شناسه خبر : 110164
یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 , 11:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرهنگ ایثار و شهادت در قالب هنر برای کودکان تبیین شود

فاش  نیوز - محسن رشیدی با اشاره به مشکلات در زمینه کار برای کودکان و نوجوانان، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و حوادث تاریخی باید در قالب آثار هنری و ادبی با کیفیت و با زبان کودکانه برای کودکان بیان شود.

به گزارش خبرگزاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان لرستان، محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان هشتم اردیبهشت‌ماه در دیدار با رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری نوجوانان، استان لرستان به اهمیت و ضرورت تولید برنامه‌های متنوع ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در جهان شناخته شده است و اکنون پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی این انقلاب، حتی دشمنان نیز به عظمت آن اذعان دارند.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، افزود: نوع برداشت جهانیان از قدرت جمهوری اسلامی ایران، حاصل زحمت و کار جهادی  و به برکت خون شهدا است. بنابراین ادامه راه شهدا وظیفه همه ما است.

رشیدی با اشاره به افتخارات کشور ایران در طی تاریخ و حماسه آفرینی‌های این ملت، یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت و حوادث تاریخی بایستی در قالب آثار هنری و ادبی با کیفیت و با زبان کودکانه برای کودکان بیان شود.

وی به مشکلات در زمینه کار برای کودکان و نوجوانان پرداخت و ادامه داد: اگر ما واقعیات تاریخی را برای فرزندان این مرز و بوم بیان نکنیم، دشمن با تحریف آنها را برای کودکان و نوجوانان بازگو می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اضافه کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان سالیانه برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری اجرا می‌کند که بخشی از این برنامه‌ها مختص کودکان و نوجوانان است. 

رشیدی به اهمیت وحدت رویه و همگرایی بین دستگاه‌ها و ادارات در تولید و اجرای برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان آمادگی انجام امور مشترک با سایر ادارات به‌ ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi