شناسه خبر : 110394
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 , 16:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خطاب به رئیس بنیاد

درد دل‌های معلم جانباز خراسانی

فاش نیوز - با احترام و عرض ادب و خداقوت، خدمت جناب قاضی‌زاده هاشمی؛ معاون محترم رئیس جمهور، جناب رئیس؛ خدمات بنیاد چه زمانی واژه‌ی ۲۵درصد و بالاتر را حذف یا کاهش می‌دهد؟! آیا فکر نمی‌کنید فرزندان ما هم حق زندگی دارند؟! جناب رئیس محترم؛ اینکه استخدام فرزندان ۲۵ به بالا صورت می‌گیرد، ما خوشحالیم و حق طبیعی آنهاست، اما نمی‌شود برنامه‌ریزی و حد و مرزی گذاشته شود. مگر می‌شود جانبازی ۳تا ۴ و‌ یا ۵ فرزندش در بهترین سازمان‌ها و بانک‌ها استخدام شوند، ولی جانباز زیر ۲۵ درصد، سهم ۵ درصدی آن هم رقابت با رزمندگان ۶ماه جبهه را داشته باشد.

جناب قاضی‌زاده عزیز، شما کاندیدای ریاست جمهوری بودید و من شخصاً برنامه‌ی شما را مطالعه کردم. عدالت در گفتارتان مشهود بود. حال که آن نشد و در یک قسمت حساس و مبارکی مسئولیت پذیرفتید، نمی‌شود کمی به عدالت عمل کنید؟! آیا وحی از بالا آمده؟! شما آنچه در گذشته قانون بوده، بدون بازبینی ادامه دهید. جناب رئیس؛ فرزندان ما، تحصیلات عالیه فوق لیسانس دارند، اما شغل مناسبی ندارند.

برای ایجاد شغل وام‌هایی عطا می‌فرمایید؛ باز هم بچه‌های ما دیده نشدند. پس کلاً دستور بفرماید جانباز یعنی از ۲۵ درصد به بالا؛ بقیه را حذف کنید، فکر ما راحت باشد تا جوابی منطقی برای خانواده داشته باشیم. فشار بیماری، بیمه دی، فشار افتصادی، همه یک‌طرف، بیکاری و انتظار فرزندان برای درآمد، ازدواج و کلاً رندگی، طرف دیگر. اما افتخار جانبازی بی هیچ حمایتی از طرف بنیاد ما را سرافکنده ساخته است!

بچه‌ها می‌پرسند، فرزندان فلانی که درصد پدرشان ۲۵ درصد است، استخدام، وام و... دارند. آیا بنیاد فکری هم برای جانبازان زیر ۲۵ دارد یا شما پی‌گیر نیستید؟! جناب رئیس، ما در پایان عمر از چشم فرزندان و خانواده هم افتاده‌ایم و فقط حرف کوچه و بازار مردم عادی برایمان می‌ماند که می‌فرمایند همه‌ی امکانات کشور را به جانبازان می‌دهند! حالا بیا قانع کن که آن جانبازی که تو فکر می‌کنی با ما فرق دارد!

|| م . رضازاده(معلم جانباز خراسانی)

اینستاگرام
سلام. لطفا اینقدربالای۲۵درصد و زیر۲۵درصد راتکرارنکنید. طوری صحبت کردیدانگارهمه فرزندان بالای۲۵درصد و طبعا بالای۵۰درصد ازهمه آنچه درقانون جامع خدماترسانی به ایثارگران آمده برخوردارگشته و مشکل اشتغال ندارند، نه،اصلا اینطوری نیست،بنده جانباز۵۵درصد و آزاده بالای۴سال اسارت و دارای۵فرزند، هیچکدام ازفرزندانم ازطریق بنیاد یا بااستفاده ازامتیازایثارگری درجایی استخدام نشدند. شما مشخص نیست که با بنیادمشکل دارید یا باجانبازان بالای۲۵درصد؟.
شما عزیز هستید ما فقط احقاق حقی که نمایندگان قول اجرایی ان را دادن خواهانیم .خدا نگهدار شما باشد
چراجبهه میگیریدایشان واقعیت رابیان کردند شمانتونستیدیانخواستیدازسهمیه استفاده کنید
ولی واقعیت همین هست که این ایثارگرمحترم گفتند
افرین و درود بر شما عزیز و برادر دوست داشتنی من هم این را می گویم عزیزان بلای 25 درصد را ما دوست داریم ولی انصاف نیست که ما در مقابل همسر و فرزندان خود شرمنده باشیم از اقای دکتر ریسی ریاست جمهور تقاضای تسز=ری امتیازهای جانباز ان بالی 25 درصذ را به زیر 25 درصد دازیم .ای سید عزیز به داد ما برس.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi