شناسه خبر : 110078
پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیران را با این سه وضعیت ارزیابی کنید

فاش نیوز - معمولا" اخباری که در زمان انتصاب مدیران از وضعیت گذشته رسانه ای می شود، چند هدف و دلیل دارد. اخباری مانند فساد در بانک دی، پروژه های زیان‌ده،...
دلیل اول می تواند از روی دلسوزی و پیگیری برای تعیین تکلیف موارد مطرح شده باشد. این اقدام خوبی است که نشان از تعهد مدیریت به وضع سازمان دارد. اما پیگیری و اعلام نتایج پیگیری تا حصول نتیجه قطعی معیار ارزیابی دلسوزی و تعهد مدیر است. البته در این مدت از بنیاد و مدیران آن فقط اعلام مفاسد و معایب بدون اعلام نهایی نتایج را دیده ایم. علاوه بر آن شیطنت برای اتهام زنی و پرونده سازی در جهت مقاصد شیطانی مدیریت.
دلیل دوم می تواند نوعی عوامفریبی و موج‌سواری بر احساسات عوام باشد تا برای خود کسب محبوبیت کنند؛ حتی به قیمت سیاه‌نمایی و سلب اعتماد عمومی. در این حالت چون می دانند عمر مدیریت طولانی نیست، مواردی را در جامعه مطرح و آن را به حال خود رها می کنند.
با توجه به اینکه این موارد در کشور ما کنتور نمی اندازد و هزینه ای برای گوینده ندارد و از طرفی مراجع قانونی، نظارتی و قضایی بازخواست نمی کنند، لذا منافعش برای گوینده بیش از مضرات آن می باشد. ژست مبارزه با فساد هم دارد و مدتی هم در رسانه ها برای اهداف بعدی برجسته می شوند.
و دلیل آخر هم تامین خوراک رسانه های بیگانه، آگاهانه یا ناآگاهانه. مانند انتشار مفاسد بانک دی که در همه رسانه های بیگانه با آب و تاب منتشر شد.
مدیران را با این سه وضعیت ارزیابی کنید تا گرفتار بِگَم بِگَم مدیران نشوید.
اینستاگرام
سلام ، اگر از حق نگذریم بنیاد در خصوص خدمت رسانی از طریق تهاتر عملکرد خوبی داشته مثل هزینه تحصیل دانشگاه و خدمت سربازی فرزندان که پول پرداخت نمیشود.
مدتی قبل بنیاد شهید اعلام کرد ایثارگران محور مقاومت تحت پوشش قرار گرفتند که خبر خوبی بود و خوشحال شدیم لیکن معلوم شد ایثارگران ایرانی را رها کردند تا به بهانه خدمت رسانی به ایثارگران محور مقاومت خدمت کنند اما همگی ناکام شدیم. ظاهرا مدیریت بنیاد همچون شرکتهای پتروشیمی و برخی شرکتهای دارای درآمد ارزی جزو سهم مدیریت اصلاح طلبان است.
متاسفانه نظارتی بر عملکرد بنیاد وجود ندارد و یک مورد تحقیق تفحص توسط مجلس نیز در دوران آقای لاریجانی لاپوشانی شد لذا تبدیل بنیاد به ارگان رسمی دولت که از بودجه عمومی کشور استفاده میکند ضرورت قطعی است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi