شناسه خبر : 110313
یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 , 12:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت ۱۶ نیروی فراجا از ابتدای سال تاکنون

فاش نیوز - سردار محمدیان با بیان اینکه باب شهادت در فراجا باز است، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۶ نیروی فراجا در راه برقراری امنیت به شهادت رسیده‌ان

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع پرس، مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز (یکشنبه) با حضور فرماندهان و کارکنان فراجا از یگان‌های مختلف در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد. 

سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با دفاع پرس، با بیان اینکه اقتدار و عزت خود را مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: به برکت خون شهدا علی‌رغم تمام تهدیدات کشورمان در منطقه و جهان از امنیت بالایی برخوردار ست.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه شهدا با ایمان راه خود را انتخاب کردند و در مسیری که انتخاب کردند ثابت قدم بودند، گفت: ملت ایران و نیرو‌های مسلح باید مستحکم راه شهیدان را ادامه دهند و روحیه ایثار و شهادت طلبی را در خود تقویت کنند. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: باب شهادت در فراجا باز است و از ابتدای سال تا کنون ۱۶ نیروی فراجا در راه برقراری امنیت به شهادت رسیده‌اند. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi