شناسه خبر : 110392
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 , 17:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سومین گردهمایی بزرگ «قهرمانان خط‌شکن» برگزار می‌شود

فاش نیوز - رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از برگزاری سومین گردهمایی بزرگ «قهرمانان خط‌شکن» در سالروز فتح خرمشهر و با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی و ۶۰۰ نفر از فرماندهان گردان‌های رزمی سپاه در دوران دفاع مقدس خبر داد.

برگزاری سومین گردهمایی بزرگ «قهرمانان خط‌شکن» با حضور سردار سلامی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «علی‌محمد نائینی» رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از برگزاری سومین گردهمایی بزرگ «قهرمانان خط‌شکن» خبر داد و اظهار داشت: با گرامیداشت عملیات بی‌نظیر و پیروزمندانه وعده صادق، سومین گردهمایی بزرگ «قهرمانان خط‌شکن» در سالروز فتح خرمشهر با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و ۶۰۰ نفر از فرماندهان گردان‌های رزمی سپاه در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم قرار است از فرماندهان خط‌شکن گردان‌های رزمی و تخصصی یگان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس «قهرمانان خط‌شکن» تجلیل به عمل آید.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به دوره‌های قبل گفت: تاکنون دو دوره مراسم «قهرمانان خط‌شکن» به منظور یادآوری و مرور رشادت‌ها و مجاهدت‌های دوران پرافتخار دفاع مقدس این عزیزان برگزار شده که با استقبال بی‌نظیر سپاه‌های استانی مواجه بودیم و امیدواریم در سومین دوره نیز این مراسم به‌خوبی برگزار شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi