شناسه خبر : 109168
چهارشنبه 23 اسفند 1402 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقتی از بنیاد شهید گلایه می کنیم...

فاش نیوز - وقتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران گلایه می کنیم، بعضی از ایثارگران به ما خرده گرفته و می گویند چقدر دنیاطلب شده اید.

عزیزان ایثارگر، ما دنیاطلب نشده ایم؛ بلکه شما گوش مبارکتان را گرفته اید و حرف حق ایثارگران دلسوز و خانواده شهدا را نمی شنوید و خودتان را دنیا زده حساب می کنید.

شاید ما از شما از دنیا دلزده‌تر هستیم ولی حرف بر سر حیف و میل بیت المال است. بودجه برای بنیاد شهید و امور ایثارگران گرفته می شود ولی به کسانی که باید برسد متاسفانه نمی رسد.

خب نظر شما در این مورد چیست؟ هر چند که شما می فرمایید چرا گلایه می کنید. خب می گویید چکار کنیم؟ ما که مثل بعضی ها دورویی و پارتی نداریم که برویم خودمان را خوار و کوچک کنیم.

ما نمی توانیم به خاطر خیلی از مسائل جلوی بنیاد شهید، مجلس و یا دولت اعتراضی کنیم. پس به ما بگویید باید چکار کنیم؟ آیا باید ساکت بشینیم و از ناملایمات هیچ نگوییم و از کم‌کاری ها هیچ نگوییم؟

خب این طور که بیشتر به بیت المال خسارت وارد می شود؛ در حالی که بودجه از خزانه داده می شود. ولی به دست کسانی می رسد که حتی به خون ما ایثارگران از صدام هم تشنه‌تر هستند.

چرا باید گلایه نکنیم؟ ما بجز این سلاح، هیچ چیز دیگری نداریم. پس باید از این سلاح به طور مناسب استفاده کنیم. تا شاید آن کسی که باید بداند ببیند و متوجه شود که در این نهاد که باید از همه بهتر باشد بهتر که نیست، بماند؛ شاید صد برابر بدتر هم هست و رئیس خوبی هم ندارد که به حرف های دلسوزان این سازمان -که ولی ‌عمتان این سازمان هستند- گوش نمی دهد و بیشتر آنها را آزرده خاطرمی کند.

سخن اینکه ارائه خدمت الکترونیکی پیشکش آقایان، واقعا از دست این مدیران خسته شده ایم. ببینید دیروز آقای رئیسی، رئیس جمهوری محترم در بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور یافت. ولی ما این سرزدن را قبول نداریم. می پرسید چرا قبول نداریم؟ به خاطر اینکه هر چه کار کرده بودند هیچ کدامشان به درد ما خانواده شهدا و ایثارگران نمی خورد و فقط به درد کارمندان می خورد.

من که جانباز جنگ و شهرستانی هستم چگونه به تهران بیایم و از این امکانات مرکز استفاده کنم؟ ببینید چطور دارند پول بیت المال ر ابه زمین می زنند.

بنده حدود یک سال است که نمی توانم یک فیش ساده از سایت بنیاد شهید و امورایثارگران بگیرم؛ ولی مسئولین بنیاد شهید پر ادعا در گزارش خود به آقای رئیسی و رسانه ها طوری از امکانات بنیاد شهید و امور ایثارگران صحبت می کنند که انگار ما ایثارگران داریم در عسل غلت می خوریم. ولی دریغ از یک خبر خوب برای ایثارگران. از این مسئولین بنیاد بعید هم نیست؛ چون ما را زیاده‌خواه می دانند.

خب از این آقایان چه توقع دارید که به ما خدمت‌رسانی کنند، ما هر روز که می خواهیم به پزشک و یا درمانگاه و یا داروخانه مراجعه کنیم، گوشت تنمان را می ریزیم که باز نکند بیمه دی باز هم با این طرف هم قرار دادش را لغوکرده باشد.

واقعا که آدم نمی داند با این مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران چکار کند؛ چرا که آقایان طوری از خدمات‌رسانی خود به ایثارگران صحبت کرده اند که انگار شق القمر کرده اند.

از روزی که این آقایان وارد بنیاد شهید و امور ایثارگران شدند دارو و درمان ایثارگران را کن فیکون کردند.

از روزی که وارد این سازمان شدند حتی یک خدمت کوچک هم به ایثارگران ارائه نکردند. متاسفانه وقتی نزد فک و فامیل و دوست و آشنایان می نشینیم، مورد لعن و نفرین قرار می گیریم و می گویند  شما هر سال یک ماشین گرفته و هر ماه چند برابر حقوق می گیرید و هر سال چندین بار حقوق شما را اضافه می‌کنند.

به مامی گویند معلوم است که شما باید از این نظام و رهبری هم حمایت کنید. اگه شما حمایت نکنید کی حمایت کنه؟! این یک حرف را درست می گویند. ما تا پای جان از رهبری حمایت می‌کنیم؛ نه به خاطر اینکه هر روز به حقوقمان اضافه می شود؛ نه فقط به خاطر خدا و پیغمبر که فردای قیامت یقه‌مان را نگیرند از اونها می ترسیم. خدا شاهد است که در این جمهوری اسلامی ایران کمترین حقوق را ایثارگران و خانواده شهدا می‌گیرند و فقط به خاطر برخی مسئول نفوذی که می خواهند آبروی ما را ببرند، این طور در رسانه ها بزرگ‌نمایی می‌کنند. خدا از این طورمسئولان نگذرد و ما هم که نمی گذریم. باور کنید پزشک معالج بنده ام آر آی نوشته؛ چون اون درمانگاه می گفت که مسئولین بنیاد شهید و بیمه دی نیامدند تمدید قرارداد کنند. ما هم با آنها لغو قرارداد کردیم و بنده به خاطر هزینه زیاد (می شدحدود۲۵۰۰) بنده نتوانستم بروم به پزشک مراجعه کنم و باز هم نتوانستم بروم ام آی آر بگیرم. ولی مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران اینهمه گنده‌گویی می کنند.

نمی دانم به کی شکایت کنیم. دیروز هم آقای رئیسی آمد و رفت و تمام شد و ما ماندیم و هزار گرفتاری. دیگر حتی از یک ایثارگری هم صحبت نشد. فقط آمدند که بگویند ببینید ما چقدر به ایثارگران خدمات می دهیم؛ ولی خدا می داند باز می گویم حتی یک صدم اینها به درد ما نمی‌خورد.

اگر می خواهند به ما خدمت کنند، کمی به معیشت ایثارگران برسند؛ که مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران را یکجا می خورند و هیچ‌گونه امکاناتی را به ایثارگران نمی دهند و ما ایثارگران و خانواده شهدا راضی هستیم که در بنیاد شهید و امور ایثارگران را ببندند. چون هیچ خدمتی به مانمی کند.

|| همت

اینستاگرام
فاش نیوز لطف کنید از طرف ایثارگران به مجلس پیام ما را برسانید ، هر سال سر ایثارگران یک بلایی می آورند با قانونهای ناقص و تبعیض امیز مثل تبدیل وضعیتها به خصوص برای طرحی های بهداشت و درمان که الحق فرق گذاشتن ، شورای نگهبان و دولت و مجلس دست به دست هم دادند تا ایثارگران را روانی و افسرده کنند؟ فرزند بنده امسال آخرین سال طرح هست ولی دوستاش که زودتر رفتن طرح رسمی شدند و تمام حالا چرا فرزند من حقش نیست؟ به خدا که فردای قیامت باید جوابگو باشند ما ادعای کشور اسلامی داریم؟ همین نیروهای عادی شرکتی غیر ایثارگر ببینید که چقدر پیچ و تابشان میدهند که چه؟ حتما گردن شرکتها خیلی کلفت هست که حذف نمیشوند وگرنه همه بهانه هست برای بازی دادن بقیه.. . یا لااقل از حقوق باقی کارمندان که نجومی بگیرند کم کنند تا حقوق همه مساوی شود دیگه شور همه چی بالا اومده ، حالا ایثارگرا چه گناهی کردن که قانون برایشان لغو میکنند؟ چرا دنبالش نیستند تا دوباره برگردد؟ حق طرحی ها باید مثل هم باشد چرا یک بچه جوون ۲۳ ساله باید قربانی ندانم کاری شما ها شود؟ اگر حق یک ایثارگر بوده حق فرزند ایثارگر دیگر هم هست یا نه؟ اگر مسلمون نیستید لااقل انسانیت داشته باشید چرا با روح و روان فرزندانمان بازی میکنید؟ مجلس جواب ایثارگران را بدهد .. کجا رفت قول و وعده ای که دادند؟ تبدیل وضعیتها برای ایثارگران بایستی دائمی شود اگر غیر از این باشد فرزندان ایثارگر سالهای آینده بزرگترین ضربه را میخورند . . فاش نیوز حرف ایثارگران را تیتر کنید همه معترض و آشفته هستند
تنها راه گرفتن حق از مجلس ودرخواست برای تعطیل شدن بنیاد تا زمانیکه یک لیدر برای جمع کردن کل جانبازان وخانواده شهدا بوجود نیاید روز به روز بدتر هم خواهد شد راهش فقط همینه .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi