شناسه خبر : 109500
سه شنبه 14 فروردين 1403 , 13:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۲۰۰ نفر از معلمان چهار محال و بختیاری(بروجن)

فاش نیوز - با سلام و عرض ادب و احترام ما عده ای(حدودا ۲۰۰ نفر) از معلمان استان چهار محال و بختیاری شهرستان بروجن هستیم که سال های زیادی است که برای تدریس باید مسافت ۱۰۰الی۲۰۰ کیلومتر در جاده های سخت و پر حادثه و کوهستانی و برفگیر این استان را طی کنیم تا هر روز به محل تدریسمان برسیم. این در حالی است که ما اکثرا متاهل و دارای چند فرزند هستیم.

از طرفی سال پیش دو آزمون استخدامی برگزار شد که با نادیده گرفتن نیروهای قبلی و در میان بهت و حیرت ما، نیروهای جدید در شهر بروجن مشغول به کار شدند؛ در صورتی که این امر می توانست ابتدا با بومی‌گزینی نیروهای قبلی و بعد اقدام به استخدام در شهرهایی که کمبود معلم است ایجاد شود. شما می‌توانید این مشقت ها و سختی ها را از نماینده شهرستان بروجن حاج آقا جعفری سئوال بفرمایید.

لذا در مورد سوالی که قرار است از وزیر محترم داشته باشید لطفا شرایط ما را هم مطرح کنید و از ایشان در مورد این مورد هم سئوال بپرسید. همان طور که می‌دانید استان ما استان کوچکی است و معمولا دولتمندان این استان و مردمانش را نادیده می‌گیرند.

ما مردمان مظلوم و محرومی هستیم؛ اما دعای این مردمان مظلوم و محروم زودتر مستجاب می‌شود.. دعاگوی شما خواهیم بود.

|| فاطمه بناییان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi