شناسه خبر : 109076
دوشنبه 21 اسفند 1402 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی مصور از اردوی راهیان نور دریایی فرزندان شهدای مدافع حرم

بازدید از موزه دریایی بوشهر و موزه رئیس‌علی دلواری و تجهیزات نظامی بوشهر، حضور در شناور لودینگ کرافت کربلا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، جنگ شادی و روایتگری راویان...

فاش نیوز - اردوی راهیان نور دریایی فرزندان شهدای مدافع حرم سراسر کشور به میزبانی بنیاد بوشهر اردوی راهیان نور دریایی فرزندان شهدای مدافع حرم به میزبانی بوشهر با حضور فرزندان شهدای مدافع حرم سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما، اردوی راهیان نور دریایی فرزندان شهدای مدافع حرم سراسر کشور به همت معاونت‌های فرهنگی و آموزش و پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۱۵ الی ۱۷ اسفندماه با حضور ۷۰ نفر از دانش آموزان و فرزندان شهدای مدافع حرم و با هدف تقویت روحیه نشاط و شادکامی و بنیه علمی، تجلیل و قدردانی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و ایجاد دوستی در بین فرزندان این شهدا برگزار گردید.
بازدید از موزه دریایی بوشهر و موزه رئیس‌علی دلواری و تجهیزات نظامی بوشهر، حضور در شناور لودینگ‌کرافت کربلا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، جنگ شادی و روایتگری راویان از جمله برنامه های این سفر چند روزه بود.
گفتنی است، از دانش آموزان حاضر در مسابقه دل‌نوشته فرزندان شهدای حرم، علی‌محمد باوی و در بین سرپرستان، داریوش شلوپور از استان خوزستان مقام اول را کسب کردند.

سخنرانی استاندار بوشهر در مراسم اختتامیه راهیان نور دریایی فرزندان شهدای مدافع حرم بوشهر

 

 

بازدید از موزه رئیس علی دلواری توسط فرزندان شهدای مدافع حرم

 

بازدید فرزندان مدافع حرم از تجهیزات نظامی بوشهر اسفند

 

بازید از شناور لندینگ کرافت کربلا بوشهر فرزندان شهدای مدافع حرم آب های نیگون خلیج فارس

|| عکس‌ها از مینا کریمی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi