شناسه خبر : 110180
یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 , 13:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هفت‌سر اژدها در کنار ماست

فاش نیوز - یکی از آثار بسیار موفق تلویزیون که ابعادی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی دارد، مجموعه «هفت‌سر اژدها» است که بر اساس کلیدواژه‌ای که رهبر معظم انقلاب آذرماه سال ۸۲ در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار تهران‌ بیان کردند، نام‌گذاری شده است.

ایشان در این دیدار فرمودند: واقعا اژدهای هفت‌سرِ فساد مالی چیزی نیست که به این آسانی‌ها بشود آن را ریشه‌کن کرد. این فیلم چکیده ۷ پرونده کلان فساد است که به تصویر کشیده شده است. در این فیلم سازمان‌های پلیسی، اطلاعاتی، امنیتی، قضایی و دستگاه‌های اجرایی به چالش کشیده شده‌اند.

افرادی با اعتبار اجتماعی مهم در سطح کشور که دستشان به هر جنایتی برای رسیدن به مقاصد دنیایی آلوده می‌شود. جریان فسادی که مقام معظم رهبری ریشه‌کن کردن آن را آسان نمی‌داند، زیرا به مراکز قدرت وصل هستند و با تشکیل مافیا دست به هر جنایتی می‌زنند. آنان با هزینه‌های کلان افراد مورد نیاز را در همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی پیدا و شبکه خود را چنان تقویت می‌کنند که افراد سالم و درستکار باید هزینه های کلان برای افشای آنان بپردازند.

فکر نکنید آنکه در خراسان رضوی در جوار امام رضا(ع) است یا آنکه خود را شریف می‌داند، نمی‌تواند عضو باندهای فاسد باشد یا با آنان تبانی نکرده باشد. طرف به راحتی در نهاد انقلابی نفوذ می‌کند و دار و دسته خود را در مناصب می‌نشاند و با تشکیل تیم فاسد از درون سازمان خود اعم از پزشک، حقوقی، حسابرس، رسانه‌ای، و با کمک آدم‌های فاسد در سایر سازمان‌ها به پرونده‌سازی برای دیگران مشغول می‌شود؛ تا هم برای سایرین خط و نشان بکشد و هم برای مقاصد خود راه را هموار کند.

نباید فریب افرادی را خورد که در این مجموعه‌ها جا خوش کرده‌اند زیرا قیمتشان متفاوت است. برای افشای این افراد باید محکم، استوار و پیگیر بود و از پرداخت هزینه‌های آن هم واهمه نداشت. این افراد گاهی برخی مقامات دارای حکم از رئیس جمهور، وزیر...  هستند که  رهبری این جریان فاسد را بر عهده دارند.

|| یوسف مجتهد

اینستاگرام
احسنت دقیقا
آنچه که این باندهای فاسد را بوجود می آورد یا تقویت میکند ناشی از چیست ؟
برای درمان هر دردی ابتدا باید درد را شناخت سپس به درمان آن پرداخت
آیا متو لیان در رده های مختلف که وظیفه ذاتی آنها نظارت و برخورد با این مفاسد است درد و منطقه درد را شناخته اند یا نه ؟
در هر حالت وضعیت موجود حکایت از ناتوانی یا مماشات یا تبانی آنان دارد
بقول عرب حاشیه حرامیه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi