شناسه خبر : 110220
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در اجلاسیه ۴۲۲ سردار و شهید شهرستان کهگیلویه

معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهور: فرهنگ ایثار و شهادت راز آینده‌سازی و پیشرفت ماست

کشورمان در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم و بخش های مهمی چون تولید، کاهش بیکاری و کنترل تورم روندی رو به رشد و پیشرفت دارد....

فاش نیوز - معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به کلام واحد شهیدان در وصیت‌نامه‌هایشان مبنی بر تاکید به حمایت از ولایت فقیه کرده‌اند، فرهنگ ایثار و شهادت را راز آینده‌سازی و پیشرفت کشور دانست.

محسن منصوری که در اجلاسیه ۴۲۲ سردار و شهید شهرستان کهگیلویه سخنرانی می کرد با بیان این که کلام واحد شهیدان در وصیت‌نامه‌هایشان تاکید بر حمایت از ولایت فقیه می باشد، فرهنگ ایثار و شهادت را راز آینده‌سازی و پیشرفت کشور دانست در ادامه به یکی از شهدای شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد و از شهدای شاخص کشور اشاره کرد و گفت: شهدایی از جنس هدایت‌الله طیب داریم که در بهترین دانشگاه‌های آمریکا پذیرفته می‌شود، درس را شروع می‌کند اما با شروع جنگ تحمیلی به ایران برمی‌گردد و در وصیت‌نامه خود قید می‌کند وقتی شهید شدم من را در روستای خودمان دفن کنید تا بسا مسئولان به روستا آمده و مشکلات مردم را رسیدگی و برطرف کنند امروز به برکت وصیت شهید پل روستا ساخته می‌شود و این گونه با فرهنگ ایثار و شهادت آینده‌سازی صورت می‌گیرد و به برکت خون شهدا کشور روی ریل پیشرفت قرار دارد.
معاون رئیس جمهور اتفاقات دنیا را در حال حاضر منحصر به فرد دانست و افزود: نظم نوین جهانی شکل خواهد گرفت و روز به روز به افتخارات جبهه مقاومت افزوده می‌شود.
وی با بیان اینکه شاهد آرایش متفاوتی در جهان هستیم گفت: از طوفان الاقصی تا وعده صادق اتفاقات متفاوتی را دیدیم.
منصوری با بیان اینکه با اتصال معنوی مقام معظم رهبری کارها به خوبی پیش می‌رود گفت: در اتفاقات اخیر و در وعده صادق که مایه فخر اسلام و مسلمین بود، عصای موسای ما، کلام رهبری و دعای خیر مردم و ظرفیت بسیج و سپاه و نیروی انقلاب بود.
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه هر چند تا رسیدن به قله مشکلاتی داریم یادآور شد: خوشبختانه برای رسیدن به قله همه ظرفیت‌ها را داریم و کشورمان در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم و بخش های مهمی چون تولید، کاهش بیکاری و کنترل تورم روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.وی گفت: هرچند که مشکلات اقتصادی و معیشتی داریم اما به پشتوانه مردم قطعاً بر این مشکلات غلبه خواهیم کرد.
 
در 50 شاخص اقتصادی روندی رو به پیشرفت داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد، معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه هر چند تا رسیدن به قله مشکلاتی داریم اظهار داشت: خوشبختانه برای رسیدن به قله همه ظرفیت‌ها را داریم و کشورمان در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم و بخش های مهمی چون تولید، کاهش بیکاری و کنترل تورم روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

محسن منصوری همچنین اظهار کرد: مردم شهرستان کهگیلویه مردمانی سلحشور و دلداده انقلاب هستند که همواره در جبهه حق حضور داشته‌اند.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مردم این سامان تجسم واقعی غیرت هستند و گرانبهاترین سرمایه این خطه نیروی انسانی کارآمد است.
وی در ادامه اظهارات خود گفت: در دوره عزت و افتخار جمهوری اسلامی هستیم کمتر کسی فکر می‌کرد جمهوری اسلامی اینگونه میدان‌داری کند و اکنون شاهد تجلی کارآمدی دین هستیم.
منصوری افزود: در ۴۵ سال گذشته آزمون‌های مختلفی را پشت سر گذاشتیم و از این آزمون‌ها با سربلندی عبور کردیم؛ از دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی و رشد علمی و دوران مقابله با فتنه‌ها و بحران‌های سیاسی سربلند عبور کردیم.
وی با بیان اینکه تحلیل‌های مختلفی وجود دارد که چگونه و با چه عواملی توانستیم از این مرحله‌های سخت سربلند عبور کنیم گفت: بی‌شک یکی از مهم‌ترین دلایل آن زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت بود زیرا شهدا الگوهای بزرگ ما در این راه بودند.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه با وجود شهیدانی که الگوی جاوید ما هستند، نیاز به اسطوره سازی نداریم گفت: بدون هزینه دادن نمی‌توان بزرگی کرد و برای رسیدن به قله‌ها باید از صخره‌ها و قله‌ها و دره‌ها عبور کرد؛ این درس شهیدان است و به فرموده مقام معظم رهبری در این راه خستگی ممنوع است.
منصوری یادآور شد: شهیدان به ما ساختن و عبور از موانع را نشان دادند؛ شهدا برای ما معیار حق و باطل هستند، شهدا به ما درس برتری در جنگ اراده‌ها را دادند و اکنون به عنوان شیعه پشت گرم به موفقیت در جنگ اراده‌ها هستیم که شهدا آن را به ما آموختند.

 

اینستاگرام
اگر مسلمان هستیدوبه قرآن و آخرت ایمان داریدومیدانیدکه حق مظلوم شمارامیگیردبه دولت بگوییدتابه دادرزمندگان کمترازشش ماه برسنداخه این جه قانونی است میگوییدالاشش ماه از جان گذشتیم برای کشورایاحق مارزمندگان این است فوق و ملتی باایثارگران داوطلب خودش جنین ظلمی میکندجرامارامحروم کردیدجرااین همه تبعیض وبی عدالتی تواین جندسال شش ماهه هاراحمایت کردیدچندسال رزمندگان زیرشش ماه راحمایت کنید به خاطرخدا
سلام ، متاسفانه فرهنگ ایثار و شهادت فقط کاربرد تبلیغاتی دولتها بوده اما در محتوا و اقدامات ماهوی صفر و زیر صفر است.
اگر مجوزی برای اعتراض ایثارگران به دولت صادر شود آنوقت از عملکرد خودشان بسیار شرمنده خواهند شد. مدام ایثارگران را ابزار تبلیغات دولت نکنید که ارزشی برای ارزشی ها ندارد.
سلام
اقای رئیس اما بقالی سرکوچه مون برعکس حرفهای شما را میگوید هرروز میریم بقالی گرانتراز دیروز این یعنی دولت توان مدیریت ندارد باحلوا حلوا گفتند دهان شیرین نمی شود کیفیت دولت را سرسفرهایمون می ببینیم نه با حلوا حلواگفتند شما میدونم در جامعه مردمی نیستید درد جامعه را فقط با سفره های خودتان می ببینید صبر خدا هم حدی داره یک نگاهی به جدول بودجه بیانداز می فهمی جایگاه مردم عادی و ایثارگران کجا هست فقط شعار می دهید چاپلوسی و تمعلق میکنید تا ارتقاع مقام بگیرید بنده در شهرمقدس قم مسافرکشی میکنم دردجامعه را صدبرابر بیشترازتومیدونم بخدا مردم کفر میگویندتن آدم می لرزه ازخدا نمی ترسید از اینده بچه هاتون بترسید.
بترسیداز روزی که مکافات خداوند پای بچه هاتون را بگیره حتما هم میگیره شکی ندارم
چرا دور برویم خودم سالها جنگیدم معلول شدم یکسال نتوانستم گوشت برای خانواده ام بخرم این اسمش عدالت نیست حتی انسانیت هم نیست
سلام
فاش نیوزیهای محترم از خدا رزق روزی بخواهید نه از بنده خدا
درسته منعکس کردن حرفهای حق بخطر افتادن موقیعت تون می شود اما خداوند جای دیگه جبران میکنه
سازهای ذهن تو بیانداز دور به جامعه نگاه کن به حقیقت نگاه کن وگر نه سازهای ذهن بیشترشون گناه نابخشودنی هست مثل سازه ذهن ابن ملجم شب قدر را انتخاب کرد حضرت علی علیه السلام را به شهادت برسانه تا ثواب بیشتری ببره چون سازه ذهنشون غلط بودیاهزار ذهن های غلط واعتقادهای غلط که باعث شده بروی هم شمشیر بکشن اما اسلام انقدرهم دین سختی نیست
دو سال برنامه زندگی پس زندگی را درکانال چهار دنبال کردم به این جمع بندی رسیدم حق الناس برحق الله مقدم ترهست
بنده درد دلم را درجامعه ای که دیدم نوشتم اما منعکس نکردن فاش نیوز محترم حق الناس است بگردنش
خدا حافظ معظم الله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi