شناسه خبر : 110267
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خیانت نیروهای محمودعباس

ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان

طی یک اقدام خائنانه، عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین یکی از فرماندهان گردان طولکرم را که در حال نبرد با دشمن اشغالگر هستند، به شهادت رساندند...

فاش نیوز - عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز در تلاش برای ترور یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» به سوی خودروی وی شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.

به گزارش منابع خبری، همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.

در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».

جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت «عرم ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست.

حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است.

در این بیانیه آمده است: همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهادهای امنیتی در مسیر صحیح، عمل کنند.

اینستاگرام
محمود عباس
صهیونیست است.
و مهمتر،،، خائن به مردم مظلوم فلسطین...!!!
محمود عباس راه غصب را به صهیونیست‌ها می‌آموزد!
و...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi