شناسه خبر : 110384
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 , 14:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهل انگاری بس است؛ تبدیل وضعیت ایثارگران را دائمی کنید

چرا به عواقب لغو قانون فکر نمی‌کنید؟ شما از عمد می خواهید ایثارگران بیکار شوند و بعد می‌گویید به فکر اشتغالید؟ دم خروس یا...

فاش نیوز - فرزندان ایثارگران از عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ناراضی و خواستار دائمی شدن آن از سوی مجلس شورای اسلامی و اجرای کامل توسط دولت هستند.

براساس این گزارش، فرزندان ایثارگران شاغل در برخی از دستگاه‌های دولتی از جمله وزارت بهداشت و درمان و مخابرات بیشترین گلایه و انتقاد را از عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت دارند و به طور مثال، نیروهای طرحی مجموعه‌ی وزارت بهداشت ضمن گلایه از مسئولان، خواهان دائمی‌شدن قانون تبدیل وضعیت و ایجاد عدالت و برابری در اجرای دوباره قانون هستند.

فرزندان ایثارگران خطاب به مسئولان عنوان می‌کنند که کمک کنید تا موقعیت شغلی خود را از دست ندهیم؛ چرا که متاسفانه قانون تبدیل وضعیت به صورت نصفه و نیمه برای بسیاری از رزمندگان و فرزندان آنها در یکی دو سال اخیر اجرا شده است. اما اکنون که فرزندان ایثارگران بیش از گذشته به آن نیاز دارند کسی پاسخگو نیست.

 اگر برنامه هفتم کشور اجرایی نشود دیگر نورعلی نور خواهد بود! اگر چه تا به حال به چشم خود ندیده ایم که قانون یک سال باشد و سال دیگرنباشد. در واقع این کار توهین و بی‌احترامی به جامعه ایثارگری است و شما مسئولین، فرزندان ایثارگران را لنگ اجرای آن کرده اید.

 خب بودجه برخی از دستگاه‌ها که به کارمندان خود بیشتر از سایرادارات حقوق می دهند را از آنها بردارید و به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران اضافه کنید.

چرا در اجرای قانون به بهانه نبود منابع مالی نباید عدالت باشد؟ آقایان مسئول و قانونگذاران محترم، شما حرف زور می زنید. قرار نیست ایثارگران ظلم مضاعف ببینند و دم نزنند.

 اگر قرار بر این باشد در دوره جدید مجلس دوازدهم دوباره با بی‌تجربگی و احساس عدم مسئولیت، ایثارگران را  دست بیندازید و حقشان را ضایع کنید، ما هم مانند سایر اقشار آسیب‌پذیر جامعه می‌توانیم تجمعات اعتراضی راه بیندازیم.

سخن آخر این که هر چه که تاکنون به ایثارگران بی‌توجهی و ظلم کردید، دیگر کافی است و برای جبران باید قانون تبدیل وضعیت، دائمی شود؛  چرا که متاسفانه عملکرد شما باعث تبعیض، نابرابری، حسرت و افسردگی برای فرزندان ایثارگر شده است. ای‌کاش سرسوزنی فهم و شعور در سر برخی از این مقامات بود.

چرا عدالت در اجرای احکام قانونی نیست؟ آیا در کشوری که مدعی عدالت اسلامی است باید این همه بی‌عدالتی وجود داشته باشد؟ چرا بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی جامعه ایثارگری ساکت است؟ اصلا قانون ایثارگران باید جداگانه کارشناسی شود و ربطی به سایر دستگاه ها ندارد که بر فرض در مورد آن نظر بدهند؟ چون بودجه کم بوده دلیل منطقی و قانع کننده‌ای نیست که تبدیل وضعیت‌ها متوقف شده است.

 چرا به عواقب لغو قانون فکر نمی‌کنید؟ شما از عمد می خواهید ایثارگران بیکار شوند و بعد می‌گویید به فکر اشتغالید؟ دم خروس یا قسم عباس را باور کنیم؟ قانون برای تعدادی اجرا شده است؛ و آیا این کار خودش غیرقانونی نیست؟
بدا به حال ما که اینها نمایندگان ایثارگران شدند و بدتر آن که فراکسیون ایثارگران حکم مجسمه متحرک را دارد. این وسط یکی نبود به این جماعت بفهماند که قانون را روز اول خودتان تصویب کردید؛ اما بعدش چطورشد که یک‌شبه تصمیم به لغوش گرفتید؟

 این فاجعه است که بین فرزندان ایثارگران فرق بگذارید. یک نیروی ایثارگر دو سال پیش چه تفاوتی با نیروی امسال دارد؟ به‌والله که حق این قشر مظلوم برگردن شماست. آیا دیواری کوتاه‌تر از ایثارگران پیدا نکردید؟

آقای رییس جمهور و هیئت دولت و مجلس، به گوش باشید اولا حق فرق گذاشتن ندارید، ثانیا اگر بحث زورگویی است به طبقات بالادستی زور بگویید. ثالثا بودجه جاهای غیرضروری را حذف و حقوق‌های نجومی را کم کنید؛ آنگاه خواهید دید همه‌چیز بر سر جای خود خواهد بود و مشکل دقیقا خود شما هستید.

اینستاگرام
فاش نیوز ، به داد ما برس ما طرحی های ایثارگر وزارت بهداشت چند ماه دیگر طرح داریم بعدش باید از مراکز درمانی بیایم بیرون هنوز هم مجلس قانون را بر نگردانده چه خاکی بر سر مان بریزیم ؟ فراکسیون ایثارگران کلک زد گفتن پیگیری می کنیم برای امسال ولی خبری نیست . من طرحی چه فرقی با قبلی ها دارم ؟ تو رو خدا کار کنید طرح ما فقط یکسال و نیم تا دو سال هست که اجباریه بعد اتمامش بیکار میشیم لااقل ما رو شرکتی کنند دستمون جایی بند بشه موقتی ، تا بودجه برسد به خدا حلال نیست دارید فرق میزارید افسردگی گرفتیم چقدر تبعیض ؟ جناب قاصی زاده حرفی بزنند ، قرار نیست بنیاد تلاشی کند؟ فرزندان ایثارگر طرحی در سالهای آینده نیازمند اجرای عادلانه و همیشگی قانون تبدیل وضعیتند ، خانم اسماعیلی رییس بنیاد قزوین پیشنهاددائمی شدن را دادن خواهش میکنیم هر کسی دستش جایی میرسد پیگیر باشد صدای ما را به مجلس ببرید
فاش نیوز صدای ما باشید خواسته طرحی های پزشکی و پیراپزشکی دائمی شدن و ادامه ی تبدیل وضعیت است #
تبدیل وضعیت ادامه دار باشد **** فرزندان ایثارگر معطل مجلس و برگشت قانون لغو شده اند ، .....
فرزندان ایثارگر اینجا فقط هشتک بزنید ##########
سلام برادر عزیز هرچند که تبعیض نباید وجود داشته باشد،اما اگر ساختار اقتصادی کشور درست باشد،همه به فکر کار دولتی نیستند،ودر بازار آزاد دنبال کارند،دولتی که بدنه آن بزرگ است،نمی تواند حتی خود را اداره کند،چه رسد به بخش های خصوصی،بخش خصوصی باید توسعه یابد
بخش خصوصی گسترش پیدا کند بدتر رانت و فساد پیش میاد برای اینچنین دلالهایی که در کشورند ؟؟؟؟خصوصی سازی مثل سم است ، هر جا خصوصی شد یک گندی زدند ، مثل همین شرکتها که هر طوری شده دارند دست و پا می زنند که قانون رسمی شدن نیروهای شرکتی به سرانجام نرسد که تا حالا هم با این گردن کلفتشان موفق شدند هیچ میدونید چقدر حق نیروهای شرکتی ها ضایع می شود؟ خصوصی سازی برابر با دزدی ست ، دست دزدان باید کوتاه شود .
چه کار احمقانه ای بود؟ مسخره کردید ما رو ؟ اگر قانونی هست برای تمام طرحی ها حتی سالای بعد هم باید اجرا بشود اگر هم فرق بذارید ما کوتاه نمیاییم درک کنید موقعیت طرح تمام رشته های علوم پزشکی ها بعد از تحصیل ،،، دو ساله هست هیچ وقت چنین شرایطی را دیگر پیدا نمی کنیم ، حق ما هم بود چرا لغو ش کردید؟ گناه که نکردیم امسال رفتیم طرح .. . اما شما گناهکارید که قانون شانسی ساختید، این کار شما قمار سر آینده ایثارگرانه ، کشور داری اسلامی اینطوره آقای رییس جمهور؟ چرا در دفاع از ایثارگران جبران نکردید؟ آقای قالیباف شما اصلا نباید اجازه می دادید کمیسیون بودجه جرات تهدید نمایندگان علیه ایثارگران را پیدا کند ، اصلا رفتار این چند نفر درباره ایثارگران افتضاح بود طوری وانمود کردند ک شخصیت و شعور ایثارگران خرد شد ، خیلی خیلی تاسف آوره برای دولت سید محرومان که خودشون هم ..... اره ؟!!!! .. . . اصلا آقای رییسی در این مواقع چرا غیب می شوند؟ ما مناظره راه بیندازیم تابفهمیم مشکل از کجاست؟ غیر از دشمنی با ایثارگران ؟؟ فقط جای اعتراض دارد راهی برای ما نگذاشتید.مجلس جدید به گوش باشید # حق گرفتنی ست#
با سلام،لطفا پیگیر تبدیل وضعیت ایثارگران باشید،چه تفاوتی بین ما و بقیه ایثارگران بود که رسمی قطعی شدن،اگه قانون اشتباهی بود چرا دو بار تکرار شد.نیروهای شرکتی رو هم که استخدام کردن.پس فقط با ما مشکل دارن؟
آقا سکوت نکتید که حق تان را ببرند ، سر ماجرای دهک بندی که دیدی چه شد ، اگر ساکت می ماندند کار خودشونو میکردن ، خدا رو شکر اعتراض کردند ، حالا هم همینه ، یکصدا شویم ، الحق باید دست اون افرادی که سایتشان را هک کردند بوسید لا اقل دست شون رو شد!
نماینده ها از گفتن حقوق خودشون به مردم واهمه دارند چرا؟ حتما ی جای کار می لنگد ! فکر کنید حقوق برای خودشون چند تصویب کردند آنوقت زورشون به بودجه ایثارگران رسیده ، __ بنیاد ، مجلس ، و دولت بدانند اگر بازی سر ایثارگران مظلوم در بیاورید بد جور بازی تان می دهیم ، پس حواستان جمع باشد این دور دست از
قایم موشک بردارید درست مثل ادم کار کنید . تازه اول مجلسه این را همین اول کار می گوییم . نشه آخر مجلس بگویید وقت نشد فرصت کم بود
# تبدیل وضعیت نیروهای طرحی باز گردد # قانون دائمی شود
تبدیل وضعیت تمام مشمولان قانون ۱۴۰۰ از جمله خواهران و برادران شهدا هم حق آنها است باید دائمی شود عدالت نیست بعضی تبدیل وضعیت شدند بعضی نشوند
## تبدیل وضعیتها باید ادامه پیدا کند ، حق ندارید بین فرزندان ایثارگر سال به سال فرق بزارید # تبدیل وضعیت طرحی های علوم پزشکی ایثارگران####
یک نفر جواب ما را بدهد چرا قانون متوقف شد؟ دلیلش چه بود؟ خدا نگذره از سرتون فقط چشم بسته رای می دین ؟ متوجهید چ بلایی سر ما آوردید؟ لعنت بر تبعیض.. مجلس باید هر چه سریعتر پیگیر دائمی شدن تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران وابسته به وزارت بهداشت شود
پس ما طرحی های ورودی ۴۰۲ و ۴۰۱ کی تبدیل وضعیت خواهیم شد؟؟؟؟؟ چرا برای اون ورودی های ۹۹ بود ؟ اونها تافته جدا بافته بودند؟ خب اگر به ایثارگریه بابای من که جانبازه نه فقط رزمنده ۶ ماه . پس چرا به من گفتن نه؟؟ ؟ آقای رییسی رییس جمهور و اعضای گروه دولت لطف کنید این تبعیض را بردارید ایثارگران انتظار حمایت و رعایت انصاف را دارند خواهش میکنم کمک کنید به ما . طرح وزارت بهداشت مدت مشخصی دارد و اگر هر چه زودتر تبدیل به نیروی رسمی نشویم بزرگترین ظلم در حق طرحی های ورودی سال جدید است . فاش نیوز خواهش داریم استثنای طرحی ها را بیان کنید ما شرایطمون خیلی فرق داره با شرکتی ها مسئله متفاوته .. فقط اختلاف حقوق نیست ، بعد طرح بیکار می شویم تو رو خدا این مجلس را سر عقل بیاورید چرا کسی توجهی ندارد؟ ظلم نکنید
آقای پاکدل از بنیاد پیگیر باشید این را دائمی کنن
تبدیل وضعیت کارکنان طرح وزارت بهداشت ،، برای همیشه# دائمی و قطعی # شود فرزندان ایثارگر حق برابر دارند. نباید بی عدالتی ایجاد کنید .
#تمدید تبدیل وضعیت ایثارگران#قانون باید دائمی شود #حق
فریاد ایثارگران : دائمی شدن تبدیل وضعیت // حق تبدیل وضعیت برای سالهای آینده
فرزند رزمنده سهم بیشتری از فرزند جانباز دارد؟ چرا فرزند رزمنده ۶ ماه باید به تبدیل وضعیت برسند اما فرزند جانباز شامل تبدیل وضعیت جدید برای سال ۴۰۳ نیستند؟؟ این دیگه چه جور نامردیی هست؟ فرزند جانباز را گذاشتن رو هوا هنوز تبدیل نشده اما فرزند رزمنده سریعتر تبدیل شده !!! خیلی جالب هست واقعا که ...... وقتی قانون را سریع با دستپاچگی به نفع خودشون نوشتند و قانون موقتی شد تبعاتش هم میشود همین .....! حق به حق دار نمی رسد ، هول هولکی و هپل هپو که نمیشود قانون اجرا کرد ، قوانین و امتیازات ایثارگران به خصوص جانبازان باید عادلانه و هر ساله به اجرا در بیاید پس تکلیف فرزندان کوچکتر و کم سن جانبازان مظلوم در سالهای بعد چه خواهد بود؟ باید به خاطر نبود قانون استخدامشان خط بخورد؟ یک مسئول با منطق جواب ما را بدهد ایا چنین کارهایی خدایی و از روی عدالت و انصاف است؟ خودتان فکرش را کنید با قانون موقتی تبدیل وضعیت استخدامی ها چه بلایی سر ما فرزندان جانباز آمده ، ما جا مانده ایم ،چه کنیم؟ نهایت فاجعه س ............))
فعلا که رای مجلس بیشتر به نفع فرزند رزمنده هاست تا جانبازا، برای سهمیه های کنکور هم انگار ۵ درصد را بیشتر فرزندای رزمنده پر کردن و فرزندای جانباز زیر ۲۵ این وسط فقط لگد مال میشن ، به خدا حسابو کتاب نداره کارهای اینا، الان هم سالای بعدکم کم ببینید فرزند جانباز بیکار و دربه در شده فرزند رزمنده سر کاردولتیه ، . بعد هم آمار بیکاری از بنیاد در میارن که فلان تعداد بیکار و... خب درستش کنید الان وقتش هست ، باید یک طرح جامع در مجلس بیاورند برای تبدیل وضعیت دائمی که اولویت با خود شخص رزمندگان و خانواده و فرزندان جانبازان شود بعد اگر ظرفیت بود برای فرزند رزمنده بگذارند ، حالا هم که خیلی ها تبدیل شدند از این به بعد هم باید ادامه پیدا کند وگرنه حرف و حدیث هست و اختلاف بین ایثارگران به پا می شود . خواهش داریم تصویب کنید که دائمی شود این قانون. حق تمام فرزندان جانباز هست که از این قانون استفاده کنند دولت وظیفه دارد از خانواده ها حمایت کند.
سلام واقعا ما چجوری باید پیگیر حقمون باشیم،حتی قانونش توی برنامه هفتم تمدید شد فقط باید اجرا بشه،طرح ما وزارت بهداشتی ها داره تموم میشه و هیچکس پیگیر کار ما نیست،کلی قانون به تصویب رسید،حتی اجازه نمیدن که این قانون در صحن مطرح بشه چه برسه رای گیری کنن؟چرا اینجوریه؟چرا فرق میگذارید؟دو سال هست امید دادین پیگیری میکنید اما هیچی.اینم از بنیاد شهید کشور ما.انگار نور چشمی هاشون استخدام شدن و بقیه براشون مهم نیست
گیر چه ادمهایی افتادیم قانون حذف کردند که چه بش ه؟ تا کی منتظر تصمیمات آقایان بما نیم؟ یک آدم عاقل بالغ به این ها بگه الان دو سال گذشت مجلس جدید هم که آمده چه علتی داره که تصویب نشده هنوز؟ این کار خیانت و زجر دادن ایثارگران مظلوم است . مرگ بر منافق ایثارگر ستیز ##
مجلسی های بیکار فعلا در حال تصمیم گرفتن برای تعطیلی شنبه ها هستند!! واقعا چه مسئله ای به این مهمی؟ آخر هم زدن تو سر هم نشد که ! خیییییلی بیکارن به خدا ...... فکر و دغدغه های ما کجا و راحت طلبی این ها کجا ... ؟! با کی داریم صحبت می کنیم ؟ فعلا همچنان تلاش کنند بر روزهای تعطیل بیفزایند اینطوری خیلی مشکلات حل می شود بالاخره ! ما کجا و این ها کجا؟ .........
به خدا قسم می دهیم شما را تبدیلها را دائمی کنید والله خیلی سخته که فرق باشد بین ایثارگران . خیلی فشار میاد چون هیچ عقلی نمی پذیرد چنین کاری کنند . دولت موظفه که بار مالی را تامین کند ما فقط و فقط دنبال اجرای عدالت هستیم و بنیاد جانبازان باید دفاع کند تا حق ایثارگران را پس بگیرند نمایندگان مجلس جدید این دور لطف کنید هوای ایثارگرها را داشته باشید کمیسیون ایثارگران محکم بایستید نه مثل امسال که همه را اذیت کردند
تبدیل وضعیت ها را دایمی کنید ایثارکران نیاز به قانون دائمی دارند به یکسال و چند سال کافی نیست . طرحی های آینده را دریابید / قانون موقتی خیانت به جامعه ایثارگری
ما که مسخره مجلس نیستیم . چه معنی داره فرق میگذارید بین ایثارگرها؟ بعد هم قانون باید تصویب شود شاید یک نفر طرحش چند سال دیگر شروع شود و تازه نوبت طرحش شود آنوقت تکلیف چی هست؟ فرزندان کم سن تر ایثارگر که چند سال دیگر وارد سیستم کاری می شوند چه؟ متوجه باشید قانون همیشگی اجرا شود اینکه مقطعی در یک برهه زمان فقط انجام شود کاملا غلط هست . راه اشتباه را تکرار نکنید قانون فقط دائمی ######### دوستان هشتک کنید
قشنگ نگاه کنید ایثارگران را -خدا باعث و بانی ها رو لعنت کند که امید فرزندان ما را ناامید کردند عمر ما رفت ... تمام شد لااقل فرزندان ما را دریابید نسل ایثارگران هم رو به پایانه نگران نباشید کم کم زحمت را کم میکنیم وقتی پیر شدند رویتان بشود که بگویید چه بر سر این نسل آوردید این از خود ایثارگران این هم ا ز فرزندان ایثارگران! امان از این بودجه که هیچ وقت تامین نشد .گناه اینها چه بوده که یهویی لغو کردید ؟ هیهات..'''
لغو و حذف قانون دیگه چه صیغه ایه؟ این چه جریانی داره که حدف شد؟ ما که تا حالا از این اتفاقا ندیده بودیم ! در کل مجلس بیخودی داریم خیلی راحت وآسوده زندگی و آینده بقیه را تباه می کنند یک نهادی ارگانی جداگانه اختصاص دهند برای اجرای قانون ایثارگران که مدام دست ما پیش این نامردا دراز نباشد چرا باید برای حقی که داده شد حالا ما التماس کنیم؟ دولت بار مالی را بهانه کرد چون عرضه نداشتن شرکتی های عادی را تبدیل کنند حالا هم هر کاسه کوزه ای سر ایثارگر بدبخت بشکند فکر کردند ایثارگران مانع تبدیل عادی ها شدند ! الحمدلله دیوار ایثارگرا همیشه کوتاه بوده ولی قانونی که مقطعی شود ظلمه
حس می کنم چقدرر بدبختیم .. طرحی های قبلی بدون چانه زنی و هیچ استرس و ناراحتی راحت راحت تبدیل وضعیت شدند و حالا... ما مانده ایم و یک دنیا استرس و نگرانی و تبعیض و حرف و حرف و.... فقط این چند وقته دارم گریه می کنم سوالم این هس چه فرقی بین ماست؟؟ از فشار استرس همه مرضی گرفتیم .....هر بلایی سرما بیاد شماها مقصرید ، چیزی نمونده که از کار دربیایم
از چه کسی کمک بگیریم؟ به کی درخواست کمک کنیم که پیگیر مشکل ما شود؟ وقتی خود دولت مانع اصلی شده ! خسته شدیم قانون تبدیل وضعیت طرحی پزشکان و پیراپزشکان مجدد تصویب و همیشگی شود#
بنیاد جانبازان باید سفت و سخت و پشت ایثارگران بایستد هر کسی آمد یک سازی می زند .مسیولین و نماینده ها و رییس دولت اعلام می کنیم قانونی که برای شماری از ایثارگران به اجرا درآمد وسط کار رها نمی شود این خود یک بی عدالتی در میان جامعه ایثارگری ست و هیچ نهادی هم حق ندارد دخالت کند . سازمان امور استخدامی به قانون ایثارگران و ظرفیت مازاد این گروه ربطی ندارد چون ایثارگران قانون جداگانه ای دارند اگر بخواهید مانع بتراشید و با اعصاب و زندگی ایثارگران ابروریزی کنید مطمئن باشید اعتراض می کنیم و راحت و سرسری نگیرید که بد تمام می شود ایثارگران را مظلوم گیر آوردید ؟ مرد باشید حرف رو راست بزنید نه که بپیچونید
خواهش می کنم پیگیری کنید صدای ما باشید . اگر اسم آزمون بیارید کارو برای جذب نیروهای جدید خراب می کنید. چی شد قبلی ها بی ازمون دائمی شدند زورتون به ما رسیده؟ حالا که نوبت ماس ازمون؟؟؟ !!!! ما مخالفیم و به هیچ وجه اگر فرق بزارید
( # قانون تبدیل وضعیت تمام ایثارگران تا ابد دائمیییییی شود)
اقای لطیفی امور استخدامی ، کمیسیون برنامه بودجه و باقی کسایی که سنگ اندازی در کار ایثارگران می کنند مرد باشید عدالت را رعایت کنید . شما خجالت نمی کشید از خانواده ایثارگران ؟ جناب مسئولین چه جوابی دارید به ما و فرزندان ما بدهید؟ این بود عدالت عدالت که می گفتید نه؟
فاش نیوز عزیز : لطف کنید این صفحه را بیاورید اول تیترها بالاتر که همه ببینند ، صفحه اول قرار دهید . ایثارگران محترم لطفا نظربگذارید تا بلکه مسئولا فکری به حال ما کنند باید جلوی ظلم و بی عدالت ایستاد همه ی ما اشفته و سردرگم شدیم به فریاد ما برسید
یواش یواش داره طرج ما تمام می شود قانون را دائمی کنید
چقدر همه تون درحال دستور دادنید
هزار تا قانون رفت و اومد و عوض شد ما انقدر ارباب بازی درنیاوردیم!
با عرض پوزش
حالا چون شما برایتان مهم نبوده دلیل نمی شود ، حتما از بالایی ها هستید این اعتراض ها را دیدید ناراحت شدید؟ !! نکند توقع دارید التماسشون کنیم؟ یا به خاطر کار زشتی که کردند و یک مشت توهین بار ایثارگران کردند هیچی نگیم ؟ یا جایزه نوبل بدهیم ! اگر از ایثارگران باشید و سیر تا پیاز این ماجرا را بدانید این حرف را نمی زدید ، فرزندان جانباز در سن جوانی بیست و چند سال چقدر روحو روان ش خراب میشود وقتی بین خودش و خواهر و برادرش این تبعیض را حس می کند، به فاصله دو سال همه چی رفت رو هوا ..‌ .. این بدبختها را به آزمون و استخدام حواله می دهند ، اصلا متوجه هستند؟ خدا رو در نظر بیار برادر .... بعضی جاها آدم می ماند چی بگوید- حرف بندگان خدا درسته . دولت نامردی کرد کار از دستور دادن گذشته بالاتر از دستور نیازه
شما قاضی زاده که نیستی؟ اگر هستی جواب همه را دادید دیگر. یعنی دهانتان را ببندید یک قانونی اومد و رفت چیزی که نبود! فقط خودی ها تبدیل شدند شما ها میخواید چه کار چه اهمیتی داره ؟! فازت چیه برادر؟ اینوری یا اونوری؟
چه جوری بی تفاوت باشیم وقتی فرزند دوست هم رزم پدرم فقط با ۶ ماه سابقه جبهه دوره طرح استخدام شد ولی منی که پدرم جانبازه و خیلی بیشتر سابقه جبهه داره حقم نیس ؟ متوجه هستید چی دارید میگید؟ می فرمایید که از حق مون دفاع نکنی م؟ دست رو دست بزاریم که بی کار کنند ما رو؟ حالا ایثارگران مظلوم شدن ارباب؟ ای داد . به کسایی که از این قانون به نفع خودشون و فرزندان و اطرافشان سو استفاده کردند و بعد لغوش کردند وخیلی هم خووووب میدونستن چ کار میکنن بگویید ارباب نه به ما که مورد ظلم واقع شدیم با این صحبتها هم نمی توانید صدای ایثارگر را خاموش کنید خدا جای حق نشسته
مطرح کردن خواسته ی به حق ایثارگران دستور دادن نیست . حرف حقی است که مثل بغض بیخ گلویت گیر کرده و حالا هیچ کس حرفت را متوجه نمی شود که چقدر فرق گذاشتن و نامردی کردن وحشتناک ست باید در موقعیت تبعیض و نیرنگ قرار بگیرید تا طعمش را بچشیدآنوقت اگر از بی انصافی این نامردها کارت به جنون کشید تعجب ندارد .._ اللهم عجل لولیک الفرج _
چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟ دوستان از این بعد به جای دستور دادن به دست و پای مسئولان بیفتید . هر کاری هم کردند چیزی نگویید قانون است می آید و می رود ،. قانون برای امدن و رفتن است خیلی طبیعی ست مهم نیست اگر هم بیکار شدید فدای سرتان . چیزی نشده که !.که به کسی برنخورد یوقت !
این مشکل خیلی هاست آیا باید بی تفاوت باشیم؟ همین الانش هم سر شرکتی های عادی بدبخت کلی بلا آوردند که هر طوری شده تبدیل نشوند ، آزمون استخدام شاید چند سالی یکبار با ظرفیت خیلی محدود برگزار می کنند طرحی های ایثارگر تنها امیدی که دارند همین قانون هست امیدوارم متوجه حرفی که می زنید باشید اینجا خیلی فرقه بین تبدیل وضعیت ایثارگرا . ، ، میدونه قبولی چقدر بد شرایطی دارد ای کاش جای ما بودید و درک میکردید چقدر سخته و فرسودگی روانی که بر ما آمده
در این دوره مجلس ک همه ی قانونهای ایثارگران یا حذف شد یا مالیده شد رفت واقعا خسته نباشید به مجلس و دولت !
فاش نیوز جان هیچ جا نیست حرف بزنیم لااقل شما به داد ما برسید حرف ایثارگران را منتقل کنید خیلی ها پشت ایثارگران را خالی کردند خورشید پشت ابر نمی ماند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi