شناسه خبر : 110036
پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فاصله ما تا جهنم تروریست‌ها!

فاش نیوز - گروهی از تروریست‌های ارتش آزاد در منطقه تنف در مرز اردن در کنار پایگاه نظامی آمریکا در این منطقه سال‌هاست که برای توسط آمریکایی‌ها آموزش داده می‌شوند و هزینه های آنها را می پردازند.
کار اصلی آنها محدود کردن و نظارت بر مسیر تدارکات ایران به مدیترانه‌ است تا جلوی اتصال زمینی ایران از طریق عراق به لبنان را بگیرند.
بعد از حمله ایران به اسرائیل این ارتش اعلام کرده که ایرانیان عامل اصلی اسرائیل هستند و وقتی ما کارمون با بشار اسد تمام شود به سراغ اسرائیل می‌رویم و از مردم و مؤمنان خواسته تا آن زمان خشم‌های خود را فرو بریزند و کاری به اسرائیل نداشته باشند و سکوت پیشه کنند.

عوامل و محبان این گروه تروریستی اخوان‌المسلمینی در رسانه‌های اجتماعی این دست مطالب را منتشر می‌کنند و می‌گویند که اولویت اول ما پس از شکست دادن اسد، پس گرفتن بیت‌المقدس است.
اما همه اینها توسط ایالات متحده برای تضعیف بزرگترین رقیب متعارف آمریکا و اسرائیل در مرز انجام می‌شود. سقوط مقاومت،دولت سوریه و بشار اسد چیزی نیست جز آزادی تروریست‌ها از طریق ترکیه و اردن و سرازیر شدن آنها به سوریه و آغاز جنگ‌های بی‌انتها است.

یک نکته دیگر هم باید گفت و آن هم این است که درواقع اردوگاه رکبان در این جا یکی از بزرگ‌ترین و وحشتناک ترین زندان‌های روباز در جهان است که حدود 100 هزار زن، مرد و کودک نه اجازه رفتن به منطقه تحت حاکمیت دولت سوریه و بشار اسد را دارند و نه توان و اجازه حرکت به سمت اردن را...

بجز رهبران و سران اصلی، فرماندهان و نیروهای خاص نخبه که خانواده‌های آنان چارچوب سنتی خود را حفظ کرده‌اند، مابقی زن‌ها اکثرا بی‌سرپرست هستند یا شوهران آنان بعد از دیدن روابط اجباری آنان با دیگران، آنها را ول کرده‌اند و گروهی از زن‌های مسن‌تر مورد تایید هیات نظامی و آمریکایی‌ها وظیفه اداره این زن‌ها و دختران و کودکان بی‌سرپرست را برعهده دارند.
اکثر زن‌ها و دختران دائماً مجبور هستند که بچه‌دار شوند و باید فرزندان خود را تا سن 4 یا 5 سالگی بزرگ کنند.
کودکانی که خوش‌شانس‌تر هستند، در سنین کمتر از دنیا می‌روند و مابقی سرنوشت بسیار شومی را سپری می‌کنند.
در واقع آنها را مدیریت می‌کنند و در مقابل مقدار کمی غدا از آنها بهره‌بردای‌های وحشتناک می‌کنند.
و این کودکان توسط مقامات ویژه آمریکا و اسرائیل به دلیل قاچاق اعضای بدن و قاچاق انسان به منطقه B برده می‌شوند.
منطقه B درواقع شامل کمپ‌های کوچک اما بسیار مجهز است که از این بچه‌ها مدتی نگهداری کرده و انواع آزمایشات لازم را می‌گیرند.
این منطقه به عنوان مرکز تولید اندام و اعضای بدن برای ثروتمندان در غرب اداره می‌شود.
فیلم‌هایی که در این سال‌ها به صورت بسیار محدود بیرون آمده نشان می‌دهد که کودکان را با پای خود با اطاق های تخلیه بدن می‌برند و گاها حتی اگر بچه کوچک باشد و نتواند دردسر خاصی درست کند وی را بدون بی هوشی با دارو و با ضربه به سر بیهوش شده و اندام هایشان تخلیه می‌شود.

وضعیت مشابهی در مورد منطقه تروریستی در شمال غرب سوریه و منطقه سازمان تروریستی پ.ک.ک در شمال شرق نیز وجود دارد.
البته در آنجا چنین فشاری برای فرزندآوری وجود ندارد و معمولا کودکان یا ربوده شده یا از خانواده‌هایشان خریداری می‌شوند و یا بعضا شوهران، زن‌های زیادی خود را تحویل می‌دهند.
در این دو منطقه یکی دیگر از کارهای پردرآمد تروریست‌ها دزدیدن کودکان در کنار خرید و فروش مواد مخدر است.

این سرنوشت سوریه‌ای است که آمریکا و غرب برای منافع اسرائیل و طرح خاورمیانه بزرگ به این روز انداخته‌اند و میلیون‌ها نفر در این مناطق که بخشی تخت تسلط و نظارت آمریکا و مابقی تحت نظارت دولت ترکیه است درواقع به عنوان بردگان مرکز تولید مواد مخدر و اعضای بدن استفاده می‌شوند تا جبران کاهش شدید تولید در افغانستان انجام شود و منبع درآمد شبکه های مواد مخدر و تیم های اطلاعاتی در غرب و فوق ثروتمندان بسته نشود.

در چنین شرایطی بود که بهترین جوانان این خاک به همراه رفقای خود از افغانستان، پاکستان سوریه، عراق و... به مقابله با داعش و طراحان اصلی این فجایع بشری رفتند و با اهداء خون خود در مقابل تبدیل منطقه به یک جهنم بزرگ و بی‌انتها ایستادند.
اگر امروز کودکان ایرانی در مرزها امنیت دارند به خاطر همین فداکاری هاست.
متاسفانه برخی از مردم ایران در پناه همین امنیت‌، به خاطر مسائل بچه‌گانه یا پول به وطن خودشون خیانت می‌کنند و فکر می‌کنند غربی‌ها برایشان بهشت به ارمغان می‌آورند.

هنوز هنوزه هم اگر بخواهیم مسائل را سرسری بگریم فاصله ما تا چنین جهنمی کمتر از 2 سال خواهد بود.
یاعلی - اردی‌بهشت ١۴٠٣
|| میلاد رضایی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi