شناسه خبر : 109632
دوشنبه 20 فروردين 1403 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باز هم حرف و شعار!

فاش نیوز - بنیاد شهید و امور ایثارگران از دستگاه‌های پیش‌قدم در تدوین سند تحول دولت است.

دبیر ستاد تحول راهبردی و مسئول پایش و رصد سند تحول دولت در ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ با بیان مطلب فوق گفت:
دکتر قاضی‌زاده هاشمی در تدوین سند «تحول دولت مردمی؛ ایثار و ایثارگران» تلاش بسیاری کردند و بنیاد شهید و امور ایثارگران از دستگاه‌هایی بود که در این راستا پیش‌قدم بوده است.
سقاب اصفهانی با بیان اینکه مسئولیت اجرای سند تحول در بنیاد شهید و امور ایثارگران رئیس این دستگاه است، افزود: شخص دکتر قاضی‌زاده هاشمی در تدوین این سند تلاش بسیاری کردند و بنیاد از دستگاه‌هایی بود که در این راستا پیش‌قدم بوده است.
وی افزود: آمادگی لازم برای بحث در خصوص این سند وجود دارد و از تمام صاحب‌نظران می‌خواهیم در صورت داشتن نظرات و نکاتی در این زمینه، موارد را به ما منعکس کنند.
دبیر ستاد تحول راهبردی و مسئول پایش و رصد سند تحول دولت در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص ستاد راهبری تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران، دبیرخانه ستاد راهبری تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیسیون ویژه اجرای تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته‌های اجرای تحول واحدهای اجرایی پرداخت.

دوسال از ارائه  سند «تحول دولت مردمی؛ ایثار و ایثارگران» می گذرد و قطعا" مطالعات آن نیز به سال‌های قبل برمی‌گردد.
سند تحول نقشه راه است که توسط صاحب‌نظران و متخصصان تدوین می‌شود و ما را ناگزیر به شناسایی اولویت‌ها می‌کند و اینکه از چه نقطه‌ای باید شروع کنیم و پیشران ما برای تحول کجا است. سند تحول نوعی باز طراحی است.
آقایان که این همه وقت سازمان را گرفتند و هزینه کردن، بگویند آثار این سند تحول در بنیاد، کجاست؟ چرا مشهود نیست؟ چه تعداد از کارکنان، مدیران بنیاد و ایثارگران از اهداف این سند آگاهی دارند؟

اقداماتی از این قبیل در ابتدای دوره هر رئیسی با عناوین مختلف و برای سرگرم کردن جامعه هدف آغاز می شود و پس از مدتی فراموش می‌شود. این اقدامات زمانی موثر است که اجرای آن در سازمان احساس شود و موجب تحول واقعی گردد.

فقط شعار دادن و حتی توان حفظ وضع موجود را نداشتن و عقبگردکردن تحول نیست...

اینستاگرام
قاضی زاده یک فاجعه برای بنیاد شهید و امور ایثارگران بود . آقای رییسی ایثارگران چه گناهی کرده بودند که آنها را گرفتار کردی ؟
از دادن شعار خسته نشدید؟؟؟؟؟؟؟
بعد چند سال مفق به اخذ نظز کمیسیمن سپاه شدم ولی بنیاد جانبازان به راحتی قبول نکرد و بنده همچنان درگیر درصد هستم خدا از ظالم نمی گذرد و من هم به خاطر فرزندان وهمسرم از شما.
سلام بخداکه اگه ما خانواده شهدا وایثارگران حتی یک ذره به حرفهای مسئولین بنیادشهید وامورایثارگران اعتمادداشته باشیم مااصلا حرفهای این آقایان راقبول نداریم چون دراین ۳ سال وخرده ای که واردبنیادشهید وامورایثارگران شدندفقط زیرپای خانواده شهداوایثارگران راخالی کرده اندنمیدونیم ازکدوم کارشناسان میخاهندمشورت بگیرندشمامسئولین بنیادشهید وامورایثارگران تمام ایثارگران وکارشناسانشون راازخودتون دورکردیدپس میخاهیدازچکسانی حمایت کنیداگه دروغ نمیگیدشماکی بنفع ایثارگران دراین چندسال که اومدیدکارکردیدکه حالا میخاهیدازکارشناسان انهامشورت بگیریدادم ازدست شماداره دیوانه میشه پس چرادردادگاهاازشون شکایت میکنیدودفترودستکشون که بنفع ایثارگران هست راازدستشون میگیریدوکتکشون میزنیدبریدخالی بندها این کارهادیگه رنگ وبویی نداره ماایثارگران ازاین همه دروغ دیگه باخبرشدیم اصلا حرف شماراباورنمیکنیم
باسلام بنده ازجانبازان شیمیایی ارتش باکمسیون ۱۲۰وکارت ایثار ۲سال منطقه و ازبیماران لاعلاج (سرطان) ومشکلات تنفسی و چشمی وپوستی واعصاب وروان وبیکارو بیمه ،واز تاریخ۱۳۸۹/۶/۱دربنیادشهید پرونده دارم (فاقددرصد) چندباری برای ایثارگران فاقدشغل وبیمه ثبت نام کردم که تا کنون بی نتیجه بوده ،سالهاست هزینهای پزشکی جبهه وجنگ را آزاد و از جیب بپردازم ،این مرام بنیاد است نمی دانم اسمش چیست زد جانباز یا ظلم به جانباز و نهایتن یاس وناامیدی بی اعتمادی واین دقیقا حال وروز این روزهای من . ومن الله توفیق
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi