شناسه خبر : 109316
دوشنبه 28 اسفند 1402 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به حضرت عباس راست می‌گویم!

فاش نیوز - باسلام، باور کنید که تنها کسانی هستند که می زنند به ریشه ایثارگران، خود مسئولین با ادعای انقلابیگری بنیادشهید و امور ایثارگران هستند که آدم هرگز باور نمی کند. حالا شما آقای خودم آمدید از خانواده شهدا و ایثارگران حمایت می کنید؟ برادر عزیز، کدام ایثارگران؟! باور کنید ما دیگر خودمان را جزئی از بنیاد شهید و امورایثارگران نمی‌دانیم. انگار آنها مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران را می گویم؛ یکی از دشمنان سرسخت ما ایثارگران هستند! باورکنید اگر خدای ناکرده، گفتم خدای ناکرده اگر در دولت و مجلس شورای اسلامی بخواهد یک کمکی هم به خانواده شهدا و ایثارگران کنند، خود مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران جلوی آن خدمات را می گیرند. خدا می داند این را راست می‌گویم؛ به حضرت عباس راست می‌گویم.

ببینید، در این دولت و مجلس انقلابی خیلی خیلی به خانواده شهدا و ایثارگران ظلم شده است. باور کنید من خودم دوتا دانشجو دارم که باید با انصاف گفت در دولت های قبل هم دانشجو بودند که دولت های قبلی تمام شهریه دانشجوهای ایثارگران را پرداخت می کردند؛ ولی وقتی این دولت و مجلس انقلابی سر کار آمد، شهریه دانشجوهای دانشگاه آزاد اسلامی را قطع کردند.

این یعنی چی که دولت و مجلس که با رأی این قشر یعنی خانواده شهدا و ایثارگران سر کار آمده اند، باید اینهمه در حق این قشر خدمتگزار این نظام ظلم کنند؟ باور کنید که آدم نمی داند که این آقایان چرا باید اینهمه به این عزیزان بی‌محلی کنند! واقعا مگر ما نبودیم که شما را به این منصب رساندیم؟ حالا این شد مزد ما که شما به ماهیانه کنید

جناب حجت الاسلام مطیعی، ما از این آقایان راضی نیستیم و می گوییم آقایان ما را به خیر شما امیدی نیست؛ لطفا شر مرسانید. و باور کنید که هرچه هم داد و فریاد می کنیم که آقای رئیسی متوجه اشتباه خودش بشود و این آقایان مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران را عوض کند، نمی‌دانیم چرا بیشتر با ما لج می کند! انگار ما داریم با انقلاب مخالفت می کنیم! واقعا همه چیز در این دولت دارد برعکس می شود. انگار آنها به ما رای داده اند تا ما سرکار بیائیم! باشد؛ به هم می رسیم جناب آقای رئیسی، خیلی زوددیرمی شود!

|| همت

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi