شناسه خبر : 110050
پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبلیغات رسانه‌ای سنگین برای بزرگنمایی اقدامات بنیادشهید

فاش نیوز - مثل روز روشن است که برخی به خاطر برخورداری از رانت و بهره‌مندی از امتیازات مسئولیت در زیر شاخه‌های بنیادشهید بازیچه دست ریاست بنیاد و در جبهه مخالف ایثارگران قرار دارند.

واقعا تا کی باید جامعه نجیب و مخلص ایثار و شهادت به خاطر رفتار همراه با کبر و غرور، ناتوانی در انجام وظیفه و به نوعی خیانت در افضل نهادها تاوان سنگینی بدهد.

این در حالی است که بزرگترین خیانت و جنایتی که در حق جامعه ایثارگر کشور انجام شده، تبلیغات رسانه ای سنگین در بزرگنمایی خدمات برای ایثارگران است. اما در عمل واقعیت چیز دیگری است.

متاسفانه بر اثر همین تبلیغات رسانه ای وضعیت به گونه ای رقم خورده است که حتی نزدیک‌ترین افراد به جانبازان و خانواده شهیدان به ایثارگران آشنا و خویشاوند خودشان به چشم دیگری نگاه می نگرند و تصور می کنند که همه چیز به کام خانواده شهیدان و جانبازان و ایثارگران است.

برای نمونه همین موضوع واگذاری خودرو وارداتی به جانبازان است که بعد از این‌همه که در این چند ماه آن را در بوق و کرنا کردند، هنوز نتیجه ای و ثمری جز مسموم کردن اذهان جامعه و تخریب چهره ایثارگران در پی نداشته است.

هر چند که در این بین نباید از قصور و تقصیرات اعضای جانباز و ایثارگر شبکه، تشکل های ایثارگری، انجمن های جانبازان نخاعی و قطع عضو راست قامتان و انجمن جانبازان بصیر و نابینا گذشت؛
چرا که این آقایان در زمین بنیاد شهید بازی می‌کنند و نه در جهت منافع نه ایثارگران و جانبازان و صرفا تبلیغات گوش‌خراش انجام می دهند و از عمل به قانون خبری نیست. چون به نوعی خودشان بنیادی محسوب می شوند.

برای اثبات این ادعا لازم است نظرسنجی مختصری از ایثارگران و جانبازان در خصوص پیگیری های اجرای قوانین و مانع‌تراشی اعصای تشکل ها و شبکه ملی انجام شود. آنگاه مثل روز روشن خواهد شد که آقایان به خاطر برخورداری از رانت و بهره مندی از امتیازات مسئولیت در زیر شاخه های بنیادشهید و امور ایثارگران، بازیچه دست ریاست بنیاد هستند و در جبهه مخالف ایثارگران قرار دارند.

هر چند که گاهی برخی برای ردگمکردن مجبورند نامه ای سرگشاده بر علیه آقای قاضی زاده برای رهبر انقلاب بنویسند تا آدرس غلط به جامعه هدف بدهند.

در این راستا بنده حاضرم برای اثبات ادعای خود مبنی بر بهره مندی اعضای جانباز شبکه و انجمن ها از منافع گسترده بنیاد مناظره ای برگزار کنم.

|| جانباز وحید

اینستاگرام
در جواب بخشی از نوشته این آقا که خود را جانباز و آماده مناظره اعلام کرده و نام کامل خود را هم ننوشته است باید گفت:
اشتری را گفتند از کجا می آیی
گفت از حمام
گفتند از زانوانت پیداست!
آقایی که این مطلب را به طور کلی و با اتهام زنی به تشکل های ایثارگری نوشته ای، اگر واقعا شما جانباز یا ایثارگر بودی و شجاعت مناظره را داشتی خود را معرفی می کردی؛ چرا که این نخستین اقدام کسی می تواند باشد که چنین اتهاماتی را به دیگران، خصوصا ایثارگران می زند و آنان را به مناظره هم فرا می خواند. وگرنه حرف کلی زدن و اتهام زدن به کسانی که با وضعیت دشوار جانبازی و اکثرا ویلچری و قطع عضو دارند برای احقاق حق دوستان و برادران و هم‌رزمالن خود تلاش می کند، حتی اگر در این میان قهرا خودشان هم از نتیجه پیگیری هایشان منتفع گردند، نه تنها کاری ندارد، بلکه عین بی انصافی و حق ناشناسی است....
درثانی شما که خود را معرفی نکرده ادعای مناظره طلبی داری، آیا کسی که می خواهد با شما مناظره کند اگر طرفش را نشناسد چطور می تواند برای این کار تصمیم بگیرد. قاعدتا با هر کسی که نمی شود مناظره کرد، خصوصا با یک فرد گمنام!
دوستدار جانباز عزیز
بنده بعنوان جانبازی که حدودا ۲۲سال هست که تحت پوشش بنیادهستم،به حضرتعالی عرض میکنم،عملکرد تشکل ها و انجمن هایی که خود را نماینده جامعه ایثارگری می نامند،طوری نبوده،که از همه ی گروه های درصدی حمایت کند و وقتی متوجه میشوی که گردانندگان و مدیران این تشکل‌ها اکثرا عزیزان ۷۰درصد ویا۵۰درصد بالا هستن و تمام موضوعاتی که پیگیر آن هستن مربوط به گروه خودشان هست،ناخود آگاه این موضوع متصور میشود،که چرا!!!؟ چرا مثلا مدیر این تشکل،برای یکبار در دیدارهایی که بواسطه نماینده بودن از طرف کل ایثارگران،، مثلآ طرحی یا صحبتی برای خودرو داخلی گروه درصدی۲۵ تا۴۹ درصد ارائه ندادن،، یعنی لابلای این همه طرحهای جمعیت جوانی و مادرانی که فرزند متولد شده دارند وامتیاز خودروی داخلی بهشون تعلق گرفت،جانبازان این گروه ۲۵تا۴۹درصد لایق ارائه چنین پیشنهاد وطرحی نبودند،و اصولا چه تشکل وانجمنی باید از این گروه حمایت کند. اصلا عزیزان ۵۰درصد ببالای ما نیازی به حمایت تشکل ها وانجمن ها ندارن،چرا که قانون و حمایت های قانونی از این گروه درصدی به اندازه کافی هست و حقشون هم هست،ولی صحبت بنده وامثال بنده برای گروه های ۲۵ تا۴۹ درصد وحتی زیر۲۵درصد هست،که واقعا چه کسانی باید از این گروه حمایت کند ویا قانون رو برای این گروه هم تسری دهد،مثلا قانونا تمامی امتیازات عزیزان ۷۰ درصد به فرزندان آنها تسری داده شده،درصورتی که همون امتیاز به خود جانباز ۲۵درصد بالای ما تعلق نگرفته است،، خنده دار است،آن عزیز بواسطه ی فرزند بودن جانباز آن فلان امتیاز قانونا بهش تعلق گرفته،در حالیکه همون قانون ویا امتیاز به خودشخص جانباز۲۵درصد تعلق نگرفته است. در کل عرایضم، عملکرد این تشکل‌ها در خصوص کسانی که واقعا احتیاج به حمایت چه بطور قانونی وچه آرایه طرح وپیشنهاد و رساندن این مهم از طریق شما به گوش مسئولان بنیاد، عملکرد قابل دفاعی نبوده،،امیدوارم با گذشت سالها از روزهای جنگ هنوز به خصلت‌های ناب روزهای جنگ پایبند بوده و هر آنچه را که برای خودمان خوب ونیک می‌دانیم، به جامعه ی ایثارگری تسری بدیم تا همگان از آن بهره مند شوند. جانبازشیمیایی علی حقگو
اولا من شبکه را تخریب نکردم ولی فقط نقد کوتاهی کردم که چرا همسو با سیاستهای بنیادشهید بر طبل تبلیغات مسموم برعلیه جامعه جانبازی و خانواده معظم شهدا میکوبند و هنوز کاری انجام نشده از ترس اینکه نکند خدمات و پیگیریهای آنان را بنام بنیاد یا جای دیگری بنویسند، سراسیمه مصاحبه میکنند و بیانیه میزنند که فلان و بهمان.!
در ثانی شما که از شبکه میلی ایثارگران که به نوعی نمایندکان جانباز انجمن های هشتگانه هستند دفاع جانانه میکنید فقط بفرمایید آقایان داود ح - حسن ا - حسین ا - عنایت ا - منصور ن - اکبر - و غیره در کدام هیئت مدیره از مجموعه های بنیادشهید عضویت دارند؟
اگر لازم باشد اسناد و مدارک آن برای خبرگزاریهای حیات و فاش نیوز ارسال میشود.
از تمثلیت معلومه اهل مناظره هستی آنهم با منطق خودتان دوستمان حقایق را بیان فرمودن ،فرمایش شما هم صحیح است به جانبازان خدمت می کنید ولی به کدامیک،آنان که زیر مجموعه شمایند یا جانبازانی که به هیچ گروهی وصل نبوده وفعلا خرما بر نخیل ودست آنان کوتاه شما میل فرمائید گوارای وجود ودنیا به کام
برادر وحید

این افراد که میگی مسئولیت در بنیاد دارند و علیه قاضی زاده موضع می گیرند و خواهان برکناری هستند که باید خیلی شجاع باشند . چون با اینکه شناخته شده هستند مخالفت می کنن ولی شما که کاره ای نیستی چرا با نام مستعار پیام دادی . خب شما که مسئولیت نداری که برکنارت کنند پس بیا خودت رو کامل معرفی کن تا بشناسیم شما را
آقای محسن زاده آقا وحید حقایق را گفته مهم گفتن واقعیته نه اسم ننه وباباش عزیزان جانباز ۵۰به بالا شما هم حتمآ در آن گروه قرار دارید خدماتشان چه درمانی چه معیشتی دروضعیت مطلوبی قرار دارند گر چه هستند عزیزان درصد بالا به علت مظلومیت در وضعیت زیر ۵۰ درصدی ها قرار دارند شما به ایشان نتوپید بهتره پیشنهاد دهید برای زیر ۵۰ درصد ها یک نهاد یا ارگانی مثل بهزیستی تشکیل دهند تا دیگر امثال آقا وحیدها شما و...را دل آزرده نکنند و حد اقل تحت پوشش درمانی قرار گیرند بقیه موارد پیش کش چون ظاهرآ از سالها پیش تصمیم براین است این عزیزان بی نام ونشان را زجر کش نمایند مواردش را خواستید مصوبات و لوایح مجالس ودولتها را یک به یک دراین سایت شاهد بچه های جنگ یک به یک نگارش کرده اند تا قوانین دولت ومجلس درخصوص جانبازان زیر ۵۰ اصلاح نشود همین آشه وهمین کاسه در ضمن کدام یک از این سایت‌ها درخصوص عملکرد بنیاد انتقاد داشته مگر در آن مصلحت اندیشی درنظر گرفته شود شعاری که ورد زبان آقای قاضی ومعاونان ایشان مبنی برخدمت به عزیزان جانباز وخانواده شاهد هست شما را نیز دربر می گیرد زنده وپاینده باد وزیر شعارتان
خدا از ظلم مدیران این مجموعه که در حق جانبازان و خانواده شان می کنند نمی گذرد و ایشان بداند اینده و عذاب سخت خدا برای ایشان محیا خواهد شد لعنت بر ظالم و ظلم کننده.من از حق فرزندان و خانوادهام نخواهم گذشت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi