شناسه خبر : 110234
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهردار تهران:

برای کمک به پلیس در حوزه عفاف و حجاب کاملاً آماده ایم

فاش نیوز - شهردار تهران ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اظهار داشت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند. در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کارهایی دارد انجام می‌شود ولی علی‌القاعده این تلاش باید مضاعف شود. زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس افزود: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.
گفتنی است، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایفی بر عهده دستگاه در رابطه با موضوع عفاف و حجاب قرار داده شده است. طی سال‌های گذشته عدم توجه کافی دستگاه‌ها به این مصوبه موجب شد تا رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت کشور مسئولیت دهد تا پیگیری‌های لازم برای انجام وظایف دستگاه‌ها صورت گیرد. وزارت کشور نیز قرارگاهی در این موضوع تشکیل داده که شهردار تهران نیز عضو این قرارگاه است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi