شناسه خبر : 110198
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 , 14:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هراس تل‌آویو نسبت به گسترش حمایت‌های جهانی از غزه

فاش نیوز - با گسترش دامنه تظاهرات ضدصهیونیستی علیه تل‌آویو در سراسر جهان مقامات صهیونیست نسبت به احتمال حمله به نمایندگی‌های این رژیم هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس، به نقل از شبکه فلسطین الیوم، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که وزیر خارجه این رژیم خواهان افزایش تدابیر امنیتی در اطراف نمایندگی‌های تل‌آویو در کشور‌های مختلف شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: این درخواست وزیر خارجه با توجه به افزایش تظاهرات همبستگی با فلسطینی‌ها در سراسر جهان مطرح می‌شود.

در همین راستا کادر درمان در رباط پایتخت مراکش با برگزاری یک تجمع حمایت خود را از ساکنان مظلوم نوار غزه و نیرو‌های درمان در این باریکه در سایه تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

فعالان اردنی نیز با صدور فراخوانی خواستار مشارکت گسترده در تظاهرات روز سه‌شنبه مقابل سفارت رژیم اشغالگر صهیونیستی در امان در حمایت از غزه و محکومیت نسل‌کشی ارتش صهیونیستی شدند.

همچنین گزارش شده یک دانشگاه قدیمی در آمریکا به خیزش دانشجویی در حمایت از غزه پیوسته است. دانشگاه ورمونت از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های آمریکا به شمار می‌رود که به خیزش دانشجویی در حمایت از غزه پیوسته است.گفته شده اعتراضات در این دانشگاه با برپایی چادر‌ها و تحصن دانشجویان در محوطه اصلی آن برای اعلام حمایت از مردم فلسطین از روز گذشته آغاز شده است.

همچنین شمار دیگری از دانشجویان آمریکایی به تجمع همبستگی با غزه و فلسطین در دانشگاه نیویورک پیوستند و خواستار توقف جنگ در غزه شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi