شناسه خبر : 110284
یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 , 13:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادش بخیر زمستان سال ۱۳۶۲...

فاش نیوز - بنام خداوند جان و خرد/ کزین برتر اندیشه برنگذرد. در کل هدایت به راه راست و صراط مستقیم از بالاترین الطاف و نعمت‌های الهی به بندگان خویش است. امیدوارم خدا همه ما را به راه راست هدایت فرماید.
یادش بخیر در زمستان سال ۱۳۶۲ در عنفوان جوانی در حالی که تنها ۱۶ سال و چند ماه از عمرم سپری شده بود به عنوان بسیجی از استان اصفهان به محور حسن‌آباد سنندج در کردستان اعزام شده بودم و در آنجا توفیق آشنایی بزرگ‌ مردی از شهر آران و بیدگل بنام «حاج عبدالله فکریان» را پیدا کردم. وی که مردی با صفای باطن، خوش الحان و قاری قرآن و متخلق به صفات حمیده انسانی و اسلامی بود، مغازه کبابی خود در محله دهنو آران و بیدگل را تعطیل کرده بود و داوطلبانه به اتفاق دو فرزندش عباس و محمدجواد به کردستان آمده بود و در پایگاه حسن‌آباد که به عنوان مرکز محور بود، مسئولیت آشپزی برای کل محور را بر عهده داشت و در اوقات نماز جماعت، بعد از هر نماز با صدای پرطنین رسا و مردانه خود این دعا را می‌خواند:
«اللهم اهدنا من عندک و افض علینا من فضلک وانشر علینا من رحمتک و انزل علینا من برکاتک...‌»
به بهانه موضوع هدایت، مناسب دیدم یادی بکنیم از مرحوم حاج عبدالله فکریان که از مبارزان با رژیم ستم‌شاهی و فرقه ضاله بهائیت در قبل از انقلاب بود و سابقه زندان و شکنجه ساواک را هم داشت.
و همچنین یادی بکنیم از سرو قامتان شهید محور حسن‌آباد، ازجمله یدالله جهاندار، منصور عبداللهی، حمید رضا نعمتی و پیشمرگ شهید، کاک حسن اهل حسن‌آباد و..‌‌... با ذکر صلوات در این ساعات بعد از نیمه‌شب جمعه ۱۴ اردیبهشت.
باسپاس و احترام

|| تقی جعفری

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi