شناسه خبر : 109225
پنجشنبه 24 اسفند 1402 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آدم دیگه رغبت نمیکنه بره بنیاد!

علی - والله آدم نمیدونه به مسئولین بنیادشهید و امور ایثارگران حال حاضر چی بگه! اگه اعلام کنی که یه عده دارند توی بنیاد شهید و امور ایثارگران کوتاهی می کنند، باید تو را مجازات کنند. اگر بگی میخوام سوت زنی کنم که دارند به بیت المال مملکت دست درازی می‌کنند، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران یه پرونده بزرگ برات درست میکنه که نتونی اونو به دوش بکشی. خب این یعنی تناقض! ای کاش از اول این همه با ایثارگران اختلاف نظر نداشتید که آدم نمیدونه اصلا این اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، مربوط به چه کسانی هست!

در این مدتی که مسئولین بنیادشهید و امور ایثارگران سرکار آمدند گفتند با هیچ کسی شوخی نداریم و به هیچ کسی اجازه اعتراضی نمی‌دهیم یعنی ما هر کاری که خودمان دوست داشته باشیم انجام می‌دهیم و به ایثارگران ربطی نداره انگار که ما ایثارگران واقعا غریبه هستیم و اشتباهی جانباز و خانواده شهید شده ایم اصلا باور نداشتیم که در این دولت اینقدر به خانواده شهدا و ایثارگران ظلم بشه!

شما دیدید که نمایندگان دور قبل رای نیاوردند و اگر هم رای آوردند، چند پله با رای ۴سال پیش فاصله دارند. فقط به این خاطر هست که به ایثارگران دهن کجی کردند و در خدمات رسانی به ایثارگران کوتاهی کردند و هیچ از کوتاهی دولت و مجلس درباره خدمات نرساندن مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحی نخواستند که چرا باید در این دولت به اصطلاح انقلابی این همه در حق ایثارگران ظلم بشه؛ از دارو و درمان که دغدغه اصلی ایثارگران هست تا معیشت ایثارگران که فقط یه چیز یاد گرفتند ما معیشت ایثارگران بیکار را اینقدر اضافه کردیم که همش دروغ هست ولی از حقوق و دریافتی ایثارگران حقوق بگیر بنیاد شهید که از همه کارمندان و کارگران کمتر حقوق می گیرند، هیچ صحبتی نمی کنند که در اصل باید همتراز کارمندان دولت و نیروهای مسلح حقوق بگیرند که حدود نصف اونها حقوق می‌گیرند.

خب این یعنی که در هیچ دولتی به ایثارگران رسیدگی نشده و تازه در این دولت حتی بیشتر هم ظلم شد و کم کارترین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این ۴۵ سال در این دولت بود خلاصه آقای قاضی‌زاده و مدیران تحت امر ایشان خیلی در حق ما ایثارگران کوتاهی کردند.

 خدایا خودت فرجی کن تا آقای قاضی‌زاده خودش بنیاد شهید و امور ایثارگران را ترک کند که ما واقعا نه روی این را داریم که بریم جلوی مجلس و دولت اعتراض کنیم و نه روی آن را داریم که به آقای رئیسی اعتراض کنیم چون ما برای خدا رفتیم و از هیچ کسی واقعا توقع نداریم ولی باور کنید که دلمان به حال بنیادشهید و امور ایثارگران می‌سوزد که داره از درون از هم میپاشه.

  بنیاد شهید و امور ایثارگران دیگر بنیادشهید قبل نمیشه. آدم رغبت نمیکنه بره داخل اداره بنیادشهید و امور ایثارگران. حال آدم یه طوری میشه. دیگه روح شهدا در اون اداره نیست. واقعا شده یه اداره کارمندمحوری که فقط به کارمندان سرویس میده نه خانواده شهدا و ایثارگران. بنیاد شهید و امور ایثارگران فقط به فکر حق و حقوق کارمندان بنیاد شهید هست که از کارمندان دولت کمتر حقوق نگیرند و یا حق بن و یا مایحتاجشون از بقیه ادارات کمتر نشه. این هست وضعیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمان آقای قاضی‌زاده!!!

 حالا میشه سوت زد و یا باید به کجای بنیاد شهید و امور ایثارگران مظلوم سوت زد. سهامش که از همه سهام ها کمتر ارزش داره. بیمه تکمیلی ایثارگران که از همه بیمه های تکمیلی کم ارزش تره که باور کنید بیشتر درمانگاه ها و سونوگرافی ها و بیشتر آزمایشگاه ها و بیشتر ام آر ای ها و خیلی های دیگه قراردادشان را با بیمه دی که مربوط به ایثارگران هست، لغو کرده اند و ما هم دیگه توان دکتر رفتن را نداریم و باید در خانه بمانیم تا بمیریم!

  شما را به خدا اینهمه زبان بازی نکنید. اینجا برای نمایندگی نیست که هر حرفی بزنید. اینجا ما همه مجروح هستیم و رفتار همه زخم داریم که باید درمان بشه نه اینکه با زبان بازی بخواهید ما را بازی بدید، ای مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران!

اینستاگرام
این بنیاد به هیچ چیز رحم نمی‌کند
چند سال پیش در سابق سوار ماشین یکی از دوستان جانبازم بودم که از من سوال کرد که آیا از سهمیه سوخت استفاده می‌کنم. من گفتم من اصلاً ماشین و پلاک فعال هم ندارم. دوستم گفت چه ربطی دارد و فقط اگر جانباز 50 درصد به بالا باشی سهمیه سوخت به صورت پولی برایت واریز می‌شود. باورم نشد گفتم چطور باید متوجه بشم؟ همان لحظه گوشیش را درآورد و با کد ملی من رفت در سامانه سوخت و در آنجا دیدم بیشتر از یک سال است که ماهانه به حسابم یارانه سوخت واریز شده و مبلغ زیادی جمع شده ولی حتماً باید فقط از سوخت استفاده می‌کردم از دوستم تشکر کردم و این سهمیه را دادم به دامادم که مسافرکشی می‌کرد و گفتم چه کسی بهتر است نوه‌هایم بخورن و بنده خدا دامادم کلی ذوق کرد و از من هم تشکر کرد. ولی پس از بنیاد شهید قاضی‌زاده این سهمیه هم قطع شد و سفره خانواده دامادم و نوه‌هام کوچکتر شد و اگر ماشینی هم زیر پای خودم هم باشه سهمیه بی سهمیه یعنی این بنیاد به هیچ چیزی رحم نمی‌کند و خنده‌دار است یک عده که حتی جانباز هم هستند می ‌گویند بنیاد آمده تا با فساد و بساط آدمهای فاسد برخورد کند و پای آنان را از این سفره بیت المال قطع کند. آخر آیا ما آدمهای فاسدی بودیم که بنیاد آمده سهمیه سوخت ما را قطع کرد؟ نمی‌دانم این همه بودجه در بنیاد شهید صرف چه افرادی بنام ایثارگران می‌شود؟
سلام برادر عزیز، به دستور تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امام خمینی دستور داده است که مجروحان جنگی را بصورت رایگان درمان کنند،بعد به دستور مجلس شورای اسلامی قانون جامع ایثارگران و تأیید شورای نگهبان و مصلحت نظام قانون شده،تا قبل از آن شرکت بیمه ایران عهده دار بود تمام هزینه های درمانی را پرداخت می کردند اما متأسفانه تحویل بیمه تکمیلی دی داده شد به ولله قسم خود جانباز که بیماری های خود مربوطه را درگیر کرده است ازجمله چشم و گوش که مربوط است دکترها آزاد دریافت می کنند اما بیمه دی هزینه درمان را تکمیل نمی دهند مجبورم داروهای خودرا آزاد بگیرم از کجا هزینه خود را پرداخت کنم؟
از زمان کروبی به درد نخور...
تا به امروز...
همین وضع بوده و هست و خواهد بود!
مگر اینکه تغییرات اساسی و صحیح صورت پذیرد.
خانواده معظم شهدای جنگ و بمباران... و
جانبازان بمباران را، تحت پوشش قرار دهد.
و جانبازان جنگ که جمعی نیروهای مسلح بوده اند را ستاد کل ن م تحویل یگیرد.
به هر حال جانبازان جنگ یا پاسدار بودن یا ارتشی یا انتظامی...
که ستاد کل باید متولی اینها باشد.
چه جانباز شاغل و چه بازنشسته یا مستعفی...
و حتی اخراجی ها،،، اگر ضد امنیت ملی نبوده اند.
یا حدأقل، زیر مجموعه یگان‌های خدمتی خود یاشند.
غیر از این باشد، روش غلطی ست!
و رانت های سنگین ایجاد کرده و می‌کند.
اما یگان‌های نظامی قوانین خاص خود را دارند.
و سلیقه ای برخورد نمی‌کنند.
یک بام و چند هوا شده.....!!!
جانباز عزیز با حال امروز شیخ مهدی کروبی کاری ندارم ولی بی انصافی نکنیم زمان مدیریت ایشان بهترین دوران بنیاد بود شاید شما از مجروحان خر مشهر ورمضان نبودید مثل اینکه یادتان رفته بچه های بنیاد که اکثرآ از بچه های جنگ بودند می آمدند درخانه پانسمان می کردن که دکتر نیز همراهشان می آوردند که در صورت نیاز وبد بودن حال مجروح به بیمارستان ببرند با خودشان یک پلاستیک بزرگ وسائل پانسمان ودارو می آوردن که مبادا در نبود آنان خانواده با مشگل مواجه شود من حقوق بگیر بودم ولی باز بنیاد حقوق می داد با اینکه تحت پوشش بیمه ایران بودیم بیمارستان‌ها اصلا توجهی به بیمه نمی کردند چون مجروح جنگ بودی وظیفه وجدانی برایشان مهم بود نه فکر در آمد کمی منصف باشیم دلیلش را خودت بهتر می دانی دوران شیخ مهدی بهترین دوران خدمت رسانی دربنیاد بود که متاسفانه سال به سال بهتر از سال قبل تا به امروز رسیدیم که داروی آشغال ایرانی که نصف ماه جواب میده ونصف ماه را یا باید آزاد بگیریم یا از دفترچه پرستارمان دزدی کنیم متخصص دارو نوشته هیچ داروخانه ای نمیده یا سیستم قطعه یا میگه آزاد ببرید فاکتور صادر کنیم ما را با آقایانی که یک دهم حقوق آنان را می گیریم اشتباه گرفته اند با این دایره زنگولی که در بوق وکرنا نسبت به خدمت رسانی به خانواده شاهد می کنند مردم هم حق دارند نسبت به ما این دید را داشته باشند
علی آقای عزیز سلام واقعیت‌ها را گفتید ولی خواهش میکنم از روباه چیزی نگی .پیر مردی در روستای ما چند تا مرغ وخروس داشت با فروش تخم مرغها امرار معاش می کرد یک شب روباهی به مرغدانی او زده و تمام مرغ ها را خفه کرده بود و پیر مرد بیچاره که آدم ساده ای بود به روز ما افتاد وفلاکت وبدبختی سراغش آمد ومجبور شد به کارگری مزارع مردم برود تا لقمه نانی برای خانواده پیدا کند روزی شخصی از روباه سخن به میان آورد پیر مرد که در آنجا حظور داشت آهی کشید وگفت پسرم از روباه نگو که دلمو خون میکنه آخه لامصب می خوردی هم منصفانه می خوردی یکی مال تو یکی مال من تا من هم بد بخت نشم حالا قظیه ما شبیه همان پیر مرد روستای ما شده که از بنیاد وبهداشت درمان نگو البته رئیس قبلی بهداشت را بلاخره بعد ۲۰ سال برداشتن چون دیگه به رئیسش هم شاخ می زد انشاالله این یکی آدم با وجدانی بشه که دلم پر خون است دکتر معروف شهر که اتفاقآ رئیس یکی از بیمارستنهاست بخاطر خفگی وبی خوابیم که هر از چند گاه دمل باز می کند ودیگر این گچ های که به اسم قرص به خوردمان میدن جواب نمیده تا پنج روز هم شده بی خوابی خفگی می کشم چند روز پیش با زور بردنم پیشش اون نیز لطف کرد گفت تا بعد عید که مرخصیم می خوام خودم درمانت کنم گفت بعد تعطیلات بیا بستریت کنم وبرا یک ماه دارو نوشت ولی کو دارو بیچاره همسر وپرستارم کل شهر را زیر رو کرد که یا نداشتن یا سیستم پر سرعت اینترنشان قطع بوده که گفتن آزاد بخواین داریم وفاکتور می دیم ولی ۱میلیون کجا بود در این زمان مجبورم مثل قبل عذابو تحمل کنم تا بعد تعطیلات پس خواهشآ از دارو درمان وبنیاد نگو که دلم مثل همان هم ولایتی ام خونه .خدا به درد بد تر از درد ما دچارشان کنه که خانواده پیگیر مسائل درمانشان باشند تا بفهمند درد چیست جانبازی که ۴۵ ساله درد میکشه چه زجری خود جانباز وخانواده تحمل کردن ولی به خاطر حفظ آبرو دم بر نیاورده اند ولی اینا مگه شرم وحیا سرشان میشه مگر اینکه خدا انصافشان بده زخمهای تیر وترکش به درک اونا درد نیستن یا بی حس هستند یا دردشان را تحمل می کنیم خدا در آخر عمری فقط زمین گیرمان نکنه به حق خانم زهرا.س.
باسلام خدمت اقاناصر عزیزاقاجان درست می‌فرمائید برادرعزیز احمدی‌نژاد حقوق جانبازان را۲۴ یانهایت ۲۶بحساب میریختندولی الان تاسودروز۳۱رانگیرندحقوق خانواده شهدا وایثارگران رابحساب نمیریزندازکجای بنیادشهید وامورایثارگران بگیم که دل ایثارگران بینوابدردنیادازداروودرمان که اصلا اونجانروازحقوق ومعیشت که نگوواونجاهم نروازخدمات نگوواونجاهم مروازخدمات رفاهی هم نگوواونجاهم اصلا مروباورکنیددرزمان احمدی نژادبنده وخانواده یک بارباخانواده قسمت شدرفتیم مشهد وکلی هم بائس وبانی این سفررادعاکردیم حالاهرکسی که باشه ولی بعد ازاون دولت روحانی که به خون ایثارگران تشنه بودسرکاراومدوتمام خدمات رفاهی راقطع کردوماهم بیشترازاین ازاون دولت توقع نداشتیم وگفتیم اشکال نداره راه این دولت که دولت امیدبودباراه مادوتاست وتوقع هم نداشتیم ولی امان ازدولت انقلابی ومجلس انقلابی که ه دوروی دولت ومجلس امیدراسفیدکردندنمیدانم چرامادردولت آقای رئیسی شانس نیاوردیم کسی که به نیروهای انقلابی خیانت کردوبه نفع حزب الهی هاکنارنرفت ازشانس بدماشدرئیس ما که اون هم مردانگی کردوازماتلافی کرد که چون بهش رای ندادندخب بتورکنیدمن راضی بودم آقای آخوندی وزیر آه وشهرسازی دولت روحانی بشه رئیس بنیادشهید وامورایثارگران ولی این آقایان مسئولین بنیادشهید وامورایثارگران که دربنیادشهید وامورایثارگران مدیرت رادردست گرفتند نباشندبنظرشمااگه آخوندی بودمیخاست باایثارگران چکارکنه که آقای قاضی‌زاده ومدیدان تحت امرایشان نکردند میخاست شهریه دانشجوهای دانشگاه آزاد اسلامی راقطع کنه یادرچندسال اخیرکمیسیون پزشکی برگزارکننده ویاسهمیه بنزین جانبازان راقط کنه ویامیخاست خدمات رفاهی ایثارگران راقطع کنه ویامیخاست داروودرمان ایثارگران رابه بیمه دی واگذارشده ویامیخاست معیشت ایثارگران بینوارابه یارانه ربط بده برای دهک بندی برای قطع کردن حق وحقوق شون ویامیخاست وام مسکن ایثارگران رایک سوم کنه وخیلی های دیگه که آدم خسته میشه ازنام بردن اونها خب خدمتتون عرض میکنم که این آقایان بظاهرسوپرانقلابی هم همین کارها راباتمام خانواده شهدا ایثارگران کر دندخب بنظرشمااحتیاج بودکه یه آدمی مثل آخوندی بیادوبگه من افتخارم این هست که تمام این امتیازات ایثارگران رابه صفررساندم خب آقای قاضی‌زاده هم همین کارها راکردندپس ببینیداین دولت واون دولت بحال ماهیچ فرقی نمیکنه فقط اینها درظاهرهرروزچندبارالکی میگن مابه هرجانبازی یه خودرودادیم که صدبرابربدترهست خودتون هم میدونیدخیلی دلمون ازدولت آقای رئیسی پرهست ولی بخاطرخیلی چیزها تحمل میکنیم خداتحمل همه رازیادکنه که طاقت بیاریم
علی عزیز برادر شیر دلم سلام .آقایان چنگولک بازان حرفه ای شده اند فعلا موقع ترک تازی اینهاست بگذار بتازند یک جای خسته میشن آن موقع خدا خودش فریاد مظلومیت بچه ها را نشانشان می دهد آن وقت بچه های ما به ریش آنان که به ریش ما خندیدن خواهند خندید که فعلا بادرد ما می سوزند ومی سازند خدا رحمان الرحیم است برادرم راستی چند سال پیش مارا هم باپارتی بازی یک سفر زیارتی بردند اگه اون پارتی ما نبود توخواب هم نمی دیدیم آن زیارت با صفای آقا امام رضا.س. را زشته آدم فقط نقطه ضعف کسی را یاد آوری کنه ونمک نشناس باشه خوب اینا هم باید هزینه کرد ارائه بدن به ما فوقشان
بنام خدا
بدون مقدمه وصراحتا. مکرراعرض کنم خدمت دوستان وهمدردان عزیزم وفتی مابرای احقاق حق خودمان وجامعه هدفمان ازنوشتن هویت خودمان اباداریم وبانام های پ وچ وت مطلبمان رابیان میکنیم یعنی اینکه ترس ازشناخته شدن داریم همین یکی ازبزرگترین دلایل اجحاف به جامعه ایثاراست چراکه وقتی مثلاقاضی زاده یاهرمسئول بنیادی مطالب راببیندمیگویداینهاکه ازترس حتی حاضرنیستن خودشان رامعرفی کنند. پس هرکاری که میخواهندمیکنندرزمنده ای که باشهدازندگی کرده وایثارگری که درمسیرامام راحل رحمة الله علیه بوده باهمان منطق دفاع مقدس درمیادین ظاهرمیشودلذابعنوان برادری کوچکتربرای چندمین باراین مطلب رابسمع دوستانم رسانیدم
آقا رضا امیران فارسانی برادر عزیز سلام فرمایشات جنابعالی صحیح وقابل احترام ولی بزرگوار شما فکر می‌کنید اگه اینا بخوان هویت بچه هارا دربیارن برایشان مشگله نه بزرگوار از کجا معلوم طی چند پاتک بسیار پیچیده وشجاعانه که به دفتر شاهد زده شده شماره تماس و سایر اطلاعات مورد نیاز شان را بدست نیاورده باشند بحث شناخته شدن نیست بحث آبروداری فرد است که اطرافیانش نشناسند وندانند که پیام دهنده درچه بدبختی بسر میبردوبه صرف دردل بدینجا به پناه آمده شما خیال می کنی این مسعولان بی مسئولیت با دیدن اسم فرد ککشان می گذد با خواندن دلنوشته های من و شما نه به مولا صرفآ جهت دردل وخالی کردن دردهای درونمان به سنگ صبور فاش که متعلق به تمام خانواده بوده که مثل هیچکدام از سایت ها که هرکدام به اسم یک گروه خاص زده اند و وصل به بنیاد هستند نیست چون این سایت بی مزد بی مواجب فاش هر آنچه بوی باند بازی نداشته باشد را نشر می‌دهد تا افراد خانواده مشگلاتشان را با نامحرمان درمیان نگذارند وامیدوارباقی بمانند
برادران عزیز فاش نیوز سلام وقبولی طاعات دراین چند سال بنیاد تبدیل شده به یکی از بزرگترین معضل برای جانبازان زیر ۵۰درصد دلیلش را نیک می دانید عدم رغبت مراجعین به بنیاد چیست خرد کردن جانباز پیش همسرش چون خودش قادر به مراجعه به آنجا نیست فرقی هم نمی کند درخواستش چی باشه جز درخواست نامه اگر چیز دیگری درخواست نماید یا دنبال نخود سیاه می فرستند یا طلبکارانه بیرونت می کنند طبق قوانین مجلس انقلابی امسال دولت محرومین به استان ما آمدند طبق سوال وجوابهای متعدد وقتی فهمیدند که دهک دوم هستم دستور حل مشگلات اعصاب و روانم که درکنار خیابان اصلی بدلیل پائین بودن قیمت توانستیم با کمک پدر خانمم یک آپارتمان بگیریم حالا بخاطر سر صدای ماشینهای بزرگ وشب بوق زدن‌ها والودگی خانه بخاطر بوی سوخت ماشین‌ها دردم چند برابر شده الان پنج ساله می خوام یک وام بردارم وبدهی پدر خانمم را بدهم ویک خانه کوچک در داخل شهر کوچه خلوت بخرم هر بار مسئول مربوطه یک جوری به نامه رئیسش اهمیت نداده حالا با سفر استانی سید مظلومان به شهرمان دست به دامان هیئت آنان شدیم خدا کنه دیگه به این توجه کنند همه درخواستها ودستور رئیس بنیاداستان درچهار سال قبل مبنی بر حل مشگل موجوده امید وارم مثل سال‌های قبل به سفارشی های که شرایط من را داشتند و وام را دریافت کردند ومدارکش درواحد مسکن موجوده رئیس جمهور هم پارتی ما بشه ووام رابدن وگرنه درآخر عمری باید این زندگی یا روز وشب مره گی را بازجر واعصاب وروان نداشته سپری کنم واقایان نیز هر وقت لازم شد به اسم ما وبه کام خودشان بهره لازم را ببرنند روزگار خوبی را بااین دشمنان دوست نماکه با جانباز این رفتاررا دارند تا آنان را به انقلاب وکرده های خود پشیمان کرده و تا بلند گو روشن می‌شود آستین‌ها همه بالا می‌روندرا نمی بینم حالا بماند دستور آقا مبنی بر ترویج فرهنگ وشهادت تعهد ندارند حقوق که می گیرند بامخلفاتش تا آن اندازه کار کنند انشالله این نماز متظاهر بخوره به کمرتان خواهشآ این مسائل را به مسئولین و نمایندگی آقا در بنیاد ارسال فرمائید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi