شناسه خبر : 109742
شنبه 25 فروردين 1403 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا به مشکلات ایثارگران رسیدگی نمی شود؟

شکوائیه جانباز نخاعی کارمند شرکت مخابرات

فاش نیوز - هوشنگ رحیمی جانباز 70درصد قطع نخاع و شیمیایی از همدان هستم و از شرکت مخابرات (به خصوص از بخش ایثارگران مخابرات) گله و شکایت دارم که چرا به مشکلات ما رسیدگی نمی کند؟

یک سال پیش مسائل و مشکلات خود را در نامه ای نوشته و شخصا تحویل آقای سلطانی (مدیر عامل مخابرات کل کشور) دادم و عمده مطلب و مضمون نامه من در باره مدرک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس بنده بود که متاسفانه در سوابق شغلی منظور و اعمال نشده است.

ایشان قول داد که مسائل و مشکلات مرا پیگیری و برطرف کند، اما متاسفانه بعد از گذشت یک سال، هنوز نتیجه ای از این دیدار حاصل نشده است. اگر چه قرار بود حق جذب اعمال شود ولی فقط در حد حرف و شعار باقی ماند و تا کنون در عمل اقدامی صورت نگرفته است.

چندین بار با ایثارگران مخابرات تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم ولی آنها حتی جواب تلفن مرا ندادند. متاسفانه مخابرات استان هم سراغی از من نمی‌گیرد.

متاسفانه در حال حاضر در شرایط جسمانی و درمانی بدی بسر می برم و شیمی درمانی می شوم اما انتظار من این است که در این شرایط حساس به مسائل و مشکلاتم رسیدگی و پاسخی قانع‌کننده بدهند.

سووال من این است که اداره ایثارگران مخابرات برای حل چه مشکلی از ایثارگران به وجود آمده است و فلسفه وجودی آن چیست؟ در حالی که الان نزدیک به 6 یا 7 ماه است به آقای مختاری در ایثارگران مخابرات زنگ می زنم اما جواب نمی دهد. مسئولان استان همدان هم می گویند که تهران باید به شما پاسخگو باشد و ما کاری نمی توانیم انجام دهیم.

پسر بنده  به مدت 5 سال در بخش 2020 مخابرات کار می کرده اما اخیرا بدون دلیل موجه و قانع‌کننده ای اخراج شده است و بهانه آنها این است که 2020 منحل و پرسنل آن نیز ادغام می شود. البته من این موضوع را در نامه خود به آقای سلطانی اطلاع داده ام.

|| هوشنگ رحیمی (جانباز 70درصد قطع نخاع و شیمیایی)

اینستاگرام
جناب آقای رحیمی عزیزعرض سلام دارم خدمت جنابعالی
برای شما صبروبردباری وسلامتی ازخداوندمتعال آرزومیکنم
بنده بااین درددل شما ناامیدشدم با25ماه حضوردرجبهه حدودچهارسالی هست طبق ماده 87برنامه ششم توسعه دنبال 5درصدجانبازی هستم باتوجه به اینکه هرروزدارم پیگیری میکنم وهیچکس جواب مرانمیدهدتصمیم داشتم پیگیری خودراادامه بدهم ولی الان می بینم شما راکه جانباز70درصدوقطع نخاع هستیداینطوری اذیت میکنندوبی خیال هستندپس وای بحال من بدبخت ، ازهمین امروزتصمیم قاطع گرفتم دیگه دنبال پرونده خودم نباشم وخودم رابازیچه دست ارتش نکنم
دعوا سر نخواستن جانباز و ایثارگر می باشد . حالا 5% یا 70% باشید
قوانین ایثارگران علیه ایثارگران اعمال میشود و هیچکس جوابگو نیست
کجائی ... که یادت بخیر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi