شناسه خبر : 71023
یکشنبه 10 آذر 1398 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

دولت در سهمیه بندی بنزین توجهی به جانبازان نداشته است

عضو کمیسیون انرژی مجلس از نادیده گرفته شدن جانبازان و معلولان در طرح سهمیه بندی بنزین شدیدا" انتقاد و این طرح را کارشناسی نشده دانست...

فاش نیوز -  عضو کمیسیون انرژی مجلس اقدام دولت در افزایش 3 برابری قیمت بنزین را غلط و غیر کارشناسی عنوان و از نادیده گرفته شدن جانبازان و معلولان در این طرح شدیدا" انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی گلمرادی، نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبعات و پیامدهای افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: من و همه همکارانم در مجلس براین باوریم که اقدام دولت در زمینه گران کردن سه برابری بنزین غلط و غیر کارشناسی بوده است. علاوه بر آن، مباحث امنیتی که موضوع افزایش قیمت بنزین برای کشور ایجاد کرد باعث پایمال شدن حق و حقوق بسیاری از اقشار جامعه شده است و متاسفانه حتی منافع صنوف مختلف در آن رعایت نشد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان ادامه داد: متاسفانه قشر ارزشمند ایثارگر جامعه که به خاطر وضعیت خاص و مشکلات جسمی به ناچار مجبور به استفاده از وسیله نقلیه شخصی است در این طرح به کلی نادیده گرفته شده است.

گلمرادی با اشاره به نواقص طرح افزایش قیمت بنزین یادآور شد: به طور مثال کسانی که به خاطر ناتوانی دولت معیشتشان با خودروهای شخصی و از طریق مسافر کشی تامین می شود، در این طرح دیده نشده اند. بنابر این خلاءهای قانونی بسیار زیادی در این طرح وجود دارد که باید مورد بازنگری قرار گیرد. در این راستا مجلس نیز چند طرح را در رابطه با کنترل قیمت ها و سهمیه بندی آماده کرده است تا به موازات یکدیگر آنها را مورد بررسی قرار دهد تا از فشار بیشتر به اقشار مستضعف جامعه جلوگیری شود.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه قانونی مجلس در نظارت و قانونگذاری در کشور تاکید کرد: من امیدوارم که پیگیری های نمایندگان مجلس منتج به نتیجه بشود و در این مورد هم بسیار امیدوار هستم؛ چرا که مجلس در جایگاه قانونی خود با ارائه طرح ها، نظارت و قانونگذاری می تواند اشکالات این تصمیم غلط دولت را جبران کند و در این راستا موضوع سهمیه بنزین ایثارگران را به عنوان موضوعی که از قلم نیفتد دنبال کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم در خصوص تدابیر اندیشیده شده مجلس برای رفع نگرانی و دغدغه های ایثارگران متذکر شد: این نقدی است که از طرف ما به عنوان نمایندگان ملت مطرح می شود که دولت کار کارشناسی انجام نداده است و ما هم مثل شما گلایه مند هستیم که دولت باید با حوصله و همفکری و مشورت با پیکره کارشناسی کشور، جامعه دانشگاهی، نمایندگان مجلس، کمیسیون های تخصصی، فراکسیون ایثارگران اقدام و راه چاره ای برای دغدغه ها پیدا می کرد. اما متاسفانه دولت این کار را نکرد؛ اما این موضوع به این معنی نیست که آن را رها کنیم؛ بلکه در مورد اختصاص سهمیه بنزین به ایثارگران از طریق فراکسیون ایثارگران پیگیری می کنیم  و در صحن مجلس نیز تلاش خواهیم کرد که زودتر به نتیجه برسد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
سلام ، سازمان بهزیستی اعلام کرد بزودی سهمیه معلولان تعیین و اعلام میشود اما بنیاد هنوز در پیچ و خم یک کوچه مانده است. با توجه به بودجه های هزاران میلیاردی و درآمدهای بنگاههای اقتصادی بنیاد متاسفانه آنچه بی ارزش است ارزشهای نظام اسلامی بوده که در صدر ارزشها ایثارگران محترم هستند.
حکومت همواره از فرهنگ عاشورایی و ایثارگران سود برده و به فعالیت ادامه داده لیکن در گام دوم انقلاب با فرامین رهبر معظم انقلاب این شیوه سود جویی از فرهنگ عاشورایی و سوء استفاده از ارزشهای اسلامی غیر ممکن خواهد شد.
کاش معشوقه ز عاشق طلب جان میکرد
تا که هر بی سر و پایی نشود یار کسی
ای داد بر بی داد بابا بنزین نخواستیم یارانه حمایتی معیشتی من جانباز و پول ویزیت و دارو درمان من را از حدود دی ماه 97 به حساب بانک دی من نریخته اند ما هرچه می کشیم از دست مدیران نالایق نا کار آمد ضعیف است . آقایان مدیر اگر نمی دانید استعفاء دهید تا یک مدیر دانا و توانمند و دلسوز و کاردان و مدبر بله نازل شود و بیاید و با برنامه ریزی کارشناسی همه جانبه مشکلات عدیده جانبازان را تا حدودی حل و آرامش روحی و روانی را به ما بر گرداند
خدایا از سهام عدالت بی بهره ام از پرداخت بیمه و پرداخت مبلغ 22 سال بی بهره ام خداوندا دانایی که ظلم و ستم و اجحاف وحق الناس با زندگی و کار و امور تلاش های ما چکار کردند خودی نشدیم اگر تجسس وخلاف شرعی قدمی برای این دنیا بخواهم وخیانت به خون برادران و اسلام هرگز نمی توانم به خودش سوگند که مالک فوم وا
دین است
باسلام وصلوات برمحمد(ص)وآل محمد(ص) اینجانب کمرم بعلت مجروحیت دردفاع مقدس درسا۶۶درعملیات والفجرده دچار آسیب شدیدشدپس ازچمدین سال تحمل دردورنج که ناچاردرسال ۹۴دربیمارستان خاتم تهران جراحی شدم نزدیک ۱۴تاازامهره های کمرم تخلیه شدوپیوند مهره مصنوعی شده ام که این پیوندباعث بی حسی پاهام شده ودراین پنج سال حدودشش بارجای عملم بازشدکه این بی حسی را درمان کنندکه درمان نشدودویست بارفیزیوتراپی رفتم فقط تسکین دردم شدودوباره بعدازمدتی کمرم همان دردرا داره وپاهام همچنان بی حس هستندوداروهایی که بنده مصرف میکردم خارجی بودندکه الان بیمه دی هیچکدام آنها را تاییدنمیکند ناچارشدم همراه ۵۰۰الی ۷۰۰تایکمیلیون ازحقوق دریافتی از آموزش پرورش برای داروپرداخت نمایم خواهشمندم بدردما جانبازان ضایعات نخاعی رسیدگی فرمایید
سلام ببخشید اینطور که فهمیدم شما از بنیاد حقوق دریافت می‌کنید اگر بسیجی به جبهه رفته باشید میتونید برید میدان سپاه تهران و درخواست حقوق تبصره ۳۸ بکنید
سلام به میدان سپاه مراجعه کنید بعد به قسمت ایثارگران اقای وران مراجعه بفرمایید و درخواست حقوق تبصره ۳۸ رو بفرمایید البته اگر اعزامتون از سپاه بوده باشه
وقتی نحوه سهمیه بنزین بر عهده بنیاد باشد نباید انتظار عدالت در سهمیه را داشت.
بنیاد کد ملی ایثارگران به خصوص جانبازان 70 درصد را به دولت ارائه دهد تا حداقل یارانه و معیشت خانوار اینها واریز شود.
بنیاد یک دستگاه گانگستری شده که تنها خاصیتش پرداخت حقوق به کارمندان خودش است.
سلام . برادر عزیزم چرا فقط ۷۰ ٪ ها.
ما مخلص شما عزیزان هستیم . ولی یارانه باید به همه جانبازان اختصاص یابد .
در بنیاد شهید و امور ایثارگران بی عدالتی بی داد می کند.
چرا حق جانباز باید به راحتی خورده بشه حق جانبازان مثل مسکن وخیلی بیشتر از اینها مطالبات به نرخ امروزه باید پرداخت شود نه اینقدر بینه پرداختها تفاوت باشه هفتاد درصدی که قطع عضو م از قطع نخایی خیلی زجر آور تره کی اینو میفهمه فهمیده نداریم که به این روز افتاده ایم
با سلام.چرابه.جانبازان.زیر۲۵درصد کمک.معیشیت.نمیدهند
حتماماجانبازان.برای.این.کشور ومملکت.سربارواضافه.هستیم.
خداونداازاین.بی.عدالتی.خسته .شدیم.توبدادمان.برس
شهادت سه سرباز گمنام امام زمان(عج)
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات در اطلاعیه از به شهادت رسیدن سه تن از سربازان گمنان امام زمان(عج) در سیستان و بلوچستان خبر داد.

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۱۳:۴۰
افزایش بی سروصدای ۷۵ درصدی حقوق دولتی ها و این در حالی است که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است چرا؟ آیا این بی عدالتی نیست.؟!!!
امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.

در روز درختکاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، نارضایتی و نگرانی خود را از گرانی‌ها و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها اعلام فرمودند به خصوص در مورد مایحتاج عمومی و مواد غذایی، گرانی میوه وتره‌بار و لزوم کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها به مسئولین و دولتمردان دستورات مؤکدی صادر فرمودند که باید مورد توجه و پیگیری و اطاعت امر بخصوص در این ایام حساس آخر سال و در آستانه حلول سال جدید و عید نوروز قرار گیرد.
درپاسخ به رئیس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
درپاسخ به رئیس کل دیوان عدالت اداری
درپاسخ به نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس
درپاسخ به عضو کمیسیون انرژی مجلس
باسلام من ازآذر ماه 1366 تا اسفند ماه 1395 در یک شرکت کار کردم
بنده کارگر رسمی در یک شرکت کار میکنم هر ماه 240 ساعت کار کردم ولی متاسفانه از مهرماه 1389 تا اسفند ماه 1392 اضافه کاری و شبکاری و تعطیلی کاری بنده نداده است. از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران هم شکایت کردم ولی هیات تشخیص اداره کار به خاطر بهانه مختلف شکایت بنده رد کرده است.
که بنده ماهیانه 240 ساعت کامل مشغول بکار بوده ام. متاسفانه تائیده آن را این شرکت به برای من یا اداره کار خودداری نموده و حاضر به همکاری نیستند.
که کلا از تعطیلات رسمی، حتی روز های پنجشنبه و جمعه محروم بودم آیا این شرکت چنینی حق را دارد به جای حق وحقوق 240 ساعت و حقوق 176 ساعت را به بنده پرداخت کند
درضمن اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران چرا با این تخلف از قانون برخورد نمی کند؟
بنده قبل از رسیدگی به پرونده اینجانب از سوی هیات تشخیص و حل اختلاف به شعبه 4 هیات تشخیص و شعبه 101 حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوغرب تهران اعلام کردم اداره مربوطه خودم از دادن تایید خودداری می کند هیچ توجه نکردند و شکایت و اعتراض بنده را رد کردند چرا؟
برخی هیات هات تشخیص و هیات های حل اختلاف ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری متاسفانه به شکایت ها و اعتراض های کارگران و... را بررسی و رسیدگی قانونی نمی کنند و شکایت و اعتراض کارگران را رد می کنند چرا؟
من علیه دادنامه شعبه هیات اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران هم به دیوان عدالت اداری اعتراض کردم ولی متاسفانه رسیدگی قانونی نکرده اند و اعتراض من را رد کرده است.
هیات تشخیص و هیات حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و دیوان عدالت اداری متاسفانه هر سه در باره شکایت و اعتراض بنده رسیدگی قانونی نکردند و کوتاهی کردند.
یکی از همکاران بنده با 30 سال سابقه کار در سال 94 بازنشسته شد مبلغ بیش از 100 میلیون تومان گرفته است ولی متاسفانه بنده با 32 سال و 7 ماه در اسفند ماه 95 بازنشسته شدم مبلغ 64 میلیون دادن آیا این عدالت است
بنده از اردیبهشت ماه سال 1396 تاکنون بارها هم اعتراض کرده ام ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا
مرتضی کارمند رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران به شماره کارمندی 1420070 و به شماره پرسنلی 61001328
حق و حقوق بنده به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در اداره کار و دیوان عدالت اداری پایمال و ضایع شده است.
شکایت و اعتراض هم می کنم ولی متاسفانه بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی شود چرا؟
بنده 27 ماه سابقه حضور درجبهه دارم
بنده اشتباه کرده ام بازنشسته شده ام به خاطر که از موقع بازنشسته شده ام فقط به دنبال حق و حقوق پایمال و ضایع خودم در شرکت مخابرات منطقه تهران و شعبه 13 سازمان تامین اجتماعی تهران هستم
قانون برای شکایت و اعتراض کردن وجود دارد، اما متاسفانه عمل و اجرا نمی شود چرا؟
بازنشسته اسفند ماه سال 1395




پرونده‌ای در دیوان عدالت اداری دارم چگونه می‌توانم مشکلم را به رئیس‌ قوه‌قضائیه منتقل کنم. متاسفانه کسی پاسخگو نیست.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
با سلام
برای بنده در شرکت مخابرات استان تهران 183 روز به اینجانب سختی کار تعلق گرفته که در شعبه 13 تهران سال 94 مراحل اداری آن انجام شده و تایید شده است ولی در زمان بازنشستگی، بیمه تامین اجتماعی، 183 روز سختی کار را برای من منظور نکرده است، لطفا رسیدگی شود.

شماره بیمه 14552256
شماره مستمری : 1001321591
کد ملی : 1531439901
سلام . بی عدالتی در دستگاه متولیان امور جانبازان بیداد می کند .
خدایا این متولیان ناعادل را بردار !
ماده ۳۸ طبق قانون جامع به جانبازان بالای ۲۵٪ تعلق می گیرد، چرا از ۳۰٪ اجرا می شود. یعنی علاوه بر بی عرالتی ، نقض قانون هم هست. آیا در این مملکت کسی هست از اینان سئوال کند؟ و به داد ما جانبازان برسد؟
بنده در سال 65- 64- 63 خدمت کردم اما متاسفانه تامین اجتماعی شعبه 13 تهران بابت 26 ماه خدمت سربازی برای سوابق بیمه از بنده پول گرفته است چرا؟
بنده قبل از سربازی بیمه سازمان تامین اجتماعی بودم
بنده 27 ماه سابقه حضور درجبهه دارم
قرار بود طبق بخشنامه و ماده 95 سازمان تامین اجتماعی کسانی که قبل از سربازی بیمه تامین اجتماعی بودند پول سابقه سربازی را پرداخت نکنند ولی متاسفانه سازمان تامین اجتماعی شعبه 13 تهران از بنده پول گرفته است چرا؟
سوال اینجا است که متاسفانه سازمان تامین اجتماعی خودش تاکنون قوانین قانون کار و... را تاکنون رعایت نکرده است چرا؟
قرار بود طبق بخشنامه سازمان تامین اجتماعی کسی که قبل از سرباز بیمه تامین اجتماعی بود پول سابقه سرباز را پرداخت نکند ولی متاسفانه از بنده دریافت کردن.
طبق ماده 95 قانون تامین اجتماعی اگر فردی قبل از خدمت سربازی بیمه باشد نباید بابت سربازی پول پرداخت کنند پس چرا تامین اجتماعی شعبه 13 تهران از ما بابت سربازی پول گرفته است.
تاکنون هزاران بار اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کس بررسی، پیگیری و رسیدگی نکرده است چرا؟
ماده 95 قانون تامین اجتماعی برای محاسبه رایگان خدمت سربازی جزء سنوات خدمت باید سه شرط اساسی داشته باشد
-داوطلبان باید قبل از ورود به خدمت سربازی سابقه ‌بیمه پردازی داشته باشند
۲- پیش از هفتم مرداد سال ۱۳۸۵ خدمت سربازی شان به پایان رسیده باشد
۳- پس از پایان سربازی نیز بیمه ‌پرداز سازمان بیمه تأمین اجتماعی بوده ‌باشند.
بنابراین این قانون شامل شما که در سال 90 خدمت کرده اید نمی شود
یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۵۶:۰۳
سازمان تامین اجتماعی باینکه می داند کسانی که قبل از خدمت سربازی بیمه تامین اجتماعی بودند و هستند نباید بابت خدمت سربازی از آنها پول دریافت کند ولی متاسفانه قانون را رعایت نکرده است.
و برای بنده و دیگر کارمندان، کارگران و بازنشسته های مشکل ایجاد کرده است.
بنده از طریق دیوان عدالت اداری شیکایت کردم رای دیوان عدالت اداری وتجدید نظر دیوان عدالت اداری به نفع بنده صادر شده است.
از این بابت از دیوان عدالت اداری و تجدید نظر دیوان عدالت اداری تشکر و قدردانی می کنم
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از شعبه 13 تهران
شمابفرمابگوکجای این مملکت کدام قانون برای جانبازا وضع شده که اجرای بشه توامدی بنزین رادیدی فقط وفقط مابایدبگیم خداازشماهای که حق جانبازان رالگد مال کردیدنگذرد
عرض ادب و احترام
( که وعظ بی عملان واجب است نشنیدن )
حافظ علیه الرحمه
سلام عرض و ادب به خدمت نماینده محترم مجلس. ایثارگران
متاسفانه در دولت سیزدهم در سازمانها به صورت مافیای عمل می کنند و بنده که دکتری شیمی هستم و ۱۴ سال رییس گروه نظارت دانشگاه افردی در ظاهر انقلابی باطل ضد انقلاب .ایثارگران از پست سازمانی خلع می کنند و افرادی توسط واسطه پست ایثارگران را می گیرد . برادران در دانشگاه فامیل تصیم می گیرند مدیران دانشگان پیام نور هیچ کاره اند .طرف با زن و خواهر زن برادر زن داماد . ...در سازمان ها هستند به مدیران بی تجربه خط و نشان مید هند . خدا ایثارگران از دو سر ناله دارند !!!
سلام ایام را تبریک عرض نموده ما ایثارگران پیرو امام خامنه ای هستیم و اگر کوچکترین فتوا دهندمایثارگران جنگ تحمیلیبه حساب ضد انقلابیون می رسند یا حسین یا حسین یا حسین . اما پیشنهاد من به شما مسولین این که این فامیل های سازمانی یک امار بگیرد و ببینید چه خبر ! خواهش می کنم نقل و انتقال مدیران بی تجربه را که استانها می اید بگیرند . علت یک تیم خودمانی در کمیه جذب مصوب می کنند برای تخریب اموال ؛ به این معنا نون دونی برای همدیگر
بنده از طریق دیوان عدالت اداری شیکایت کردم رای دیوان عدالت اداری وتجدید نظر دیوان عدالت اداری به نفع بنده صادر شده است.
سازمان تامین اجتماعی شهریور ماه سال 1401 خدمت سربازی بنده را وارد سابقه بازنشستگی کرده است
از این بابت از دیوان عدالت اداری و تجدید نظر دیوان عدالت اداری تشکر و قدردانی می کنم
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از شعبه 13 تهران
آقایان مجلسی که شما فقط باعث دردسر رهبری شده ایدوخود را کنار کشیده ای و تمام تیر ها به طرف رهبری هدایت می کنید اگر رهبری دخالت کند همین شما اعتراض دارید اگر نکند شما عقل عملی ندارید رهبر خود جانباز هستند شما برای جانبازان چه کار کرده آید شرمنده هستم شهدا
احمدیان جان اگر آقا و مولایمان سید علی نبود که خدا به داد ما باید میرسید خدا سایه این پدر مهربان را کم نکند از بالای سر خانواده ایثارگران
1402/02/14 - 19:05
درخواست ریس کمیسیون اصل ۹۰ از مردم:
گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید
گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید/ و این در حالی است که از سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط بانک ها از طریق رسانه های به دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و... ارسال کرده ایم ولی متاسفانه از سال 1400 تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است و بررسی و رسیدگی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
صد بار بدی کردی دیدی ثمرش را خوبی چه بدی داشت که یکبار نکردی
سلام من ایثارگر هستم برگ صورت سانحه دارم با 23ماه و10روز منطقه بودم نباید 5 درصد جانبازی بهم بدن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi