شناسه خبر : 110051
چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسیدگی به درخواست ایثارگران توسط سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی

فاش نیوز - در تداوم برگزاری ملاقات های مردمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با آحاد مراجعان در روزهای سه شنبۀ هر هفته، دیدار روز جاری با رسیدگی به درخواست 41 نفر از شهروندان علی‌الخصوص خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران برگزار شد
 
رسیدگی به درخواست 41 متقاضی توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی

«ایثار»، علی‌اکبر سلمانی در این دیدارها بعد از بررسی مشکلات مطرح شده، ضمن ارائه راهکارهای قانونی، موارد را پس از بررسی، جهت رسیدگی و اقدام لازم به واحدهای ذیربط ارجاع داد.
 
در این دیدارها درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده در حوزه معاونت «تعاون و امور اجتماعی»، «بهداشت و درمان» و «فرهنگی و آموزشی» بررسی و دستور رسیدگی سریع از سوی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی صادر شد.
 
در ملاقات مردمی امروز معاونان، روسا و کارشناسان ستادی نیز از ساعت هشت صبح در محل میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی حضور یافتند و تا ساعت 13 به سوالات و درخواست های مطرح شده توسط اعضای معزّز جامعۀ ایثارگری پاسخ دادند و دستورات پی‌نوشت شده از سوی سرپرست بنیاد استان را پیگیری کردند.
 
ملاقات های مردمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی روزهای سه شنبۀ هر هفته برگزار می شود. این ملاقات ها برای اولین بار در اواخر سال گذشته از ستاد استانی و تبریز خارج و در شهرستان ها نیز دایر شد بطوریکه در میزبانی های اول و دوم، به ترتیب شهرستان های اهر و آذرشهر طی بهمن و اسفند سال گذشته تجربۀ اسقرار میز خدمت بنیاد استان را به ثبت رساندند و برنامه ریزی شده شهرستان های دیگر آذربایجان شرقی نیز مقصد کاروان میز خدمتِ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باشند.

اینستاگرام
سلام.به.ریاست.مهترم.تبریز.از.جنابالی.تشکر.و.قدردانی.مکنم
که.هر.سه.شنبه.با.ایثارگران.دیدار.می.کنی.و.درد.دلاشون.
کوش.می.کنی.من.جانباز.زیر.۲۵.درصدم.پروندی.من.احراز
شده قبلان دهک من «۵»بوده.الان.دهک.من.شده.یک
از.جنابالی.خواهش.مکنم.درمورد.معیشت.من.رسدگی.فرماید
الان.من.یک.نیم.سال.منطزر.هستم.؟؟؟؟؟؟؟؟
ارادتمند.شما.رزمنده.مستعر.منطزر.جواب.هستم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi