شناسه خبر : 110101
شنبه 08 ارديبهشت 1403 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از عدالت و انصاف خارج نشویم!

رئیس بنیاد باید بداند به سازمانی پا گذاشته که افتخار نوکری بازماندگان شهدا، مجاهدین رنجور به واسطه آسیب‌دیدگی‌های جسمی و روحی و آزادگان حبس کشیده در زندان‌های دژخیم را دارد...

فاش نیوز - بارها گفته‌ام اکثر کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروهای ارزشی و همراه با فرهنگ ایثار و شهادتند، چون بخش عمده‌ای از آنان ایثارگر و از خانواده ایثار هستند.

در یک سازمان هر چند هم که انقلابی باشد راهبرد خود را از راس سازمان می‌گیرد. اگر رهبرِ سازمانی مثل بنیاد انسانِ متخصص متعهدِ دلسوزِ صبورِ با برنامه باشد می‌داند چگونه سازمان را هدایت کند و با مدیریت آگاهانه‌ی برخاسته از متن انقلاب و تحت رهنمودهای امامین انقلاب این نهاد عصمت و طهارت را که پایگاهی اصیل و ریشه‌دار است، در مسیر حرکت آرمانی شهدا و ایثارگران حفظ و پاسداری کرده و ارتقاء دهد.

رئیس بنیاد باید بداند به سازمانی پا گذاشته که افتخار نوکری بازماندگان شهدا، مجاهدین رنجور به واسطه آسیب‌دیدگی‌های جسمی و روحی و آزادگان حبس کشیده در زندان‌های دژخیم را دارد یعنی محبوب‌ترین انسان‌ها نزد خدا.
لذا تاج نوکری این جمع که اکثر آنان نزد خداوند ارج و قرب دارند را مفت و بی‌دلیل به کسی نمی‌دهند، لیاقت اولیه می ‌خواهد که حتما" هر رئیسی در ابتدا دارد. اما ادامه این لیاقت به خود او بستگی دارد که چه درکی از جایگاهی که در آن منصوب شده داشته‌باشد. می‌دانند به کجا پا گذاشته‌اند، چقدر این مکان حرمت دارد، شهدا بر اعمال و رفتار خادمین در این نهاد نظاره‌گرند، با شادی مراجعین شاد و از ناراحتی آنها خشمگین می‌شوند.
انسان دُگمِ یکدنده‌ی خودخواهِ لجوجِ خودرأی به درد چنین سازمانی نمی‌خورد.

|| یوسف مجتهد

اینستاگرام
واقعا همینطوره . اغلب کارمندان بنیاد با معرفت و با شعور هستند لکن برخی اوقات افراد بی معرفت مسئول بنیاد می شوند و مسیر بنیاد تغییر می کند .
سلام ، اینطور بنظر میرسد مدیریت بنیاد جزو ارگانهایی است که سهم اصلاح طلبان شده زیرا در تمام دوره ها مدیرانی در بنیاد بودند که با بسیج و جانباز مشکل داشتند و گاهی بطور علنی جانبازان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
دهه شصت برای ادامه درمان به واحدی درمانی معرفی شدیم که در خیابان بهبودی تهران بود که شاهد بودم جانباز ویلچری برای دریافت حواله تشک برقی مراجعه کرد و مسئول آن مرکز بنام دکتر... گفت قبلا حواله گرفته اما جانباز انکار کرد که هیچگونه حواله تشک نگرفته بود. پس از بحث و مشاجره ناگهان مسئول واحد پایش را به ویلچر گذاشت و آنچنان به عقب هل داد که ویلچر واژگون شد.
تعدادی از جانبازان غیرتی شدند تا آقای دکتر را ادب کنند اما مانع شدیم تا لجبازی مسئولان با جانبازان بدتر نشود.
یکبار پرونده را از بایگانی گرفتم تا نامه معرفی بزنند که ناگهان متوجه شدم چند برگ از لای پوشه افتاد. کاغذها حواله سه دستگاه اتوبوس ایران ناسیونال بود وقتی اعتراض کردم طبق معمول گفتند اشتباه شده است !!!!!
لطفاً برای حفظ شان والا و تقدس نام شهدا واژه مقدس (شهید) را از این بنیاد شهید و امور ایثارگران فعلی حذف نمایید. نام شهید آنقدر مقدس است که نباید بازیچه دست عده‌ای از خدا بی‌خبر باشد و با نام شهید تیشه به ریشه خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران نزنند.
باسلام معنی کلمه دگم :
آن که متعصب در عقاید خود است . ۲ - در سیاست در مورد کسانی به کار می رود که بدون دلیل و پایه و اساسی روی عقاید خود پافشاری می کنند.
سلام حاجی اقا من از همکاران قدیمی هستم .لطفا شماره تون را توی پیوی برام بفرستین عرضی دارم .ممنون
با سلام و درود فراوان خدمت جانباز و برادر گرانقدر جناب اقای مجتهد و همچنین زحمت کشان خدوم سایت موجه فاش نیوز
ضمن تقدیر و تشکر از خدمتگزاران به جامعه هدف (ایثارگران) در هر جای ایران اسلامی علی الخصوص کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران که در زمانهایی با بد خلقیهای امثال من هم بزرگوارانه برخورد کرده و با صحه صدر و بدون حب و بغض به تکلالیف خود عمل مینمابند
باید عرض کنم روایت جناب مجتهد کاملا بر واقع استوار است و افرادی که در راس امور قرار میگیرند اگر نتوانند خود را خدوم و کمک حال مجموعه بدانند و پا در مسیر خود بزرگ بینی و استبداد بگذارند نا خود اگاه این صفات زشت را در زیر مجموعه عادی سازی نموده و اسباب نا رضایتی را فراهم مینمایند حال انکه این مجموعه بازماندگان و یادگاران دوران سراسر شکوه و افتخار هشت سال دفاع مقدس باشند که خاضعانه و عاشقانه جان در دست در برابر دهها کشور ظاهری و باطنی مقاومت نمودند تا دست هیچ نا پاکی به میهن اسلامیمان نرسد
اقای قاضی زاده خود باید متوجه این جایگاه خطیر میگردید و موجبات سربلندی خود و جامعه هدف را ایجاد مینمود نه اینکه کار را به جایی رسانید که دیگر تغییر جهت در تصمیمات افاقه ننموده و خروج ایشان و دوستانشان از بنیاد خواست ایثارگران باشد
یکم صبر کنیدببینیم چه خبر است.مش جمعه خبر داره که شما از همه جا بی خبرید.ذییس جمهور آقا بالاسر نمیخواهد دکتر قاضی زاده ماندنی است مثل یک کوه پا برچا و محکم.در ضمن مشاوران رییس جمهور اول امنیتی هستند بعد از هزاران فیلتر گذشته اند..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi