شناسه خبر : 109504
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هنر رهبری شکستن قدرت‌های بزرگ است

جمهوری اسلامی ایران بر اساس سنت های الهی به عنوان نمادِ پیروزی حق بر باطل در دوران معاصر جلوه گر شده است.

فاش نیوز - ایران کلید حل معماهای محال است و کشوری قدرتمند و با ثبات و رهبری پیامبر گونه دارد.

بر اساس این معیارها است که خاورمیانه متلاظم می توان به آن اعتماد کرد و از کشورهای همسایه خود بسیار برتر است. در مقابل آمریکا و انگلیس و اسرائیل بسیار بی ثبات و ناپایدار و در اشتباهات خود غوطه ور و از پیشترفت و تعالی ایران در هراس هستند.

از آن زمان که پای اجنبی به کشور ما باز شد بسیاری فریفته زندگی در غرب شدند و سیاست جدید دشمنان  تقدیر تازه ای است که معلوم نیست ما را تا کجا پیش ببرد.

کشور ما در دوران‌های گذشته مهاجمان و دشمنان زیادی را به خود دیده است، اما دشمنان معاصر از جنس دیگری هستند و در ظاهر شکل و شمایل آدم را دارند.

دست و پا و زبان دارند ولی در باطن یک شیطان قدرتمند جهانی اند که قصد دارند ارزش های قدیم دل را نابود و انسان ها را از ارزش های الهی و انسانی تهی و در منجلاب های جنسی و فساد غرق کنند.

 دشمنان معماهای جنایتکارانه و خباثت آلودی در جهان برای ایرانیان ساخته و پرداخته و قطعنامه و بیانیه های بی اهمیت علیه ما صادر می کنند. ولی آنها نه حریف ایران هستند و نه حریف سخن منطقی ایران، ایران خود کلید معماهای محال است.

ایرانیان برای دفاع در عصر بی خبری قاجار و زمانهِ وابستگی پهلوی و در دفاع از شرف و تمامیت ارضی خود در گروگان قدرت های بزرگ نظیر شوروی، انگلیس و بعدها آمریکایی ها بودند.

 این نیروی ملی مذهبی سپاه بود که به موازات پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی سیر پیشرفت قدرت ملی ایرانیان را نمایان تر ساخت.

بار خدایا، تو را هزاران بار شکر می کنیم، کدام ملت است که خداوند آنها را همانند ما ملت ایران نعمت داده باشد.

الهی تو را شکر می کنیم که چشم و گوش و بدنی سالم به ما دادی و نیرو به ما بخشیدی تا به انقلاب اسلامی که برای آن زحمتی نکشیده ایم و تو به قدرت خود آن را به ما ارزانی داشتی خدمت کنیم.

 تا به وسیله آن بتوانیم دین تو را یاری کنیم و به جهاد علمی و فرهنگی در راه تو قدم برداریم و شعار ما می توانیم را به یک باور ملی تبدیل کنیم.

پروردگارا تو را سپاس که به قدرت خود دشمنان ایران را درهم شکستی و آنها را ناامید کردی. این پیروزی تنها یکی از نعمت هائی است که تو به انقلاب اسلامی ارزانی داشته ای و ما نعمت های بیشمار تو را سپاس می گوئیم و از فراموش کاران نیستیم.

درود به مومنان راه انقلاب که ایمان شان به هدیه خداوند، آمریکا و رژیم خونخوار اسرائیل را به شکست کشانده است.

هنر رهبری شکستن قدرت‌های بزرگ، تحقیر آمریکا و پیروز کردن مسلمین است، هیچ انقلابی بدون بزرگ مردی که آن را رهبری کند پایدار نمی ماند و جمهوری اسلامی ایران بر اساس سنت های الهی به عنوان نمادِ پیروزی حق بر باطل در دوران معاصر جلوه گر شده است.

تا به عنوان یادگاری از حکومت مقتدر الهی در جهان باقی بماند، انقلابی که تجلی قدرتِ اراده ایمان بندگان مومن خداوند و الگوئی برای بشریتِ تشنه عدالت و آزادی و امنیت است.

شهدا هیچ‌وقت اندوهگین نمی شوند چون جان خود را در راه حفاظت از دین خدا از دست داده اند و در معامله با خدا کسی ضرر نمی کند. ما به مصائب خدا در سنگ اندازی دشمنان صهیونیست و اقدامات تروریستی استکبار صبر پیشه می کنیم که او دوستدار صابران است.

شکوه و عظمت انقلاب اسلامی در بین جهانیان چنان شده که آوازه آن، توجه و نگاه همه مسلمانان منطقه و جهان را به ایران اسلامی جذب و مورد توجه و عظمت دین خدا قرار گرفته است. این کار جوانانی انقلابی می خواهد که پای شان به سخن مقام معظم رهبری است. آنها به دست پر و خالی فکر نمی کنند آنها به اطاعت دلخوش اند، پای شان به فرمان رهبری است.

خداوندا، تو را سپاس که ایران ما را محل آسایش و پناهگاهی امن برای ما ملت قرار دادید. خدا کند سیرت زندگانی ما تا دوران اقتدار انقلاب اسلامی ایران در تمامی نقاط جهان تداوم داشته باشد.

خدایا تو را به کلام مقدس‌ات، تو را به شأن نزول آیاتت، تو را به اعتبار و احترام پیامبرت، انقلاب اسلامی را پیش مردم خوار و خفیف مکن یا جانمان را بگیر یا سرافراز مان کن.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi