شناسه خبر : 109690
سه شنبه 21 فروردين 1403 , 13:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چه کسانی به دنبال تضعیف تشکل‌های مطالبه‌گر هستند؟

فاش نیوز - چه کسانی به دنبال تضعیف تشکل‌های مطالبه گر هستند؟

مهمترین تضعیف کنندگان تشکل‌ها:

۱ - نهاد و دستگاه مرتبط با ماموریت های تشکل، اولین مخالف تشکل است، چون تشکل اگر واقعا" مطالبه گر باشد آن را موی دماغ می داند و سعی می کند وجود تشکل را بی اثر کند. نمونه آن تشکل‌های مطالبه گر ایثارگری هستند که همواره با بنیاد اصطکاک داشته و تحمل آنها برای مدیران بنیاد سخت بوده و هست.

۲ - تشکل‌های موازی که معمولا" به جای هم افزایی به یک رقابت ناسالم می پردازند و موجب تضعیف یکدیگر می شوند. این تشکل‌ها به جای آنکه پشتیبان یکدیگر باشند به دنبال خارج کردن تشکل دیگر از گردونه فعالیت هستند.

۳ - افراد و گروه‌هایی که به دنبال منافع شخصی هستند تا مطالبه‌گری.
قیمت این افراد و گروه‌ها که گاهی در قالب تشکل هستند متفاوت است. گاهی با یک هدیه، یک همایش، پرداخت بخشی از هزینه های آنان یا نهایتا" خاصه خواری و ویژه خواری در خدمات به نسبت سایر ایثارگران، آنان را وابسته می کنند بطوریکه تمام تلاش خود را در تضعیف و حتی نابودی تشکل مطالبه گر بکار می بندند. این گروه سوم خطرناکند چون از جنس اعضای تشکل مطالبه گر هستند، ابزار تخریبشان قوی است و دستگاه ذیربط روی آنان حساب ویژه ای باز می کند و حاضر است برای آنان هزینه هم بکند.خودفروشی کار این جماعت است به ثمن بخس.

اینستاگرام
مطلب بسیار مهم و جالبی بود سپاس از نویسنده
متاسفانه در بین برخی تشکلها و انجمن ها افرادی هستند که نقش دو طرفه بازی می کنند از ترس ایثارگران خود را مدافع حقوق آنان معرفی می کنند ولی در خفا با مدیران بنیاد برای برخی منافع آنی و شخصی توافق می کنند و سعی می کنند مطالبات را منحرف ، در مسیر تشکلهای واقعی سنگ اندازی و اقدامات را تخریب کنند . این جماعت قیمتشان در منافعشان است و مهندسی شده بازیچه می شوند
کاملا درسته
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi