شناسه خبر : 110077
پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام حمایت بیش از هزار استاد حوزه از اجرای طرح نور

فاش نیوز - اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از اجرای طرح نور اعلام حمایت کردند.
بیش از هزار نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم (تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم) با صدور بیانیه‌ای از اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) توسط فراجا اعلام حمایت کردند.
در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ
ذَلِکَ أَدْنَى أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/59)
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی):
«همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می‌کنند ولی به این جنجال‌ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند.». (09/04/1386)
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب ) و برخورد قاطع با کشف حجاب و ناامنی اخلاقی در جامعه ضمن حمایت از مجریان این طرح بابرکت خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محورهای جنگ ترکیبی دشمن و به‌کارگیری برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه‌انگیزی‌ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi