شناسه خبر : 110280
شنبه 15 ارديبهشت 1403 , 13:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سراپا اگر زرد و پژمرده‌ایم، ولی.....

فاش نیوز - امروز هم پای کاریم. امروز هم با اینکه سر و رو سفید کرده‌ایم، در کنار آرمان‌ها و اماممان هستیم.

شاید تو گیر و بندهای دنیایی ماها دیده نشیم، خیالی نیست.

سر کرده و سر می‌کنیم؛ دختر با اندکی جهیزیه می‌فرستیم خونه بخت....

اما از عقیده و آرمان، از رفقایی که جا گذاشتیم تو کوه و کمر؛ نمی‌گذریم!

روحشون شاد

|| حسین شرکایی

اینستاگرام
ما تا آخر ایستاده آیم.امروز هر کسی با دشمن همصدا شود و بوق نا امیدی و گرانی و حجاب و حقوق و فحاشی که از منافقین است و همه اش آمریکا و آیادیش مسبب آنها هستند را تو کرنا ببرد و با خصومت فریاد بزند و ایجاد نارضایتی عمدی به دروغ بکندخودی نیست و دشمن محسوب میشود و اشدبرخورد با او میشود
حتی ازگرانیهای سرسام آورهم حق گله کردن نداردبچه پولداربی درد
سلام دوست عزیز جانبازان از آن گروه عاشقان ولایت هستند که با ولایتمداری شناخته میشوند البته جانبازانی هستند که فقط دچار مجروحیت جسمی شدند و به ولایت اعتقادی ندارند که معمولا مثال نماز بدون وضو هستند.
این گروه جانبازان ولایتمدار همان انسانهای فرهیخته ای هستند که شکسته و بد حالش و بقول فرمایش شما پژمرده اش به هزاران انسان درست و سالم ارزش دارند.
البته انسانهای الهی وجود دارند که بقول فرمایش معصوم (ع) اسلام نازک میشود تا اندازه یک نخ برسد اما هرگز قطع نخواهد شد لذا اینگونه انسانهای الهی هستند که اسلام قطع نخواهد شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi