شناسه خبر : 108390
چهارشنبه 25 بهمن 1402 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور از حضور جانبازان در راهپیمایی۲۲بهمن(بخش دوم)

جانبازان نخاعی و قطع عضو ویلچری انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و... در نخستین ساعات آغاز مراسم راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در حالی که چفیه هایی بر گردن خود داشتند در خیابان انقلاب و آزادی حضور یافتند و با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا ...

فاش نیوز - جانبازان نخاعی و ویلچری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همگام با مردم انقلابی کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن امسال همچون دیگر اقشار ملت ایران حضور پرشور و باشکوه‌تری داشتند.

به گزارش خبرنگاران ما، جانبازان نخاعی و قطع عضو ویلچری انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و... در نخستین ساعات آغاز مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در حالی که چفیه هایی بر گردن خود داشتند در خیابان انقلاب و آزادی حضور یافتند و با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا میثاقی دوباره بستند.

در این روز کم‌نظیر، علاوه بر جانبازان سرافراز، خانواده های ایثارگر نیز شرکت داشتند و در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی شعارهایی در حمایت از ارزش های شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی سر دادند.

جاقشار مختلف ایثارگران در این تجمع در حالی که بر ویلچرهای خود قرار داشتند پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و تصاویر امامین انقلاب را در دست داشتند و با مشت های گره کرده جنایات اسرائیل غاصب در قتل عام مردم غزه را نیز محکوم کردند.

|| عکس‌ها از حسین اسرافیلی

اینستاگرام
سلام چرا از دیدار نمایندهگان رهبری با جانبازان گزارش ندادید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi