شناسه خبر : 109464
یکشنبه 12 فروردين 1403 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشدار یک پزشک اعصاب و روان

جانبازان اعصاب و روان موش آزمایشگاهی نیستند!

فاش نیوز - کاشت الکترود در مغز افراد دچار اختلالات روانپزشکی روشی نوین در دنیاست که تنها برای برخی از اختلالات مقاوم به درمان از جمله اختلال وسواسی جبری تایید شده است که معیارهای انجام آن باید به درستی و دقیق سنجیده شود.
این روش ریسک بالایی دارد چون روشی تهاجمی است و جسم خارجی با روش های جراحی وارد مغز می شود‌.
جانبازان مظلوم اعصاب و روان نیز که از هر نظر مظلوم واقع شدند قربانی یک طرح تحقیقاتی هستند که با وجود اعتراض متخصصین مغز و اعصاب و روانپزشک در بیمارستان های بنیاد، به دلیل پیگیری شخص ریاست بنیاد باید قربانی این تحقیق بی اثر و زیانبار شوند.
متاسفانه پژوهشی که دکتر گرجی بر روی جانبازان اعصاب و روان شروع کرده اند کد اخلاق ندارد و در همه جای دنیا چنین پژوهش هایی می بایست کد اخلاق بگیرد تا بر روی نمونه انسانی آزمایش شوند.
جانباران اعصاب و روان موش آزمایشگاهی نیستند؛ در طول سالیان زخم روحی و جسمی بر تن دارند و هیچ گاه دیده نشده اند فقط اینبار که باید مورد آزمایشات خطرناک واقع شوند به سراغشان رفته اید؟

اینستاگرام
با سلام
من خودم از داروهای قوی که بعد ممنوع شد تا شوک مغزی و هنوز داروهای ایرانی مصرف می کنم .بیخوابی،و عدم کنترل خودم در هنگام عصبی شدن در امان نیستم .
بعلاوه این بیماری پی ،تی ،اس،دی ،غیر قایل درمان هستش ..
البته این گزارش را من کپی گذاشتم .
و چقدر خوب شد که مورد قضاوت قرار می گیرد .
معتقدم درصد این عزیزان را ارتقا دهید .
بیشتر این بیماران را آزمایش نکنید .
موج انفجار غیر قابل علاج هستش سوختن و ساختن .
والسلام .
من پی تی اس دی سیور دارم حاضرم تو مخم ریز تراشه بکارند.چه میگید موش ازمایشگاهی کجا بود!..
جناب پاتان حتمآ شوک مغذی وبه اندازه هجم بدنتان قرص نخورده اید که با این قاطعیت صحبت می فرمائید اگر یک دروه شوک درمانی گرفته بودید که من بی اطلاع از عوارض شوک با طرز تفکر تو وبه امید بهبود حرف یک دلسوز را گوش ندادم چون متخصص تشخیص داده بود که شوک درمانی شوم که عوارضش چند سالی است نمایان شده وبه..... آقایان نیست که امثال من چگونه روزگار می گذرانیم که اینگونه با کارشناسان و متخصصان امر مخالفت می فرمائید .به دریا رفته می داند. مصیبت های طوفان را. خدا عاقبت بخیرت کند با این طرز تفکرت
لعنت بر سیاست بنیاد
سلام ، مشکلات موج گرفتگی و اعصاب و روان دارای درجات مختلف است اما زمان حمله عصبی دنیا تاریک میشود و هیچ گونه خاطره بیاد نخواهد ماند گرچه پس از حمله عصبی اطرافیان میگویند زدی و شکستی و نابود کردی!!

از سال 77 با پزشک متخصص اعصاب و روان آشنا شدم که اعتقاد داشت موج گرفتگی عامل اختلال استرس است و ربطی به افسردگی شدید ندارد. از ابتدای مجروحیت با علایمی بسیار شبیه به افسردگی شدید تحت درمان قرار داشتیم که هیچگونه نتیجه ای نداشت اما تغییر درمان به سوی اختلال استرس مثل آب روی آتش بود و هیچ گونه مشکلی نداشتیم و قادر به کار شدیم.
متاسفانه داروها را از خارج وارد میکنند و بنیاد هیچ وقت هزینه های داروهای خارجی را قبول نکرده تا یک ماه قبل که هزینه به شش میلیون تومان رسید و توانایی خرید داروهای خارجی را از دست دادیم و فعلا داروها را قطع کردیم و با مرخصی و استفاده از تعطیلات نوروزی و تحمل ناراحتی اضطراب شدید در قفسه سینه و گاهی قطع تنفس و کابوس شبانه و بی خوابی مفرط و سردردهای شدید تا حالا بدون داروهای اعصاب و روان و با تعدادی مسکن گذراندیم و معلوم نیست در آینده با شروع حملات عصبی اتفاقاتی رخ دهد.
هرچند آن نمایندگانی که هزینه داروهای خارجی جانباز را قبول نکردند اما از بیت المال مسلمین هفتصد میلیون تومان به طرفدار خواننده طاغوتی پرداخت کردند در طی شبانه روز لعنت و نفرین کردیم.
سلام محسن جان همدردیم .
من موقع انفجار در عملیات و پاتک از زمین و هوا چند بار دچار موج گرفتگی شدم .
بار اول در همون عملیات حافظه کوتاه مدت از دست دادم و بعد دچار سر گیجه و حالت تهوع شدم .
کمی جلوتر هجوم از بالا و زمین سنگین بود و موج یک توپ و انفجارهای پی در پی من را بیهوش کرد .
وقتی به خود آمدم بعد دو روز که با گذر از بیمارستانهای مختلف میان مهران تا قم ،،در بیمارستان قم خودم در روی تخت بیمارستان با حضور دکتر بر بالینم دیدم کهکهدصمت معاینه ، بعلت ازدحام
فراوان مجروحان عملیات ما را ترخیص کردن و بحال خود گذاشتند .
الان من داروی اشغال ایرانی می خورم که حالم اصلا خوب نمیشه .
زاناکس یا زلفت پیدا نمیشه .
سرتنالین و آلپرازولام هم همین طور.
باید ساخت و سوخت .
سن هم ۶۲ رسیده .
۷ عمل کردم .
دیابت و پر‌وستات و فشار دارم .و ۵ جلسه هم سوم مغزی شدم .
آرامش ندارم .
هم خودم و هم بستگان من دیگه ناب و توان نداریم .
فقط در پناه ،و مدد از خدا دارم .
التماس دعا .
کارافتاده کلی .
کارشناس علوم تربیتی .
لکن خانه نشین .
آقا محسن عزیز وبرادر جانباز گرامی شما آن فرمایشاتی که بیان می فرمائید آقایان به اصطلاح مسعول چیزی از آن متوجه نمی شوند چون نه آن را دیده ونه تجربه کرده اند زیرا بچه های قدیمی بنیاد که معمولآ از خانواده ما بودند یا باز نشست شدند یا به دیار حق رفتند این ها که فعلا در مسندن درزمان جنگ یا بدنیا نیامده بودند یا ننه شان کهنه پیچشان می کردند تا خرابکاریشان آشکار نشه فعلا قربونش برم خدا را مارا با این بی وجدانهای خدا نترس امتحان می کند وما را بچشم یک مزاحم نگاه می کنند تا درصدت ۵۰ به بالا نشه همین آشه وهمین کاسه ونه اینکه بخوان خدمتی به بالای ۵۰ درصدی ها بکنند بلکه از عاقبت کار دعوا وشکایت بازی آنان می ترسند که صندلیشان گرفته شود پس ما تیر وترکشی وموجی شیمیائی وضایعه نخائ ها که به ظاهر سالمیم و نباید انتظاری از بنیاد داشته باشیم فرقی هم نمی کند از غائله کردستان قبل جنگ بگیر تا قطعنامه برایشان پذیشی ارزش ندارد....ولی یک روزی آن عادل صبور ضربه ای که هیچ وقت انتظارش را نکشیده بودند کف دستشان می گذارد مطمعن باشید شاید آن موقع ما نباشیم ولی کائنات خدا دقیق وظریف است که نمونه های فراوانش را به چشم دیده ام چهل سال بخاطر مصالح کشور خون دل خوردیم ودم بر نیاوردیم این ۵..۶سال نیز روش پس بیخود حرص نخورید همان دردهای موجود بسمان است ! شدیم چوب پوسیده که روش یک اسم پر طمطراق گذاشته بودند بخاطر آن جرآت نمی کنند بهش دست بزنند پس باید زیر پای هرکی قرار بگیره یک اردنگی بخوره آره عزیزان قظیه اینه
سروران گرامی وبا وجود فاش سلام کاش ویراستار محترم جمله آخری را کامل نگارش می کردند منظور از نوشتن متن منظورم همان آقایان بود شاید شرمی وحیائ می کردندایابه نظر شما دردانه های بیرونی مهمند یا ما بدبختا که برا دارو همگی التماس می کنیم شاید هم مرغ همسایه غازه لطفا این متن را چاپ نفرمائید چون نوشتار متنی کامل نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi