شناسه خبر : 109866
چهارشنبه 29 فروردين 1403 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واقعا خجالت‌آور است!

فاش نیوز - با سلام؛ آقایان، بدون ساختمان آن‌چنانی هم می‌شود خدمت کرد؛ ولی باید در این بین کارهایی هم بکنند تا برای خودشان هم یک چیزی بماند. نمی‌شود که فقط به‌ فکرحقوق کم کارمندی باشند. باید برای زن و فرزندانشان هم درآمدی داشته باشند. همیشه نمی‌شود به فکر خانواده شهدا و ایثارگران باشند. حالا بعضی مواقع اگر اتفاقی افتاد و یا چیزی سرریز شد، خب به آنها هم می‌رسیم. فعلا با این روش، باور کنید ما مسئولین، بجز خودمان چیزی نمی‌شود به ایثارگران بدهیم و یا اصلاً چیزی اضافه نمی‌ماند که به آن بندگان خدا هم بدهیم. فعلاً صبر پیشه کنند تا شاید اگر یک موقع بودجه‌ای اضافه آمد به آنها هم بدهیم.

ساختمان قبلی چه چیزی کم داشت که این‌همه به بیت‌المال و ایثارگران ضرر زدید؟ که هرموقع کاری داریم به ساختمان جدید می‌رویم بیشتر اتاق‌ها خالی است. بیشتر کارمندان اصلاً در اتاق‌ها نیستند. وقتی هم اعتراض می‌کنیم، طوری برخورد می‌کنند که انگار آنها رئیس و شما کارمند هستید. باید گفت در بنیاد شهید و امور ایثارگران جای همه عوض شده است. خدا می‌داند ما از هر کسی که می‌پرسیم می‌گوید ما از کارمندان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران خیلی ناراحت هستیم.

چرا باید در این سازمان مقدس انقلابی این همه گلایه باشد؟! چرا باید این طور باشد؟ واقعاً خجالت آور است که با این رفتارها دل خانواده شهدا و ایثارگران را به درد می‌آورند و هیچ کسی هم جوابگو نیست.

اینستاگرام
بنده ایثارگرهستم ی کارت به مادادندوااسلام بااین کارت چ کنیم
کارت تکریم....کارت ایثار....کارت جانبازی ....همه اینها سبیه شکلات کوچکی است که برای ارام کردن کودک هیچ ارزشی ندارد و هرچه برای ان امتیاز می نامند کشک است و در عمل هیچ بروید و کمتر ما را بازی دهید.دکتر جان
همین خرید ملک کلی دران سود است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi