلات 5میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی و تسهیلات 50 میلیون تومانی برای بازنشستگان لشکری و کشوری از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرم آور است آیا این بی عدالتی نیست. آیا این عدالت است!
افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت نوروزی اتوبوس از ۲۵ اسفند
درحدودچندسال.پیش.بودکه.مجلس.شورای .اسلامی.قانونی.راتصویب.کرد برای.بآزنشتگی.جانبازان۲۵،درصد.بسجی.درهمان. زمان .پروند من.به.سپاه رفت.وموردقبول .قرارگرفت.ولی.تاامروزنمی.دانم.چه.شده است.
بازنشستگان در پایان تجمع امروز (هفدهم اسفند)، قطعنامه‌ای صادر کردند. در این قطعنامه، مطالبات اصلی بازنشستگان تشریح شده است:

«ما بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق تأمین اجتماعی پس از سال‌ها کار و تلاش صادقانه، امروز اینجا جمع شده‌ایم تا در درجه‌ی اول مراتب تشکر خود را از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی جهت تخصیص ۸۹ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی برای اجرای همسان‌سازی مستمری‌ها و رفع تبعیض بین بازنشستگان صندوق تأمین اجتماعی با صندوق‌های کشوری و لشکری ابراز داریم و در درجه‌ی بعدی نظر نمایندگان محترم را به موارد زیر جلب نمائیم:

۱ – رفع کامل تبعیض بین بازنشستگان صندوق تأمین اجتماعی با دو صندوق کشوری و لشکری در اجرای همسان‌سازی‌های آینده، شامل سطوح مختلف بازنشستگان، مستمری بگیران، از کار افتادگان، بازماندگان، سخت و زیان آور، رزمندگان دفاع مقدس و بازنشستگان سال ۹۹

۲ – اجرای صحیح همسان‌سازی مطابق ماده‌ی ۹۶ تامین اجتماعی بر اساس نرخ واقعی تورم سالیانه برای تمام سطوح به صورت عادلانه به استناد بند ب ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه....
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس متاسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و نمی کنند و همچنان نیز ادامه دارد.
برجام، از سال 1394 روزانه ۱۰۰۰میلیارد خسارت می‌زند
بعد از گذشت 5 تا 6 سال اعتراف رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه به واسطه عدم اجرای برجام، روزانه بیش از ۱۰۰۰ میلیاردتومان هزینه به اقتصاد تحمیل می‌شود، گفت: ماندن در برجام تنها فشار اقتصادی را بر مردم بیشتر می‌کند.




با سلام
وعده های وزیر محترم ارتباطات وفناوری اطلاعات به بازنشستگان چی شد ؟ چرا تفاوت رفاهیات بازنشستگان را نمیدهند ؟؟ چرا مصوبه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات مصوب ۱۳۸۹ را اجرایی نمیکنند ؟؟ چرا احکام رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تاکنون را برای شاغلین وبازنشستگان اجرا نمیکنند ؟؟ سا ل ۱۳۹۷ دارد به پایان میرسد تاکی باید منتظر بمانیم فقط حرف وشعار این یکسال چیزی دیگری ندیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کارگران مظلوم و بازنشستگان تامین اجتماعی توان خرید گوشت قرمز، مرغ، میوه و... را ندارند


اگر این کشور اسلامی است چرا عملش اسلامی نیست حضرت علی ع با برادرش در مورد حقوق مثل مردم غریبه رفتار میکرد انوقت وزیر کار ما همیشه طرف کارفرماه رو میگیره کارگر گارگره چیزی نداره اما خدا اهوناله این همه کارگرو میشنوه و حق خیلی خوب کرفته میشه خدا حق است
8429
در حالی که لبنیات، روغن و بسیاری از اقلام اساسی در سال جاری 7 برابر گران شده، تبلیغات همین اقلام از صدا و سیما به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است. جالب اینکه این همه تبلیغات برای جوایزی است که نهایتا به 2-3 نفر از 85 میلیون نفر تعلق می‌گیرد!
متاسفانه از سال 1392 تاکنون هیچ کمکی به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی دولت نشده است.

چرا در کشور به مشکلات مردم، کارمندان، کارگران و بازنشسته های بررسی، پیگیری، رسیدگی نمی شود؟ به خاطر بی قانونی و بی عدالتی!
حقوق های نجومی در کشور در زمان دولت ناتوان وعاجز حسن روحانی شروع و آغاز شده است.

چرا نیروی انتظامی در چهارشنبه سوری افرادی که در کوچه و خیابان ترقه ها مختلف برای مردم ایجاد مزاحمت می کنند برخورد نمی کند
90 درصد جوانان ایرانی افراد بی فرهنگ هستند.
مردم مظلوم ایران هر سال در سراسر کشور چهارشنبه سوری با برخی جوانان بی فرهنگ مشکل دارد.
حقوق نمایندگان حدود 31 الی 34 میلیون تومان است
دریافتی نمایندگان حدود 50 الی 54 میلیون تومان است
بعد از گذشته 7 سال 10 ماه آغاز پرداخت مابه‌التفاوت مرحله دوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شرم آور است.

انتقادات تکان دهنده یادگار امام(ره) از مسئولین:
بسیاری از مشکلات ناشی از سوءمدیریت و بی‌کفایتی مدیران نالایق است/مقصر اختلاس و رشوه ما هستیم نه آمریکا
ما حق نداریم همه ضعف‌ها و سوءمدیریتی‌ها و بی‌کفایتی‌های خودمان را به گردن این و آن بیندازیم. به قول یکی از برادران، ضرباتی که توسط خودمان طی چند سال اخیر به بدنه اقتصاد مملکت وارد آمده مهلک‌تر از توطئه‌های شرق و غرب است
سرویس سیاسی شهدای ایران: حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید احمدخمینی(ره) یادگار امام راحل،یک هفته پیش از ارتحالش و در جمع دیدار کنندگان سمنانی آخرین سخنرانی و انتقادات را نسبت به مسئولین وقت ایراد کرد که به بهانه سالگرد رحلت آن عزیز سفر کرده، من کامل آن را بازخوانی کرده ایم.





گروهک تروریستی منافقین را فرانسه ایجاد کرد/ مذاکره ایران با فرانسه هم غلط و اشتباه بود.

متاسفانه از سال 1357 تاکنون هنوز هم مشکلات ترافیک سنگین به جاده هراز و کندوان و تا تهران حل نشده است چرا؟
بی نظارتی، بی مدیریتی، ناتوانی، بی توجهی و بی خیالی عامل اصلی ترافیک سنگین به جاده هراز و کندوان بوده است.


وعده های دولت بعد از گذشته 7 سال 10 ماه به بازنشستگان/ همسان سازی حقوق ها ادامه دارد؟
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور از سال 1392 تاکنون ثابت کرد که به دنبال حل مشکلات مردم و کشور نیست و نبوده است.
ریزش کوه در هراز ۲ فوتی و ۳ مصدوم برجای گذاشت
جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۳

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ریزش کوه در محدوده پنجاب محور هراز موجب آسیب به خودرو شد که دو فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
ریزش کوه در هراز ۲ فوتی برجای گذاشت +عکس
.....

شرم آور است که بیش از42 سال است متاسفانه مشکلات جاده شهرستان آمل، هراز تا تهران هنوز هم حل نشده است چرا؟

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ ۰۱:۱۶
مشکلات اقتصادی مردم و کشور 100 سال دیگر هم از سوی دولت و مجلس حل نخواهد شد و حل نمی‌شود
نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، عملکرد دولت و مجلس قیمت دلار به ۲۴ هزار و ۶۴۳ تومان رسید
قیمت واقعی مرغ چقدر است ؟
قیمت واقعی مرغ ۲۳ تا ۲۴ هزار تومان است!
که قیمت هر کیلوگرم مرغ در مغازه‌های سطح شهر بین ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان تا حدود ۴۰ هزار تومان است.
دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان بابت مشکلات مردم و کشور روزانه باید هزار بار از مردم ایران عذرخواهی کنند.

گرانی در کشور چگونه شروع و آغاز شده است؟ از بی قانونی، بی مدیریتی و بی نظارتی، ناتوانی، کوتاهی و بی خیالی شروع و آغاز شده است.
بازنشستگان مخابرات، مطالبات معوق خود را دریافت می‌کنند/ ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
بازنشستگان مخابرات، مطالبات معوق خود را دریافت می‌کنند. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست خود با مسئولان وزارت ارتباطات و ...

تاسف بار مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون وام تعاون بازنشستگان واریز نکرده است چرا؟ هنوز هم هیچ خبری نیست!
اعتراض بازنشستگان مخابرات


متاسفانه از سال 2015 تاکنون وضعیت برجام مشخص نشده است شرم آور است.

مشکل مردم و کشور تاکنون ثابت کرد که سوء مدیریت است نه کمبود پول و منابع
روحانی: در گمرک‌ها کالاهای فراوانی انبار شده است
درپاسخ به روحانی
ولی متاسفانه و این درحالی است که هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد و تاکنون نداشته است.

حسن روحانی، رئیس جمهور، واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، بابت مشکلات مردم و کشور باید از مردم عذرخواهی کنند.
روحانی و جهانگیری به خاطر مشکلات مردم و کشور باید از مردم عذرخواهی کنند.
دولت حسن روحانی هیچ برنامه‌ای برای کاهش قیمت‌ها تا پایان کارش ندارد
جنگ اقتصادی درسراسر کشور از سال 1397 شروع و آغاز شده است ولی متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس جنگ اقتصادی را جدی نگرفته است.
دولت، مجلس، بخش خصوصی، هر سه عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند.

خصوصی‌سازی درکشور عامل اصلی مشکلات مردم و گرانی در کشور بوده است.
بخش خصوصی متاسفانه مردم ایران را گرفتار کرده است.
بخش خصوصی متاسفانه کشور ایران را گرفتار کرده است.

احساس تبعیض و فساد مردم را اذیت می‌کند
نابرابری، احساس تبعیض و فساد مردم را آزار می‌دهد و بیشتر از فقرمادی اذیت کننده است.
تبعیض و فساد چگونه شروع و آغاز شده است؟ از بی قانونی و بی عدالتی و بی نظمی و...!

فرمانده کل سابق سپاه خواستار برخورد قضایی با دولت روحانی شد
ناشی از "بی‌توجهی" دولت به مردم دانست و خواستار برخورد قضایی با دولت روحانی به ... در اعتراضات اخیر به گرانی بنزین دست‌کم ۱۴۳ تن کشته شده‌اند. ... فضایی که با بی‌تدبیری و بی‌توجهی به مردم، تصمیمی را بد اجرا می‌کنند و زمینه را ... امید" روحانی را دولت‌هایی خواند که «نسبت به خواست و مشکلات مردم بی‌توجه بودند



قالیباف: وام ازدواج ۲۰۰ میلیون شد

11 فروردين 1400 ساعت 7:29

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش وام ازدواج توسط مجلس نوشت که بخش مهمی از اعتبارات خرج وام دادن به نور چشمی ها و ابر بدهکاران بانکی می شد و به مردم می گفتند بودجه نداریم.
از سال 1394 تاکنون نتیجه برجام مقدس نرخ مرغ به 40 هزار تومان رسید.
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۱۴:۱۵
حقوق ۲۵ میلیونی مدیران، حرام است!
بنده با سابقه کار 32 سال 7 ماه هر ماه برای اداره 240 ساخت کار کردم و بازنشسته شدم حقوق بند 7 میلیون تومان است چرا؟

چه کسانی مرغ را گران می‌کنند؟ دولت، دولتمردان و مسئولان و در سایه سکوت نمایندگان مجلس!

بعد از توافق هسته ای و برجام قیمت خودرو و...به صورت غیر قانونی یافته است/ هنوز هم قیمت خودرو و... در کشور غیر قانونی است.

چرا پرداخت حقوق 25 الی 30 میلیونی تومان مدیران و مسئولان و... مشکل بودجه ندارند ولی پرداخت وام تعاون یک میلیون تومان بازنشستگان مخابرات تهران بهانه های مشکل بودجه را و بهانه های مختلف در می آوردند.
بیش از 6 ماه است وام یک میلیون تومان به برخی بازنشستگان مخابرات تهران پرداخت نکردند چرا؟
برخی کارمندان، مسئولین، مدیران و مسئولان جواب تلفن نمی دهند.
دولت، دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس پاسخگو نیستند.
افزایش ۶۹۰ درصدی قیمت مسکن در دولت روحانی
بررسی گزارش‌های رسمی حاکی از آن است که در دولت روحانی (از مرداد ۹۲ تا اسفند ۹۹) متوسط قیمت مسکن ۶۸۹.۶ درصد افزایش یافته است.
افزایش ۶۹۰ درصدی قیمت مسکن در دولت روحانی
بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن، متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی طی اسفند ماه ۹۹ به ۳۰ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان افزایش یافته است.
با سلام
در همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری درمهر ماه ۱۳۹۹ چهل وهشت درصد به حقوق بازنشستگان گشوری اضافه شد ولی در مرداد ماه ۱۳۹۹ در همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هیجده درصد اضافه گردید این تفاوت سی درصدی بین بازنشستگان کشوری وبازنشستگان تامین اجتماعی کی به بازنشستگان تامین اجتماعی داده میشود اگر کسی اطلاعی دارد لطفا اطلاع رسانی کند .


اصولگرایان بجای شعار به فکر مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و معیشت مردم باشند
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۱۰:۲۸
مذاکره روحانی، ظریف و عراقچی و... با آمریکا و کشورهای اروپایی، بی احترامی به خون شهدا بوده است و نه دفاع و حمایت از خون شهدا

مردم ایران در این مدت 8 سال به خاطر عملکرد، رفتار، سیاست نادرست و غلط دولت، مسئولین، دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از دین اسلام فاصله گرفتن


مذاکره ایران با آمریکا و سه کشور اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود.
حمله عناصر ضدانقلاب به عراقچی در وین
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۱
حمله عناصر ضدانقلاب به عراقچی در وین
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین حضور دارد، هدف حمله عناصر ضدانقلاب قرار گرفت.
حمله عناصر ضدانقلاب مورد حمایت اروپا و متحدانش به عراقچی در وین، اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به ایران بوده است.
فرانسه و متحدانش از سال 1980 تاکنون به سرکردگی آمریکا از منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
دکتر ظریف گفته، فیلم گاندو از اول تا آخر دروغ است! آیا جاسوسانی که در بدنه و تیم مذاکره‌کننده حضور داشتند و دستگیر و زندانی و بعدا مبادله شدند هم دروغ بود؟!

با توجه به اینکه مجلس باید به عملکرد دولت نظارت کند و با توجه به اینکه عملا دولت اقتصاد و بازار را رها کرده است مجلس باید براساس وظیفه ذاتی خود دولت را مورد مواخذه قرار دهد.

بیشتر مشکلات جامعه برخاسته از ناتوانی این دولت در اداره کشور است
پرداخت 21 میلیون تومان وام به هر خانوار 3 نفره با کارت اعتباری سهام
رئیس جمهور اعلام کرد، یک خانوار سه نفره دارای برگ سهام عدالت 500 هزار تومانی، میتواند تا 21 میلیون تومان اعتبار در قالب کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کند.
درپاسخ به رئیس جمهور
و این در حالی است که شرکت مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون وام تعاون مبلغ میلیون تومان به بعضی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است و خودداری می کند چرا؟ هر روز هم از طریق رسانه ها اعتراض و شکایت می کنیم
ورود پیکر پاک۶۳ شهید دفاع مقدس به میهن +تصاویر

19 فروردين 1400 ساعت 11:51

صبح امروز پیکرهای مطهر ۶۳ شهید دوران دفاع مقدس از مرز زمینی شلمچه به میهن اسلامی منتقل شدند. ‌
مذاکره روحانی، ظریف، عراقچی و... با آمریکا و کشورهای اروپایی و... بی احترامی به شهدای ایران و شهید دوران مقدس بوده است.


قانون و عدالت را رعایت کنید
کسی که 10 الی 20 سال سابقه بیمه دارد مبلغ یک میلیون 200 هزار دریافت کرده است ولی متاسفانه برای بنده با 32 سال 7 ماه سابقه مبلغ 390 هزار تومان اریز کردند چرا؟ آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست در اسفندماه سال 1399
کسی که 10 سال سابقه دارد و بیمه اختیاری ریخته است ولی بنده 32 سال 7 ماه سابقه بیمه دارم حقوقمون یکسان شده انها یک ساعت هم برای کشور کار نکردن فقط بیمه اختیاری ریختن ولی بنده 32 سال هرماه برای اداره 240 ساعت کار کردم حقوق بنده با کسایی که 10 سال سابقه دارند همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله اول ودوم حقوقمون یکسان شده است چرا؟ آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
با سلام و قبولی عبادات حد اقل از مدیر کل محترم صندوق باز نشستگی انتظار می رود در خصوص جمع اوری اطلاعات ایثار گران تو سط دستگاههای اجرایی و پیشرفت روند امور تا وقفه در حقوق ها ایجاد نگردد اطلاع رسانی و شفافیت صورت گیرد کسانی که برای باز نشستگان قدم بر می دارد اجرشان با قمر بنی هاشم و اجر اخروی داشته باشند باز نشسته ایثار گر
حق و حقوق مظلومان 100 درصد و فقط در کشورهای اسلامی پایمال شود.

پرداخت 21 میلیون تومان وام به هر خانوار 3 نفره با کارت اعتباری سهام
رئیس جمهور اعلام کرد، یک خانوار سه نفره دارای برگ سهام عدالت 500 هزار تومانی، میتواند تا 21 میلیون تومان اعتبار در قالب کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کند.
درپاسخ به رئیس جمهور
و این در حالی است که شرکت مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون وام تعاون مبلغ میلیون تومان به بعضی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است و خودداری می کند چرا؟ هر روز هم از طریق رسانه ها اعتراض و شکایت می کنیم

قیمت خرما در ماه رمضان گران نمی‌شود و این درحالی است که خرما کیلویی ۷۰ هزار تومان شد.
در موقع و زمان افزایش قیمت بنزین هم در رسانه ها اعلام کردند هیچ کالا، اجناس و... گران نمی شود ولی متاسفانه قیمت ها کالا، اجناس و... 10 الی 100 برابر شده است چرا؟.
دولت یا نمی‌تواند و یا نمی‌خواهد کاری برای حل مشکلات انجام دهد
دولت یا نمی‌تواند و یا نمی‌خواهد کار جدی برای حل مشکلات اقتصادی انجام دهد و برنامه ای در این زمینه ندارد.
در دوران جنگ تحمیلی اوضاع اقتصادی مردم بهتر بود!
در دوران جنگ تحمیلی با وجود اقتصاد آسیب‌‌پذیری که داشتیم و هر روز در صادرات نفت مشکلاتی پیش می‌آمد و نیز پالایشگاه‌ها هدف حملات دشمن قرار می‌گرفت، چنان مدیریتی در جامعه اعمال می‌شد که مردم فشارهای اقتصادی را کمتر احساس می‌کردند. حالا با وجود گذشت این همه سال و پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور، چرا مردم باید این همه فشارهای اقتصادی را تحمل کنند؟

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۱۶:۱۳
مذاکره، توافق و برجام تاکنون مردم ایران را گرفتار کرده است.
مذاکره، توافق و برجام تاکنون مردم ایران را گرفتار کرده است.
مذاکره، توافق و برجام تاکنون هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ندارد و تاکنون نداشته است.
عملکرد دولت حسن روحانی هم از سال 1392 تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران، منطقه خاورمیانه و جهان نبوده است.



بعد از گذشته 7 سال و 9 ماه وعده های دولت به بازنشستگان/ همسان سازی حقوق ها ادامه دارد؟ شرم آور است!
بعد از گذشته 7 سال و 9 ماه وعده های دولت به بازنشستگان/ همسان سازی حقوق ها ادامه دارد؟ تاسف باراست!
نماینده کارگران در شورای عالی کار از سال 1357 تاکنون حق و حقوق کارگران را در سراسر کشور پایمال و ضایع کرده است و تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارگران نکرده است و هنوز نمی کند و حق و حقوق کارگران دفاع و حمایت نکرده ست و هنوز هم دفاع و حمایت نمی کند چرا؟
بنده بارها در باره بانک ملی شعبه نسیم شهر رباطر کریم به عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی اعتراض کردم و پیام دادم ولی متاسفانه تاکنون پیگیری، بررسی و رسیدگی هیچ خبری نیست چرا؟
بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم کد 2358
بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم، بازنشستگان تامین اجتماعی را تحریم کرده است که گواهی کسر حقوقی یا ضمانت تامین اجتماعی را قبول نمی کند چرا؟
چرا با گذشت بیش از 5 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟
وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 7م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2357 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.
پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
بعد از گذشت 42 سال اعتراف وزارت کار: ۵۰۰ هزار تبعه خارجی در دوران همه گیری کرونا از کشور خارج شدند
حضور تبعه خارجی در ایران عامل اصلی بیکاری جوانان بوده است.
عملکرد دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نبوده است.

۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند
100 درصد دولت حسن روحانی خودش در سال 1397 گرانی و افزایش قیمت خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و.. را شروع و آغاز کرده است.
روحانی : من روز جمعه فهمیدم بنزین سهمیه بندی شده است/ شرم آور و تاسف بار است
روحانی : خودم هم از تاریخ سهمیه بندی خبر نداشتم
جناب آقای روحانی سهمیه بندی بنزین در زمان دولت احمدی انژاد بود و نه دولت شما
و این در حالی است که بنزین در آبان ماه 1398 با دستور مستقیم دولت حسن روحانی 3 هزار تومان شده است.
کارشناسان اقتصادی و مسئولان و... در زمان خصوصی سازی در کشور در شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی سازی در کشور بسیاری عالی است پس چرا تاکتون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های هیچ اعتراضی نمی کنند، سکوت اختیار کرده اند.
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۱:۴۳
قیمت خودرو تولید داخلی 100 الی 800 میلیون تومان نتیجه برجام مقدس بوده است.
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۹
روحانی: تحول شرکتهای دانش بنیان زیاد است
جای تاسف دارد که جامعه جهانی به مردم فلسطین توجه ندارد و غاصبان همچنان به غصب خود ادامه می دهند.

و این در حالی است که دولت از سال 1392 تاکنون با دشمن درجه یک مردم فلسطین مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری کرده است و هنوز هم نیز ادامه می دهد.
آقایان؛ خصوصی سازی را متوقف کنید
خصوصی سازی در کشور و فقط به خاطر غارت کشور و دریافت پول لالی بوده است، نه توسعه اقتصادی کشور
متامسفانه خصوصی در کشور تاکنون به نفع مردم و کشور نبوده است و هم عامل اصلی گرانی درسراسر کشور بوده است.
خصوصی سازی در کشور فقط به نفع دولت و نمایندگان مجلس بوده است که پول دلالی دریافت می کنند.

غرضی در زمان وزیر وزارت ارتباطات بود تمام جوانان بیکار کشور در شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور استخدام کرده است
بنده در زمان غرضی در شرکت مخابرات ایران با مدرک تحصیلی چهارم ابتدایی استخدام شدم
با 32 سال و 7 ماه سابقه کار بازنشسته شدم
ازاین بابت از غرضی تشکر و قدردانی می کنم
در پاسخ به ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز شنبه در دیدار جمعی از مسوولان وزارت بهداشت
دولت ناتوان و عاجز باید به جوانان بی فرهنگ و بی شخصیت اشتغال و شغل ایجاد کند به خاطر که بیکاری هر شب دوذی می کنند و اموال عمومی مردم را در سراسر کشور غارت می کنند.
در پاسخ به مسعود پزشکیان» نماینده مجلس
مسعود پزشکیان نماینده مجلس مانند این دولت تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات مردم، کشور و... نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.
این دولت متاسفانه در این مدت 8 سال کل دنیا را گرفتار کرده است و همچنان نیز ادامه دارد.
قیمت محصولات زامیاد با چراغ سبز مستقیم شورای رقابت، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس افزایش یافته است.
متاسفانه در ایران وکیل، قانون و عدالت را رعایت نمی کند چرا؟
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور از طریق دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس حل نخواهد شد و حل نمی شود چون به خاطر که دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس 100 درصد خودشان عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند و بودند.
چگونه است دروبین ها به خاطر جریمه پلاک خودرو ها را در سراسر کشور نشان می دهند ولی دزدی ها و قاچاقچیان و تروریست ها نشان نمی دهند چرا؟

دولت حسن روحانی از سال 1392 تاکنون به جای حمایت از مردم ایران، وقت خود را صرف مذاکره بی مورد و بی ارزش با آمریکا، کشورهای اروپایی و... کرده است.
دولت حسن روحانی از سال 1392 تاکنون به جای حل مشکلات از مردم و کشور، وقت خود را صرف مذاکره بی مورد و بی ارزش با آمریکا، کشورهای اروپایی و... کرده است.
دولت حسن روحانی به علت بی توجهی به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور باید در دادگاه محاکمه شود.
دولت حسن روحانی از سال 1392 تاکنون هیچ کاری برای کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم، کشور و... نکرده است.
عملکرد و رفتار دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون فقط بی توجهی و بی احترامی به کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم بوده است.
عملکرد سازمان بازرسی کل کشور دیگر بدرد مردم و کشور نمی خورده/ باید تعطیل کنید
سازمان بازرسی کل کشور چگونه بر عملکرد ادارات نظارت می کند؟
ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.
همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند
متاسفانه مردم هم در سال 96 و 92 رئیس جمهور درست انتخابات نکردند
اداره کار و رفاه اجتماعی، دیوان عدالت اداری، هر دو متاسفانه تاکنون قانون و عدالت را رعایت نکردند و هنوز هم رعایت نمی کنند و همچنان نیز ادامه دارد.
100 درصد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور فقط از بی قانونی و از بی عدالتی شروع و آغاز می شود.
کم کاری وزارت نیرو، دولت، دولتمردان و مسئولان، کاهش تولید برق و مصرف بالای انرژی، سه ضلع مثلث خاموشی‌ها
و نمایندگان مجلس هم در خانه ملت تاکنون هیچ اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟

بنده فقط در زمان دولت حسن روحانی، سالانه بیش از 999 هزار بار در باره مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور و... علیه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در رسانه ها انتقاد، شکایت و اعتراض کردم ولی متاسفانه در مدت 8 سال یک مردم آن هم بررسی، پیگیری، رسیدگی نکردند و هنوز هم نمی کنند و نشده است چرا؟
100 درصد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم های آمریکا و غرب هم ندارد و تاکنون نداشته است و فقط دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند.
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۹:۲۸
خاموشی های مکرر تنها وزیر نیرو مقصر نیست و همه مقصر هستند مانند دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس!
ما درانتخابات از کسی دفاع، حمایت و استقبال نمی کنیم
چون به خاطر که متاسانه تاکنون دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند.
عملکرد و رفتار این دولت در این مدت 8 سال متاسفانه در کشور یک فاجعه بزرگ ایجاد کرده است.
ما دیگر حرف شعار و سخنرانی بی مورد و بی ارزش دولتمردان، مسئولان و نمایندگان اعتقادی نداریم
دولت حسن روحانی به همراه جهانگیری و مسئولان از سال 1392 تاکنون ثابت کرد که متاسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم ایران، کشور ایران و... نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.
شرم آور است که دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال بابت مشکلات مردم و کشور و... از مردم ایران عذرخواهی نکرده است.
در زمان دولت دوازدهم متاسفانه قیمت خانه در نسیم شهر بهارستان جاده ساوه بیش از 900 میلیون تومان شده است چرا؟ آیا این هم تقصیر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و تحریم های خارجی بوده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی به همراه دولت و در سایه سکوت نمایندگان مجلس، قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور متاسفانه در کشور و بورس یک فساد و فاجعه بزرگی ایجاد کرده است.

بعد از 7 سال و 11 ماه مذاکرات باید با تایید شورای عالی امنیت ملی صورت گیرد شرم آور و تاسف بار است مذاکرات دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و از سال 1392 تاکنون هم نداشته است.
قطعی برق؛ روحانی از مردم «عذرخواهی» کرد
بنده در رسانه ها بیش از 999 هزار بار اعلام کرده ام دولت حسن روحانی بابت مشکلات مردم، کشور و... از مردم ایران عذرخواهی کند ولی متاسفانه عذرخواهی نکرده است و خودداری کرده است. اما حادثه قطعی برق حسن روحانی از مردم عذرخواهی کرده است چرا؟
بنده ازسال 1392 تاکنون در باره مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور و... در رسانه ها سالانه بیش از 999 هزار بار شکایت، اعتراض و انتقاد کرده ام ولی متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون توجهی نکردند و هنوز هم توجهی نمی کنند چرا؟ هیچ کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
کسانی که در زمان و موقع خصوصی سازی در رسانه ها، صدا و سیما و شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی در کشور بسیاری عالی است باید در مورد مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور پاسخگو و جوابگو باشند.
بنده اشتباه کرده ام بازنشسته شده ام به خاطر که از موقع بازنشسته شده ام فقط به دنبال حق و حقوق پایمال و ضایع خودم در شرکت مخابرات منطقه تهران هستم
قانون برای شکایت و اعتراض کردن وجود دارد، اما متاسفانه عمل و اجرا نمی شود چرا؟
بازنشسته اسفند ماه سال 1395
۱۴۰۰/۰۴/۳۱ ۱۶:۲۲
نمایندگان مجلس در خانه ملت اگر توان دفاع و حمایت از حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم را ندارند باید برای همیشه مجلس شورای اسلامی را تعطیل کنند..
گرفتن وام فقط در یک ساعت! و این در حالی است که بنده متاسفانه بارها در باره بانک ملی شعبه نسیم شهر رباطر کریم به رئیس کل بانک مرکزی اعتراض کردم و پیام دادم ولی متاسفانه تاکنون پیگیری، بررسی و رسیدگی هیچ خبری نیست چرا؟

بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم، بازنشستگان تامین اجتماعی را تحریم کرده است که گواهی کسر حقوقی یا ضمانت تامین اجتماعی را قبول نمی کند چرا؟
چرا با گذشت بیش از 8 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟
وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 7م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2357 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.
پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت قدرت و توانایی دفاع و حمایت از حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
پول شبکاری بنده را از مهرماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1391 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 واریز شده است چرا؟
پول اضافه کاری بنده را از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 پرداخت شده است چرا؟ سوال اینجاست که آیا مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس خودشان بودند این بی قانونی و بی عدالتی تحمل می کنند.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران


مطالبان رفاهی سال 93 - 92 تا امروز دوشنبه 25 مرداد 1400 است ب حساب ما واریز نشده وهیچکس جوابگو نیست چرا؟
از جناب آقای مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درخواست رسیدگی دارم
با تشکر بازنشسته مخابرات منطقه تهران

سوال اینجاست چرا وام تعاون یک میلیون تومانی بازنشستگان از مهرماه سال 1399 تاکنون پرداخت نشده است؟
مسئولین، مدیران، مسئولان مخابرات منطقه تهران بابت وام تعاون باید از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران عذرخواهی کنند.



۱۴۰۰/۰۶/۰۴ ۱۲:۴۹
قیمت پراید 7 الی 8 میلیون تومان در دولت احمدی نژاد متاسفانه در دولت حسن روحانی به 151 الی 161 میلیون تومان افزایش یافته است چرا؟
قیمت خودرو ۲۰ درصد گران شد / قیمت سمند به ۲۴۰ میلیون تومان رسید شرم آور و تاسف بار است.
هنوز هم متاسفانه برخی ها از جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله حمایت از صدام درس عبرت نگیرند.

۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟
در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند.
مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است..
در پاسخ به سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 17 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
درپاسخ به مدیران ناتوان و عاجز مخابرات منطقه تهران
در پاسخ به مسئولان ناتوان و عاجز مخابرات منطقه تهران
بودجه پاداش تحصیلی مبلغ دو میلیون 200 هزار تومان در فیش خواربار شهریور ماه سال 1400 ازکجا و چگونه تامین شده است ولی متاسفانه بودجه یک میلیون تومان وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون تامین نشده است و پرداخت وام تعاون به بازنشستگان خودداری کردند و هنوز هم نمی کنند چرا؟
آیا این بی قانونی و بی عدالتی در مخابرات منطقه تهران نیست.




‌شرم آور است که مخابرات منطقه تهران وام تعاون بنده را از سال مهرماه سال 1399 تاکنون پرداخت نکرده است چرا؟
بنده با 33 سال سابقه کار در مخابرات بازنشسته شدم
عروسی فرزندم بود هیچ نوع کمکی به بنده نکرده اند.
آقای مهندس سلطانی – مدیر عامل شرکت مخابرات ایران!
بنده 11 ماه است در باره وام تعاون اعتراض کردم به بنده می گویند حضوری مراجعه کنید مشکل تان راحل کند ولی متاسفانه بنده چندین بار هم حضوری هم مراجعه کردم ولی تاکنون بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و مشکل بنده حل نکردند چرا؟
از مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درخواست رسیدگی دارم
بازنشسته منطقه تهران


کم کاری دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال به همراه برخی مسئولان در خدمت به مردم خیانت به خون شهد بوده است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.
مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مشکلات کارکنان و بازنشستکان مخابرات را در سراسر کشور رها کرده است در کربلا چه می کند؟
جنابت آقای مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
مشکل اصلی مخابرات منطقه تهران بودجه نیست و تاکنون هم نبوده است 100 درصد فقط بی مدیریت بوده است.
بنده در اسفند ماه سال بازنشسته شدم متاسفانه تاکنون سکه پایان خدمت بنده را ندادند چرا؟
بازنشسته اسفند ماه سال 95

در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از آبان ماه سال 1388 تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۱۱:۴۲
نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است.

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۰۸:۵۷
سرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد.
اسرائیل حق حرف زدن درباره برنامه هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون نداشته است.
اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.
۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۱
ما امارات را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
امارات تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
امارات از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در یمن جنایت می کند و آدم می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات در جنگ یمن ثابت کرد که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.
همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۹

چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۶

آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی و... متاسفانه 100 درصد فقط دولت حسن روحانی مقصر بوده است.
ایران هم نباید با آژانس همکاری کند متاسفانه دولت حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی و مسئولان همه جانبه با آژانس و... همکاری کرده است ولی اما آژانس متاسفانه تاکنون ایران را در توافق هسته ای، برجام و... متهم می کند شرم آور و تاسف بار است.

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۳
متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.


۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۱

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۱۱:۰۵
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۱۳:۱۳
دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۱۹:۳۷
گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.


۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۶

ازسال 1394 تاکنون برجام نشان داد که نباید با آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکره کرد
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی به همراه ظریف و عراقچی بوده است چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.


متاسفانه بودجه وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون تامین نشده است و پرداخت وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را در این مدت یک سال خودداری کردند و پرداخت نمی کنند چرا؟
عملکرد و رفتار دولت حسن روحانی ازابتدا در کشور اهانت و خیانت بوده است.
دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی، مسئولین، مدیران و مسئولان و در سایه سکوت نمایندگان مجلس، در سراسر کشور کاری کرده است متاسفانه مشکلات مردم و کشور 100 سال دیگر هم حل نخواهد شد و حل نمی شود.
نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین قیمت هر کیلو پسته؛ ۲۵۰هزار تا ۴۰۰هزار تومان رسید

این جمله که مسئولان باید برای جانبازان معسرر فکری کنند خیلی خنده دار است . اونا ب موشکهای چینی و روسی دلخوش کرده اند ودیگر نیازی ب ما ندارند واسه تفریح بچه هاشون در خارج از کشور میلیاردها هزینه میکنند اما وقتی ب نا جانبازان معسر بویژه زیربیست وپنج درصدها میرسه میگن بار مالی داره خب بفرمایید شما ایثارگران سربار جامعه هستید ولی مسئولان دیر یا زود با نفرین ها دچار عذاب الهی خواهند شد انشاالله
زیر یڪ پرچم هستیم و صدها قانون داریم
بازنشستگان و ڪارڪنان وزارت نفت تابع قوانین خاص آن وزارت هستن
ڪارڪنان و بازنشستگان ڪشوری نیز تابع قانون ڪشوری هستن
و ڪارڪنان و بازنشستگان نیروهای مسلح تابع قوانین لشڪری
بازنشستگان و ڪارڪنان بانڪ ها نیز قواعد و قوانین دیگری دارند
ڪارڪنان و بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز از هیچڪدام از قوانین بالا پیروی نمیڪنند
جانبازان حالت اشتغال تبصره یڪ بنیاد هم باری به هر جهت و تابع قوانین صدقه هست.
حقوق ڪارڪنان و بازنشستگان وزارت نفت اختلاف فاحشی با دیگر ڪارڪنان و بازنشستگان ڪشوری و لشڪری و تأمین اجتماعی دارد و تسهیلات دریافتی از قبیل گردشڱری و دندانپزشڪی و وام خدا را شڪر بسیار عالی و مبارڪشان باشد.
بازنشستگان و ڪارڪنان بانڪ ها هم در دریافت حقوق و تسهیلات بعد از وزارت نفت در رتبه بعدی است و همانند وزارت نفت هر ۵سال یڪبار وامشان تمدید می شود با این تفاوت ڪه وزارت نفت به تصورم هر ده سال یڪبار وام مسڪنشان تمدید می شود و مبارڪشان باشد
ڪارڪنان و بازنشستگان تأمین اجتماعی قبل از بازنشستگی حقوق و مزایا و تسهیلات خوبی دارند و بعد از بازنشستگی با قوانین دست و پاگیری مواجه می شوند و نه مرغ هستن و نه خروس و در هنگام دریافت تسهیلات نه تابع قانون ڪشوری و نه لشڪری و نه قوانین بانڪ ها هستند .
حالا به قوانین جانبازان حالت اشتغال تبصره یڪ ڪه از بنیاد حقوق میگیرند توجه مخاطبان را جلب میڪنم.هر چند همه جانبازان ڪه حالت اشتغال هم نیستن در موضوع درمان با مشڪلات عدیده ای مواجه هستن و هزینه عینڪ و دندانپزشڪی ڪه گرانترین هزینه درمان این قشر مظلوم از جامعه هست اصلا پرواخت نمی شود .حال آنڪه ڪارڪنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و بانڪ ها و وزارت نفت هزینه درمان دندانپزسڪی و عینڪ چه قبل از بازنشستگی و بعد از آن تا ریال آخر پرداخت می شود.وام های مسڪن و خرید خودرو و سایر تسهیلات جانبازان ڪه بهترین عمر خود را زیر بمباران هوایی گذراندن و با زخم های روحی و جسمی و عوارض جنگ دست و پنجه نرم میڪنند از همه ڪارڪنان و بازنشستگانی ڪه در صدرالاشاره نام برده شد ڪمتر است.قانونگذار در طرح همسان سازی نگاهی به عدالت همه جانبه نداشته و این قوانین تبعیض آمیز را باید بازنگری ڪند و ملتی ڪه زیر یڪ پرچم و تابع یڪ دین و رهبر و رئیس جمهور هستند را با یڪ قانون و دید واحد باید ببیند.

در پاسخ به ژان ایو لودریان بی ادب وزیر خارجه فرانسه جنایتکار
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
فرانسه جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا جنایتکار در جهان بوده است.
فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این درحالی است حسن روحانی یکی از ضعیف ترین دولت‌ در تاریخ ایران بوده است.

پرونده‌ای برای روحانی در کمیسیون اصل 90 و قوه قضائیه تشکیل شده است اما متاسفانه تاکنون بررسی، پیگیر و رسیدگی نشده است.
رزمنده رزمنده است چراتبعیض قايل هستید
رزمندگان زیر 6ماه را درقانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نادیده گرفته اید؟
خداوند تعالی حق مارا از این قانون گذارن شعار محور بگیرد
ان شالله
انان ک بر خر مراد سواران و سر ماه حقوق چند ده میلیونی انواع حواله خودرو تسهیلات و رانت گرفته اند آخرای دوره مجلس برای رای هم شده سخن از درد و مشکلات ایثارگران میگویند بدانید کاملا شناخته شده هستند با آن تعدادی که بعنوان یالانچی در گروه های دفاع از ایثارگران تلگرام قارچ مانند صاحب مدیر و کارمند و مدیر روابط عمومی و.. شده اند فقط باید دید که چگونه برخی ایثارگران رنجدیده را با دروغ و کلک صاحب درصد میکنند فقط برای سهم خواهی خود و اطرافیان خود کاملا شناخته شده هستند بفرمائید در طول دوره نمایندگی کدام قدم مثبت را برای انسانی که سالها جنگیدن مجروح شدند ب کدامشان حق حقوقشان پس از سی سال پرداخت شده که برای باک خودروی نداشته وعده سوخت سرخرمن میدهید ایثارگران بدون خودرو را چه میدهید...ایثارگر دفاع مقدس

عملکرد دولت حسن روحانی به همراه ظریف، عراقچی و برخی مسئولان و نمایندگان مجلس در این مدت 8 سال فقط اهانت و خیانت به کشور بوده است.
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۷

شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.


آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

باسلام، بنده یش از 35 سال است در نسیم شهر جاده ساوه زندگی می کنم
درخواست یک کنتور گاز از اداره گاه نسیم شهر بهارستان کردم
متاسفانه بنده 15 سال است به دنبال یک کنتور گاز برای منزل مسکونی خودم در اداره گاز نسیم شهر بهارستان جاده ساوه هستم نمی دهند چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
رئیس بی ادب مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار از رفتار آمریکا و متحدانش چشم پوشی می کند و ضد علیه ایران قطعنامه صادر می کند.
تاکنون هزاران شکایت ها و اعتراض های در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش توسط کشورها مختلف درمنطقه خاورمیانه و جهان به سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بی بشر سازمان ملل متحد و دادستان کل دیوان کیفری بین المللی ارسال شده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
حرف دل همه مردم دنیا
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.
حسن روحانی بدتر از محمد رضاشاه به ایران خیانت کرد.

بسمه تعالی
جناب آقای علی صالح آبادی
رئیس کل بانک مرکزی
پرداخت وام مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن با دستور رئیس جمهور از 7 بهمن 1400 آغاز شده است ولی متاسفانه مسئولین بانک ها به بازنشستگان تامین اجتماعی وام بدون ضامن به بهانه های مختلف نمی دهند خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنندو متاسفانه تاکنون هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست

سرنوشت وام مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید؟
کدام بانک، به بازنشستگان تامین اجتماعی وام بدون ضامن می دهند؟
از کدام بانک ها وام بدون ضامن بگیریم؟
بازنشستگان تامین اجتماعی که تاکنون وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن نگرفتند، چه کنند؟
خبری از پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن در بانک ها به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟
با اینکه با دستور رئیس جمهور و وزیر امور اقتصاد و دارایی و با ابلاغ بانک مرکزی به تمام بانک ها در سراسر کشور شده است ولی بازهم متاسفانه بانک ها از پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی را انجام نمی دهند و خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند چرا؟


نمایندگان ناتوان و عاجز مجلس شورای اسلامی از سال 1392 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و فقط شعار سر می دهند.
دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس خودشان عامل اصلی همه مشکلات در کشور و غیره بودند و هستند.
تاریخ : ۱۶ - بهمن - ۱۴۰۰
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی
باسلام و تعدیم تحیات الهی
احتراما بدین وسیله به استحضار مقام عالیقدرتان میرساند به اینکه اینجانب مرتضی میرزابابایی با کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱ از بازنشستگان شرکت مخابرات تهران می باشم لذا با توجه به بخشنامه صادره از دولت محترم و الزام بانک های کشور به پرداخت وام و تسهیلات به بازنشستگان بدون هیچگونه ضامن به مبلغ پنجاه الی صد میلیون تومان بر همین حسب بنده اقدام به مراجعه به بانک رفاه کارگران شهر گلستان شهرستان بهارستان استان تهران نموده و همچنین به بانک سپه و صادرت نسیم شهر بهارستان در مورخه ۱۰ و ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ و مراجعه نموده که متاسفانه ریاست محترم بانک های مذکور به هیچ عنوان همکاری لازم را در خصوص دریافت وام و تسهیلات انجام نداده با توجه های واهی از دستور دولت در این خصوص امتناع نموده اندلذا با توجه به صحبت وزیر محترم اقتصاد و دارایی که به صراحت عنوان نموده اند بانک های کل کشور موظف به پرداخت وام بدون ضامن به اشخاص بازنشته کشور می باشد و در صورت امتناع از پرداخت وام برخورد قاطع با آن ها صورت می گیرد معذاللک با توجه به اینکه بنده فردی بازنشسته و دارای خانواده و فرزند می باشد و در شرایط نا مطلوب مالی قرار داشته و نیاز مبرم به دریافت وام از بانک های فوق الذکر را داشته که متاسفانه بانک هایی که که به آن ها مراجعه نموده ام هیچگونه همکاری در این زمنیه ننموده و حتی هیچگونه واهمه ای از برخورد قانونی ندارد لذا از مقام عالیقدرتان تقاضای برخورد قاطع با متخلفان بانک های مذکور را مستدعی می باشم.
با تشکر و تقدیم احترام
مرتضی میرزابابایی

۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۰:۰۰
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی
باسلام و تعدیم تحیات الهی
با اینکه بنده در تاریخ 14 بهمن ماه 1400 در مورد وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک مرکزی علیه چند بانک کتبی شکایت کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
مشکل اصلی مخابرات پول نیست و تاکنون هم نبوده است مشکل اصلی مخابرات ناتوانی، کوتاهی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی، اهانت و خیانت و سکوت مدیران و مسئولان بوده است

حدود 20 ماه است که از مخابرات منطقه تهران درخواست وام تعاون گذشته است و تاکنون موفق به دریافت وام تعاون از مخابرات منظقه تهران نشده‌ام. برای دریافت این مبلغ اندک بارها به مخابرات منطقه تهران و سایر مسئولان مخابرات مراجعه کرده‌ام که نبود بودجه در این شرکت مخابرات را دلیل عدم پرداخت وام یاد شده بیان کرده‌اند.
متاسفانه تاکنون هزاران بار اعتراض هم در سانه های کرده ام ولی هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
نیروهای امنیتی با دریافت رشوه از مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تجمع بازنشستگان مخابرات را در تهران به هم زدند
حرف شعار انقلاب از ابتدا تاکنون آمریکا دشمن و شیطان بوده است سوال ایجناست که پس دولت حسن روحانی همه جانبه با دشمن و شیطان مذاکره و همکاری کرده است
چرا بیمه تکمیلی 12 ماه است هزینه های پزشکی را پرداخت نمیکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سبد ماه رمضان کی به حساب بازنشستگان مخابرات واریز میشود ماه مبارک رمضان روبه پایان است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امروز پنجشنبه 26 خرداد ماه است بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور 6 ماه است پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.

ما بازنشستگان خسته شدیم از این همه ظلمی که مخابرات در حق بازنشسته ها انجام داده است ۶ماه است که بن خواربار و رفاهیات ما پرداخت نشده آخه چرا هیچ کس جوابگو نیست ما لایق این همه بی احترامی نیستیم چرا هیچ مدیر و مسئولی پاسخگو نیست مگر نه اینکه تشکل های کارگری باید از حق ما دفاع کنند چرا صدای هیچ کس درنمیاد.
و در مورد حق و حقوق پایمال و ضایخ شد خودیم از طریق اداره کار و هم دیوان عدالت اداری شکایت می کنیم متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت ما را رد می کنند چرا؟
چرا وام تعاون مرا نمی پردازند؟ حدود 23 ماه قبل برای دریافت وام درمخابرات منطقه تهران درخواست کردم اما متاسفانه هنوز از پرداخت این وام خبری نشده است چرا؟ چرا با گذشت بیش از 23 ماه هنوز مدیران و مسئولان مخابرات منطقه تهران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟ از جناب آقای مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درخواست رسیدگی دارم مرتضی – بازنشسته مخابرات تهران با شماره کارمندی 1420070

خاص یعنی چی؟!
چرا درد بعضی نمایندگان در گفتارشان، جانبازان را با معلولان ادغام می‌کنند؟!
جانباز، ایثارکرده...
ازجان خودگذشتند.
کارشان، معنوی، سیاسی، نظامی، ازخودگذشتگی و... بوده است.
و...
اشتباه تاوان دارد.
تکرار اشتباه جرم است.
تمام.
دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
مشکلات ایثارگران در شرکت مخابرات هنوز هم حل نشده است چرا؟
مشکلات رزمندگان در شرکت مخابرات هنوز هم حل نشده است چرا؟
و متاسفانه تاکنون هم کسی پاسخ نیست و نبوده است چرا؟
جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۶:۵۳:۱۵
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
سوئیس تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کرد
سوئیس هم راستا با ادعاهای اروپا درباره پهپادهای ایرانی، یک شرکت و سه مقام ایرانی را تحریم کرد.

رابرت مالی: توافق با ایران ممکن است روزی از طریق دیپلماسی حاصل شود
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تاکید بر اینکه دولت بایدن به دنبال راه حل دیپلماتیک برای رسیدن به توافق با ایران است گفت که توافق ممکن است.

تحریم‌های جدید کانادا علیه ایران
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد.

1- دولت و مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با جنایتکاران مذاکره و همکاری نکنند.
2 - دولت و مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با دشمنان درجه یک ملت ایران مذاکره و همکاری نکنند.
3 - دولت و مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره و همکاری نکنند.

1- دولت و مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مذاکره و همکاری نکنند.
2 - دولت و مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با حامیان اصلی تروریسم و القاعده و داعش و تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره و همکاری نکنند.

اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان نابود خواهند شد/ مردم نگران نباشند
اغتشاشگران مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان نابود خواهند شد/ مردم نگران نباشند
1401/04/05 - 17:37
چرا وام تعاون مرا نمی پردازند؟ حدود 3 سال و 1 ماه و 26 روز قبل برای دریافت وام درمخابرات منطقه تهران درخواست کردم اما متاسفانه هنوز از پرداخت این وام خبری نشده است چرا؟ چرا با گذشت بیش از 3 سال و 1 ماه است که متاسفانه هنوز مدیران و مسئولان مخابرات منطقه تهران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟ از جناب آقای مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درخواست رسیدگی دارم مرتضی – بازنشسته مخابرات تهران با شماره کارمندی 1420070
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال و با کمک مالی عربستان و متحدانش و مزدورانشان و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
سوال اینجاست که سوریه از سال 2011 تاکنون علیه آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و هم تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه ، اسرائیل و مزدورانشان از سازمان ملل خیانتکار و هم شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار بیش از هزاران بار اعتراض و شکایت کرده است ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون بررسی و رسیدگی نکرده اند، هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، از سال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
پس برای همه مردم دنیا مشخص و روشن است که در سازمان ملل، شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکنون قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.

دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
1401/10/03 - 09:12
در پاسخ به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی
شرکت مخابرات ایران در تاریخ 1388/08/18 به بخش حضوصی واگذار شده است
قرار بود واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه از سال 1388 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از 18 آبان ماه سال 1388 تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
مسئولان کاری که نمی‌توانند انجام دهند را وعده ندهند.
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.

ادعای تل‌آویو: جبهه بین‌المللی علیه برنامه هسته‌ای ایران تشکیل خواهیم داد/ و باز هم تاآویو هیچ غلطی نمی تواند بکند

مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش بگذارد.
حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در ایران به ترکیه جنایتکار ربطی ندارد
و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون 100 درصد عامل اصلی جنگ در سوریه و عراق بوده است.
ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون تروریست ها وارد سوریه و عراق و منطقه می کند.
حضور نظامی ترکیه جنایتکار در شمال سوریه و هم شمال عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران همان نتیجه حمایت ترکیه جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
مولود چاوش اوغلو بهتر است مشکلات داخلی ترکیه را حل کند
ترکیه جنایتکار مشکلات داخلی خودش را حل کند.
واین در حالی است که کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای عربی جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
ترکیه ازسال 2001 تاکنون مقصر اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه ازسال 2001 تاکنون یکی ازحامیان تروریست ها درسوریه است.
ترکیه ازسال 2001 تاکتون تمام تروریست های خارجی وارد سوریه وعراق کرده است.
ترکیه تروریست های کشورهای اروپایی وارد سوریه و عراق کرده است.
ترکیه عامل، جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است.
ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسوریه است.
ازسال 2001 تاکنون بیش از999 هزارتروریست ازطریق کشورترکیه وارد سوریه وعراق شده اند.
درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
در پاسخ به دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل
هر 11 دقیقه یک کودک در «یمن» جان می‌دهد مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک کجا هستند ازسال 2015 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
ممنون تشکر از نمایندگی مجلس خواهشن به فکر درمان دارایی جانباز آن و ایثاگران باشید من خودم عمل .باز کردم اما توان خرید دارو آزاد ندارم قرص آسو یکس 75)قیمت یک بسته سی عددی حدود 80هزار تومان.
مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ثابت کرد که در کشور دولت و مجلس وجود ندارد.
شرم آور و تاسف بار است که مسئولان و نمایندگان مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشسته های شرکت مخابرات در سراسر کشور هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟











سلام وعرص ادب دارم خدمت جامعه ایثار و جهاد بنده از نخستین ماههای جنگ در جبهه ها حضور داشتم تا آخرین روزهای عملیات مرصاد در غرب کشور البته در کسوت و مجموعه های بسیج و سپاه و وظیفه و نیرو مردمی قریب ۴۰ ماه در جنگ حضور داشته ام کم و بیش مستندات در این رابطه در ستاد مرکزی سپاه موجود هست اما تنها ۱۳ ماه از جبهه بنده مقبول میباشد ما باید به چه مرجعی مراجعه کنیم واز این اجحاف شکایت به کی ببریم
وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند
حکایت کرده اند :
روزی کلاغ و روباه و شتری لقمه ای را یافتند که به یک نفر کفایت می کرد : شور کردند که کدامشان این لقمه را بخورند ! ایده هایی مطرح شد . آخرالامر به این نتیجه رسیدند که مسنّ ترین لقمه را بخورد !!!
کلاغ گفت من خلقت حضرت آدم را با چشم خود دیدم ! روباه گفت من زمانی که خاک آدم را که با فرقون می آوردند تا گِل درست درست کرده و آدم را خلق کنند دیدم ! شتر که از گفته های کلاغ و روباه مبهوت مانده بود لقمه را برداشت و خورد گفت : از قرار معلوم شتر هنوز بچه است . روزگار ما به این حکایت شبیهه !!! هرکس سنگ خودرا به سینه میزند .
کارگر ، بازنشسته ، فرهنگی ‌و.... در این آشفته بازار برخی آقایان و آقاراده های رانت خوار میلیاردی اغارت کرده می بلعند و به ریش بقیه هم می خندند
عربستان جنایتکار و کویت جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همه جانبه کمک و حمایت مالی می کردند.
۱۳:۰۸۱۷ شهريور ۱۴۰۲
شورای همکاری خلیج فارس که از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان در عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.

۱۳:۰۵۱۷ شهريور ۱۴۰۲
جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است و اشاره به آنها در بیانیه پایانی نشست مذکور فاقد هرگونه ارزش سیاسی و حقوقی است.
ایران متأسفانه از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی کشورهای عربی جنایتکار و مزدورانشان کوتاهی کرده است.
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار و مزدروانشان در کار است.
ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس دولت حسن روحانی خیانتکار در مدت 8 سال فقط در مذاکره از جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش گذاشته است و سکوت کرد.

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi