شناسه خبر : 109132
چهارشنبه 23 اسفند 1402 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی !

فاش نیوز - ضرب المثلی هست که میگه "هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه" معلومه که رئیس بنیاد شهید و مدیراش پیش رئیس جمهور از عملکردشان تعریف می کنند و به به و چهچه راه میندازن و همه چیز رو گل و بلبل نشون میدن.

ما چند تا جانباز ۷۰ درصد و کارمند ستاد بودیم که  در روز ورود رئیس جمهور به ما گفتن امروز به اداره نیاید. شاید ترسیده بودند از اینکه از بعضی عملکردشان در نزد رئیس جمهور انتقاد کنیم و نمایشگاه پرزرق و برق آنها را که آفتاب لگن هفت دست بود و شام و ناهار هیچی را از رونق بندازیم.

سووال این است که اگر عملکرد قابل قبولی داشتند حداقل از چند ایثارگر و یا حتی از نمایندگان تشکل ها برای این مراسم دعوت تا مشکلات را به رئیس جمهور منتقل کنند و یک طرفه به قاضی نمی رفتند. علاوه بر آن هزینه های صرف شده برای راه اندازی این نمایشگاه موقت که در پارکینگ بنیاد برگزار شد سر به فلک می زند.

||جانباز ۷۰ درصد

 

اینستاگرام
سلام ، کلیه اقدامات دولت تبدیل به مشتی حرف و نمایش شده و نتوانست برای مهار افزایش قیمت ها کاری کند. در حالیکه مردم از مشکلات معیشتی رنج میکشند از سوی دیگر دولت با حرف زدن و نمایش دادن بی حاصل تلاش میکند اوضاع را خیلی خوب نشان دهد لیکن افزایش قیمت ها همچنان ادامه دارد و کالاهای مورد نیاز مردم هر روز گرانتر میشوند.
نامگذاری هر سال توسط مقام معظم انقلاب که تبیین راهبرد حکومت است در دولت انقلابی بسیار ضعیف اجرا شده و همان گزارش در خصوص مقدار افزایش درآمد از مالیات یا ممانعت از فرار مالیات دانه درشت ها و خانه های خالی و غیره نیز بی اساس بود بطوری که در عملکرد سال 1401 سازمان امور مالیاتی ملاحظه میگردد برای فقدان هر گونه کارکرد یا فقدان درآمد مودی شش میلیون تومن مالیات بر کارکرد و درآمد قطعی ابلاغ کردند که عین ظلم است ، لذا چنانچه قرار باشد به هر قیمتی غیر شرعی و غیر قانونی دولت درآمد کسب کند و هزینه ریخت و پاش ها را پرداخت کند دیگر دولت جمهوری اسلامی و دولت شاهنشاهی تفاوتی ندارد زیرا انتظار اعمال ظلم و درآمد غیر شرعی را برای ادعاهای پوچ کسب درآمد شرعی و قانونی از دولت انقلابی نداشتیم.
لطفا دیوان عدالت پیگیری کند کلیه قوانین ، بخشنامه ها و دستورالعمل هایی که از فقدان کارکرد و فقدان درآمد اینچنین مالیات بر درآمد کسب میکند باطل نمایند تا خزانه نظام اسلامی با پول حرام آلوده و برکات ضایع نشود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi