شناسه خبر : 110021
یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تعارض منافع و نارضایتی‌‌های ایثارگران از بیمه دی

نهادهایی که به نام خصوصی‌سازی تابع قانون تجارت شده اند و به نحوی از خزانه دولت بودجه دریافت می کنند موجب تعارض منافع مسئولان مربوطه و ظلم به جامعه هدف ...

فاش نیوز - ایثارگران از بیمه دی ناراضی هستند؛ زیرا خدمات بسیار جزئی ارائه و از پرداخت هزینه‌های درمانی خودداری می‌کند.

اخیرا خبری منتشر شد که طی آن رئیس بنیاد از بیمه دی قدردانی کرده است. حال سئوال این است که اگر از خودشان تعریف نکنند چه کسی از آنها تعریف کند؟! ایثارگران بشدت از بیمه دی ناراضی هستند؛ چرا که بیمه دی خدمات بسیار جزئی ارائه کرده و از پرداخت هزینه‌های درمانی خودداری می کند.

بنابراین به دلیل چنین وضعیتی، بعضی از جانبازان برای بیمه تکمیلی در سایر بیمه‌ها عضو شده‌اند و خودشان هزینه ماهانه بیمه تکمیلی را پرداخت می‌کنند.
این را هم می‌دانیم که بیمه از قانون تجارت پیروی می‌کند و طبق قانون، مسئولان از مبالغی که حق ذینفعان بوده و پرداخت نشده، درصدی دریافت می‌کنند.

بنابر این، تعارض منافع به‌خوبی آشکار است. یعنی مسئولان مرتبط هر چه کمتر پرداخت کنند، سهم بیشتری دریافت خواهند کرد. هر چند در شرکت‌های خصوصی استفاده از "قانون تجارت" خوب است؛ اما در نهادهایی که به نام خصوصی‌سازی تابع قانون تجارت شده‌اند و به نحوی از خزانه دولت بودجه دریافت می‌کنند، موجب تعارض منافع مسئولان مربوطه و ظلم به جامعه هدف می‌شود.
اگر چه ممکن است مسئولان ذیربط حقوق نجومی دریافت کنند، اما طبق قانون تجارت، این‌گونه دریافت‌ها مشمول حقوق نجومی نیست و قانونی محسوب می‌شود.

|| محسن ناطق

اینستاگرام
مقصر بیمه ها نیستند!
مقصر اصلی، مجلس است که بر حسن اجرای قوانین باید نظارت کند که نمی‌کند!!!
بهداشت، دارو و درمان ایثارگران در قانون مصوب و ابلاغیه 100% رایگان است.
که اجرا نمی‌شود!!!!!
تشکر از توجه شما به مسائل مربوط به جانبازان و رزمندگان و خانواده محترم شهدا و ایثارگران
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi