شناسه خبر : 110425
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران از مدیران خود انتظار معجزه ندارند!

مدیر در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید خود را وقف خدمت کند و همراهانی داشته باشد که دارای صفات ایثارگرانه خدمت صادقانه باشند؛ نه اینکه به فکر انتقام از منتقدین خود باشد و حتی مدیرانش را نیز تهدید کند که...

فاش نیوز - ایثارگران از مدیران خود انتظار معجزه ندارند، بلکه مدیری همراه و دلسوز می‌خواهند که آنان را در این شرایط جسمی و روحی درک کند. مدیر لجبازِ یک‌دنده که حتی تعامل ابتدایی با ایثارگران و جمع آنان را بلد نیست و به جای الگوگیری از «رحماء بینهم»، در صدد تخلیه عقده‌ها و کینه‌های خود بر سر آسیب‌دیدگان از جنگ است، به درد مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران که فردی متحمل و صبور می‌خواهد، نمی‌خورد.

مدیر و مسئول در بنیاد باید در تکاپو باشد تا بهترین خدمات ممکن را برای کاهش دردهای ایثارگران به آنان ارائه دهد. هم‌درد باشد؛ نه آنکه در غفلت و به دنبال اهداف دیگر، مانند انتخابات و جایگاه‌های بالاتر آینده و...باشد.

مدیر در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید خود را وقف خدمت کند و همراهانی داشته باشد که دارای صفات ایثارگرانه خدمت صادقانه باشند؛ نه اینکه به فکر انتقام از منتقدین خود باشد و حتی مدیرانش را نیز تهدید کند که از همراهی با ایثارگران و جمع‌ها و گروه‌های ایثارگری خودداری کنند؛ که والا باید بروند!

مدیری که به خود اجازه می‌دهد با دروغ، تهمت و افترا به پرونده‌سازی برای ایثارگران مخدوم خود بپردازد مدیر نیست.

ما محدودیت‌های اعتقادی داریم. اعتقاداتی که دست و پای ما را بسته است. خیلی چیزها و بعضی اشخاص به مثابه تف سربالا هستند. باید فلان مسئول ناکارآمد را تحمل کنیم تا به چهره نظام و حیثیت عنوان ایثارگری هم که شده خدشه‌ای وارد نشود.

دشمن، شیطان است؛ نمی‌آید تفکیک کند که ایثارگران به دنبال تغییر این مدیر برای تقویت نظام هستند؛ بلکه آن را نوعی مواجهه با نظام تبلیغ می‌کند تا اهداف خود را محقق کند.

ایثارگران هم عبا وجود دردمندی‌ها و رنج‌های جسمی و روحی، استخوان در گلو باید بسیاری از این ناملایمتی‌ها و ناکارآمدی‌ها را تحمل کنند و تا می‌توانند دم برنیاورند.

|| امضا محفوظ
اینستاگرام
معاونت محترم بهداشت و درمان بنیاد شهید و دوستان جانباز
با عرض سلام و احتراما" عرض به می‌رسانم ، که اخیراً داروی تخصصی در کنترل بیماری های اعصاب و روان با برند تجاری (کوئنتیاکس) که نام ژنریک آن (کوئیتیاپین) بوده و در ایران با نام برند (ترانکوپین) تولید و توزیع می‌شود ، که متاسفانه برند ایرانی آن با اینجانب سازگار نبوده و با توصیه اکید روانپزشک محترم باید برند "کوئنتیاکس" را مصرف نمایم ، که پس از سالهای مدیدی از مصرف آن اخیرا" در کشور نایاب شده و مشکلات بسیاری برای اینجانب و دیگر دوستان ما به وجود آورده ، لازم به ذکر است مواد اولیه این دارو از کشور اسلواکی وارد می‌شود و تحت لیسانس آن شرکت در ایران بسته‌ بندی و توزیع می‌گردد و ظاهرا" به نظر می‌رسد با نوسانات اخیر نرخ دلار ، واردات مواد اولیه آن با مشکل مواجه شده و بنده دیگرقادر به تهیه آن نیستم ، مصرف این دارو رابطه مستقیمی با نوسانات خلقی ، کیفیت و کمیت خواب دارد . همین مقدار توضیح کافیست؟
با توجه به اینکه دوز مصرفی این دارو برای اینجانب ، شبانه یکعدد قرص2۰۰ میلی‌گرمی یا دو عدد 100 میلی است ، که به علت نبود این دارو و وجود صرفا" شکل 25 میلی‌گرمی دارو فعلا" هر شب به جای یک عدد قرص باید ۸ عدد از این دارو بهمراه سایر داروهای شبانه دیگر مصرف کنم ، که حجم غیر عادی آن خالی از اشکال نیست ، این دارو در لیست پرمصرف داروهای اعصاب و روان بوده و دوستان جانباز دیگر ما به نحو گسترده ای با برند ایرانی آن یعنی ترانکوپین تحت درمان هستند.
لذا از مسئولان محترم آن معاونت درخواست داریم نسبت به حل این مشکل اقدام بفرمایند ، ضمن اینکه اگر در جمع که از مصرف کنندگان این برند یعنی "کوئنتیاکس" بوده‌اند و اکنون از گذشته داروی ۱۰۰ میلی یا ۲۰۰ میلی گرمی آن را که تاریخ مصرف را یک یا حتی دو ماه گذشته است یعنی (تا پایان سال گذشته) و در منزل بلا استفاده مانده ، شماره تماس اینجانب در دفتر سایت موجود است لطفا" با بنده تماس و هزینه آن را شخصاً پرداخت می‌کنم و آنان زحمت کشیده و این دارو را برای اینجانب ارسال نمایند. دوستان باورداشته باشند تهیه دارو برای بنده از نان شب واجب تر است. با تشکر از مسئولان مربوطه و دوستان محترم جانباز
بنظر شما چرا جناب ریاست بنیادشهید، قاضی زاده هاشمی چند روز زودتر از رئیس جمهور محترم به استان قم سفر کرد؟
لطفا پاسخ های خود را ارائه بفرمایید
ما از قاضی زاده هاشمی انتظار معجزه نداریم . کور نکنه ، شفا نمی خواهیم
من خیلی از آقای دکتر قاضی زاده هاشمی تشکر می کنم بخدا که خیلی کارها برای خانواده محترم شهدا ‌وجانبازان کرده
قوی را قوی تر کردن و ضعیف را فقیر و ضعیفتر نگه داشتن و بودجه را بصورت نا متعارف توزیع کردن، کار درستی نبود
بودجه بنیاد طی سالهای اخیر دهها برابر شده ولی کمک معیشت جانبازان کم درصد، شیمیایی و اعصاب و روان که یک بار در کمیسیون های تعیین درصد مظلوم واقع شده اند، هنوز حتی به کف حداقل حقوق که قانون برنامه است، نرسیده و هزاران خانواده جانباز در سختی معیشتی بسر می برند
جانبازان معیشت بگیر را دهک بندی کردند و انها را در قانون بند ب تبصره 15 در گروه معلولین مادر زادی قراردادند! تا از صف ایثارگران بصورت چراغ خاموش جدا کنند

معیشت بگیران از مدیران بنیاد و دولت و مجلس رضایت ندارند
گمان می کردم با انتصاب اقای...... به عنوان مدیر کل پذیرش تحولی در خدمت رسانی ها به ایثارگران مظلوم رخ دهد
ولی فقط یک خیال بود تصمیمات در جاهای دیگری گرفته می شود
لطفا چند نمونه از کارهای خوبش را هم بگو تا بقیه استفاده کنند
از زمانی که آقای قاضی‌زاده هاشمی در سه سال پیش رئیس بنیاد شهید شدند در یک مرحله آمدن اعلام کردند عملکرد صندوق شاهد از افتخارات بنیاد شهید است در حالی که تمام اندوخته این صندوق از سرمایه جانبازان بوده و بنیاد شهید فقط وام می‌داده و اقساط را کسر می‌کرده . در مرحله بعد آمدن اعلام کردند عملکرد بیمه دی از افتخارات بنیاد شهید بوده در حالی که وضعیت خدمات رسانی بیمه دی برای هیچ کدام از خانواده مطلوب نبوده و هر روز آمدند داروهای گران قیمت مورد نیاز این خانواده‌ها را از پوشش بیمه دی درآوردند .در مرحله بعدی آقای قاضی‌زاده هاشمی پس از اینکه بارها اعلام کردند برای اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آزمون استخدامی در نظر گرفته‌اند و اکنون تمامی آنان با هر مدرکی جذب دستگاه ها می شوند ولی زمانی که در آن دقت کنید که پس از ۳۵ سال از پایان جنگ اگر فرزند شهیدی مانده باشد بالای ۳۰ سال بوده و یا جانبازان ۷۰ درصد اکثرشان نه همه آنان یک یا دو فرزند دارند که سن فرزندان آنان نیز بالای ۳۰ سال می‌باشد. پس آقای قاضی‌زاده هاشمی چه خدمتی انجام داده اند و فقط جانبازان دیگر با خواندن این خدمات می‌گویند تمام خدمات برای جانبازان ۷۰ درصد می‌باشد در حالی که مردم در کوچه و بازار می‌گویند تمام خدمات در کشور برای تمام جانبازان و خانواده شهدا است .از آقای قاضی‌زاده هاشمی درخواست داریم برای یکبار میزان هزینه‌های جاری برای کارکنان بنیاد شهید که معلوم نیست در این ساختمانها چه می‌کنند را اعلام کرده و بعد هزینه‌های خدمات رسانی به جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران را که شاید چیزی باشد که ما بی‌خبریم.
بالاخره حتی دیکتاتورهای کوچک و بزرگ هم طرفدار دارند شاید حتی هیتلر باشد یا صدام و چند نفر با آنها همصدا و حالا عده‌ای هم طرفدارشان هستند یکسری هم آن ۹۸ نفر مخالف را نادیده می‌گیرند و به رای آن دو نفر که موافق دیکتاتورها هستند دل خوش می‌کنند اما هرگز فراموش نکنید خورشید اقبال هر دیکتاتوری روزی افول خواهد کرد و ماه پشت ابر پنهان نخواهد ماند و تشت رسوائی آنان به گوش همه خواهد رسید . روسیاهی برای ذغال می ماند و بس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi